آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

یک پای توت فرنگی شگفت انگیز!


این دسر خوشمزه یکی از ساده ترین دسرهایی است که می توانید در منزل درست کنید.





صبح بخیر: این دسر خوشمزه یکی از ساده ترین دسرهایی است که می توانید در منزل درست کنید.



مواد لازم:

•    خمیر پای، پخته
•    4 فنجان توت فرنگی تازه و خرد شده
•    یک و نیم فنجان آب
•    سه چهارم فنجان شکر
•    2 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
•    85 گرم ژلاتین توت فرنگی

دستور تهیه:

1. توت فرنگی های برش خورده را روی خمیر پخته پای بچینید.

2. در ماهیتابه کوچکی، آب، شکر و نشاسته ذرت را مخلوط کنید و بجوشانید. آنقدر بجوشانید تا این مخلوط غلیظ و شفاف شود. حدوداً 2 دقیقه طول می کشد تا به این شکل برسد.

3. ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و ژلاتین را اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود. سپس آن را روی توت فرنگی ها بریزید و بگذارید سرد شود تا ببندد. حالا می توانید پای توت فرنگی را سرو کنید.


ویدیو مرتبط :
اموزش ساخت توت فرنگی در توت فرنگی کوچولو برای باربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در از بین بردن چروک صورت



درمان چروک صورت

پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است

 

از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. در این بخش یک راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک برایتان بازگو می کنیم.

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند.

مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.

برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

کلاژن،پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .

پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران