آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

ترافل های شکلاتی؛ دستپخت دختر خانم‌های کوچولو


در آماده کردن این ترافل‌های کوچک می‌توانیم از بچه‌ها نیز کمک بگیریم چون علاوه بر اینکه درست کردن‌شان کار ساده‌ای است احتیاجی به پخت و صرف زمان زیادی هم ندارد.

مجله زندگی ایده آل - مانی یزدان‌پرست:

ترافل شکلاتی

مواد لازم:

  •   تکه‌های کیک شکلاتی: 2 پیمانه
  •    چیپس شکلات سیاه: نصف لیوان
  •    پودر فندق: نصف ایوان
  •    خامه  صبحانه: 2 قاشق غذاخوری
  •    موز له شده:   3 قاشق غذاخوری
  •    شکلات سیاه ذوب شده: برای تزیین
  •    فندق درسته:   به میزان لازم

روش تهیه: 

1. در آماده کردن این ترافل‌های کوچک می‌توانیم از بچه‌ها نیز کمک بگیریم چون علاوه بر اینکه درست کردن‌شان کار ساده‌ای است احتیاجی به پخت و صرف زمان زیادی هم ندارد.

2. تمامی مواد را داخل کاسه‌ای گود ریخته و با هم ورز می‌دهیم تا خمیری نرم حاصل شود. این کار به‌سادگی انجام می‌شود و احتیاجی به ورز زیاد ندارد.

3. از خمیر حاصل به اندازه یک قاشق سوپخوری برداشته و آن را در دست به شکل توپ درمی‌آوریم. سپس وسط هر توپک را یک  فندق درسته قرار داده و به مدت سه ساعت آن را داخل یخچال قرار می‌دهیم تا خودش را بگیرد. آنها را از یخچال خارج کرده و روی‌شان را با انواع مغزها یا ورق طلای خوراکی یا شکر رنگی و مروارید خوراکی تزیین می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
‫ترافل شکلاتی Chocolate Truffles‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاردستی: یک کیف دستی برای خانم‌های کوچولو


در این پست طرز دوختن یک کیف رودوشی دخترانه آموزش داده می شود.