آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو


حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ویدئو حتما نظرتان عوض می شود.

برترین ها: حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ویدئو حتما نظرتان عوض می شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: یه ویدئو خوشمزه از کیک آلبالو


ویدیو مرتبط :
کیک پنیر_چیز کیک+کیک آلبالو_دسر خوشمزه+فیلم ویدیو کلیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر جدید فیلم «کیک-اس ۲» با بازی جیم کری



پوستر جدید فیلم «کیک-اس ۲» با بازی جیم کری

دنباله فیلم «کیک-اس» 16 اوت در سینماهای جهان اکران می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر جدید «کیک-اس 2» به کارگردانی جف وادلو را منتشر کرد که در آن جیم کری نقش شخصیتی به نام سرهنگ استارز اند استرایپس را بازی می‌کند. 

قسمت اول « کیک-اس» سال 2010 ساخته شد. داستان درباره نوجوانی به نام دیو است که به قصه‌های مصور علاقه دارد. او تصمیم می‌گیرد در قالب ابرقهرمانی نقابدار بنام کیک-اس دربیاید. 

کیک-اس در «کیک-اس 2» به گروهی از شهروندان عادی می‌پیوندد که متاثر از او با زدن نقاب با جنایتکاران مبارزه می‌کنند. رهبری این گروه را سرهنگ استارز اند استرایپس به عهده دارد. در این بین ابرقهرمانی به نام رد میست نقشه‌ای می‌کشد که زندگی همه اطرافیان کیک-اس را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

 

جیم کری,فیلم کیک اس 2,کیک-اس ۲

جیم کری سوژه پوستر جدید «کیک-اس 2» است

آرون تیلور جانسن، کلویی گریس مورتز، کریستوفر مینتز-پلاسه، موریس چستنات، جان لگیزامو و دانلد فیسن دیگر بازیگران «کیک-اس 2» هستند. براد پیت بازیگر نامزد اسکار یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است.

فیلم «کیک-اس» و دنباله‌اش براساس قصه‌های مصوری نوشته جان رومیتا جونیر و مارک میلار ساخته شده است. 

قسمت اول « کیک-اس» با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش 96 میلیون دلاری در سطح جهان رسید./خبرآنلاین