آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

این بستنی فقط مخصوص آخر هفته است!


آخر هفته مطمئنا درست کردن یه بستنی خونگی از نوع توت فرنگی در کنار خانواده خیلی دل انگیزه، این یکی از راحت ترین دسرهایی است که به همراه آموزش تصویری برای آورده ایم.

وب‌سایت سوران: آخر هفته مطمئنا درست کردن یه بستنی خونگی از نوع توت فرنگی در کنار خانواده خیلی دل انگیزه. این یکی از راحت ترین دسرهایی است که به همراه آموزش تصویری برای آورده ایم.

مواد لازم:

  • خامه قنادی 2 پیمانه
  • شیر عسلی 1/2 الی 1 قوطی
  • توت فرنگی (تازه) 2 پیمانه
سرو و تزیین :
  • سس شکلاتی به مقدار لازم
  • m&ms (یا اسمارتیز معمولی) به مقدار لازم

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

طرز تهیه:

ابتدا توت فرنگی ها را بصورت ریز خورد میکنیم.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

خامه را در ظرف ریخته بوسیله همزن میزنیم تا فرم گرفته و سفت شود.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

شیر عسلی را اضافه نموده و 1 دقیقه با همزن می زنیم.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

توت فرنگی خورد شده را نیز اضافه نموده با لیسک یا قاشق چوبی هم میزنیم.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

سپس در ظرف مخصوص فریزر ریخته و در فریزر به مدت 8 ساعت قرار می دهیم.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

بعداز اماده شدن اسکوپ میزنیم و با سس شکلات و اسمارتیز تزیین میکنیم.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

نکته ها:

طبق دستور مقدارشیر عسلی 395 گرمه که تفاوت 20 گرمی با مقدار یک قوطی شیرعسلی مشکلی ایجاد نمیکنه و اگر خیلی شیرین دوست ندارید کمتر از این مقدار هم میتوانید استفاده کنید.


ویدیو مرتبط :
آخر خنده-بستنی فروشی برای تمام فصول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام كنكور از هفته آخر بهمن



 

 

آغاز ثبت‌نام كنكور از هفته آخر بهمن

 

 

ثبت‌نام كنكور دانشگاه آزاد اسلامی در حالی از هفته آخر بهمن آغاز می‌شود كه از امسال در پذیرش این دانشگاه نیز همچون كنكور سراسری دانشگاه‌های دولتی، معدل تا ۱۵ درصد اعمال می‌شود.

 


دكتر عبدالله سجادی جاغرق رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به زمان ثبت‌نام و برگزاری كنكور دانشگاه آزاد، گفت: ثبت‌نام آزمون كارشناسی از هفته آخر بهمن ماه آغاز می‌شود و آزمون آن اواسط تیرماه ۸۹ خواهد شد.

 


وی همچنین در خصوص نحوه تاثیر سوابق تحصیلی داوطلبان كنكور در نحوه پذیرش، گفت: با تصویب كارگروه كنكور برای اولین بار سوابق تحصیلی داوطلبان تا ۱۵ درصد در كنكور۸۹ دانشگاه آزاد نیز اعمال خواهد شد.

 


سجادی با بیان اینكه در سال گذشته معدل و سوابق تحصیلی در آزمون‌های دانشگاه آزاد تاثیر نداشت، تصریح كرد: چرا كه ممكن بود معدل‌های خوداظهاری حق داوطلبان را تضییع كند.

 


رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه آزاد، خاطر نشان كرد: متناسب با ایجاد رشته‌های جدید افزایش ظرفیت نیز خواهیم داشت.

 

 


رقابت میلیونی كنكوری‌ها در تیر ماه

 


دكتر حسین توكلی معاون سازمان سنجش، با اشاره به ثبت‌نام یك میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۹۰ نفر در آزمون سراسری سال۸۹ دانشگاهها، گفت: تعداد ثبت‌نام كنندگان كنكور امسال بیش ۳۵ هزار نفر نسبت به كنكور۸۸ افزایش داشته‌ است.

 


وی با اشاره به برگزاری به برگزاری كنكور۸۹ از۱۰ تا ۱۲ تیر ماه، اظهار كرد: اطلاعات سوابق تحصیلی داوطلبان اواخر فروردین ۸۹ بر روی سایت سازمان منتشر می‌شود.

 


وی با اشاره به زمان توزیع كارت ورود به جلسه كنكور، تصریح كرد: كارت آزمون از ۵ تا ۹ تیر ماه به صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

 


وی با اشاره به زمان اعلام نتایج كنكور، خاطرنشان كرد: نتایج اولیه به صورت كارنامه و مهلت انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان مرداد ۸۹ تعیین شده است و نتایج نهایی كنكور نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود. همچنین كارنامه نهایی كنكور مهر ماه ۸۹ منتشر می‌شود.

 


معاون سازمان سنجش در خاتمه با اشاره به جزییات تاثیر سوابق تحصیلی در كنكور، به ایسنا گفت: بر اساس مصوبات پنجاه و چهارمین جلسه كمیته مطالعه و برنامه ریزی كنكور و نهمین جلسه كارگروه ماده چهار قانون پذیرش دانشجو و در راستای اجرای طرح جدید نحوه پذیرش و گزینش دانشجو مصوب مجلس، سوابق تحصیلی تا ۱۵ درصد برای دیپلمه‌های نظام جدید آموزش متوسطه سالهای ۱۳۸۴تا ۱۳۸۸ که امتحانات آنها به صورت نهایی و كشوری برگزار شده است، اعمال خواهد شد.