سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روتختی از جنس الیاف فیبر نوری


جنس روتختی شما از چیست؟ فکر نمی کنم هر کسی جرات خوابیدن زیر سیم ها و الیافی که جریان برق در آن ها در تردد است را داشته باشد.

در طرح روتختی نوری لومینکس شما با پرداخت 660$ می توانید تمام طول شب با نور خیره کننده ای که ناشی از درخشش الیاف فیبر نوری است، خودتان را زجر بدهید و تا صبح نخوابید. کافی است برای روشن شدن این الیاف تخت خواب خود را به برق شهری متصل کنید. نگران نباشید. روتختی شما داغ نمی کند و هیچ نوع خطر برق گرفتگی وجود ندارد. با وجود تمام جذابیتش من که فکر نمی کنم بتوانم خواب آرام و راحتی با این روتختی داشته باشم!


منبع : Decorationnews.com


ویدیو مرتبط :
افتتاح خط تولید الیاف فیبر كربن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاکتی جالب از جنس فیبر نوری +عکس


یک شرکت نساجی، ژاکتی نوری تولید کرده است که به غیر از گرم نگه داشتن فرد، در تاریکی شب به خوبی قابل مشاهده است.

خبرگزاری فارس: یک شرکت نساجی، ژاکتی نوری تولید کرده است که به غیر از گرم نگه داشتن فرد، در تاریکی شب به خوبی قابل مشاهده است.

یک شرکت صنعت نساجی ژاکتی تولید کرده است که تاروپود آن به طور مستقیم از فیبرنوری بافته شده است؛ این ژاکت با یک سری چراغ‌های LED یکپارچه نور روشن می‌شود و مجهز به دو باتری لیتیوم قابل شارژ است که می‌تواند ژاکت را به مدت 8 ساعت روشن نگه دارد.

بیرون ژاکت از نایلون، مواد پلی یورتان و فولاد برای محافظت از فیبرهای نوری لباس طراحی شده است که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن، در تاریکی شب برای دیگران نیز قابل دید است.

ژاکتی از فیبر نوری+تصاویر

ژاکتی از فیبر نوری+تصاویر