آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

فیلم: شاهکاری با نان باگت!


امروز تصمیم گرفته ایم طرز تهیه نوعی غذا که جزو دسته ی حاضری ها قرار میگیرد را به شما آموزش دهیم. این غذا مطمئنا حسابی به دل بچه ها می نشیند و حتما خیلی از آن استقبال می کنند.

برترین ها: امروز تصمیم گرفته ایم طرز تهیه نوعی غذا که جزو دسته ی حاضری ها قرار میگیرد را به شما آموزش دهیم. این غذا مطمئنا حسابی به دل بچه ها می نشیند و حتما خیلی از آن استقبال می کنند.

1- ابتدا نیاز به نان باگن داریم. این نوع نان باگت را به راحتی می توان بعد از پخت از هم جدا کرد و برای تقسیم بندی های عادلانه بسیار مناسب است. نان باگت را از میان برش می زنیم. روی آن ژامبون میچینیم و رویش پنیر ورقه شده قرار می دهیم.

2- در جای دیگر تابه را روی گاز قرار می دهیم. کره را در آن آب می کنیم و سپس کمی آرد اضافه می کنیم. هم میزنیم تا با کره مخلوط شود. مقداری شیر، پودر خردل، نمک به آرامی به مواد اضافه کرده و هم میزنیم. سپس از روی گاز بر می داریم.

3- سس آماده شده را روی ژامبون و پنیری که روی نان باگت گذاشته ایم میریزیم. حالا نصفه دیگر نان باگت را که قبلا برش زده بودیم را روی آن می گذاریم. به مدت 8 دقیقه در دمای 190 درجه سانتیگراد می گذاریم تا بپزد.

4- مقداری کره و سیر را کمی در مایکروویو قرار می دهیم تا با هم مخلوط شوند. بعد از اینکه نان باگت ها را از مایکروویو خارج کردیم، مخلوط سیر و کره را با قلمو روی آن می مالیم.

5- حالا می توانید نان را برش بزنید و میل کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: یک غذای رولی دلچسب را امتحان کنید


ویدیو مرتبط :
‫سس جعفری با نان باگت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بزرگترین نان باگت جهان


گروهی از نانوایان علاقه مند بزرگترین نان باگت جهان را در نمایشگاهی در میلان ایتالیا تهیه کردند.

 
 


شبکه خبر: این نان بزرگ را گروهی از نانوایان علاقه مند در نمایشگاهی در میلان ایتالیا تهیه کردند. گروه داوری کتاب رکوردهای گینس این نان را به طول 120 متر به عنوان بزرگترین باگت جهان ثبت کرد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.