آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

اصیل‌ترین اسپاگتیِ ایتالیا برای شام امشب


این اسپاگتی یکی از اصیل‌ترین اسپاگتی‌های ایتالیاست. ترکیب گوجه‌فرنگی و پنیر، طعم بی‌نظیری به این غذا می‌دهد. در صورت تمایل این غذا را با گوشت چرخ‌کرده هم می‌توانید درست کنید.

مجله آشپزی مثبت: این اسپاگتی یکی از اصیل‌ترین اسپاگتی‌های ایتالیا ست. ترکیب گوجه‌فرنگی و پنیر، طعم بی‌نظیری به این غذا می‌دهد. در صورت تمایل این غذا را با گوشت چرخ‌کرده هم می‌توانید درست کنید.

اسپاگتی با سس ماریانا

مواد لازم برای 4 نفر

  • 1 بسته اسپاگتی 500 گرمی
  • 7 عدد گوجه‌فرنگی
  • 3 ق س کره آب‌شده
  • 2 حبه سیر رنده شده
  • 1 عدد پیاز خردشده
  • 2 ق س ریحان خردشده
  •  ق چ پودر آویشن
  •  پیمانه زیتون بدون هسته
  • 2-1 ق س آب‌لیمو
  • 1 پیمانه پنیر پارمسان رنده شده
  • به میزان لازم نمک و فلفل

طرز تهیه:

1.  در یک قابلمه مناسب مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس اسپاگتی را داخل آن بریزید. صبر کنید تا اسپاگتی کاملاً نرم شود، سپس آن را آبکشی کرده و کنار بگذارید.

2.  در یک تابه گود کره را بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس پیاز و سیر را داخل آن تفت دهید تا نرم و طلایی شوند. در این میان 5 عدد از گوجه‌فرنگی‌ها را رنده کنید. 2 عدد باقیمانده را هم پوست گرفته و خرد کنید.

3. بعدازاینکه پیاز و سیر نرم و طلایی شدند، گوجه‌فرنگی رنده شده را همراه با نیمی از پودر آویشن و مقداری نمک و فلفل اضافه کنید. صبر کنید تا سس کمی غلیظ شده و به روغن بیفتد، سپس گوجه‌فرنگی‌های خردشده را همراه با ریحان خردشده، آب‌لیمو و زیتون داخل تابه بریزید. مواد را به‌آرامی هم بزنید و صبر کنید تا به خورد هم بروند.

4.  بعد از حدود 5 تا 7 دقیقه اسپاگتی را داخل تابه بریزید. به‌آرامی مواد را هم بزنید تا سس به خورد اسپاگتی برود. بقیه پودر آویشن را هم اضافه کنید. در انتها پنیر رنده شده را هم اضافه کنید. اسپاگتی را همراه با سس داخل ظرف مرود نظرتان بریزید و سرو کنید.


ویدیو مرتبط :
امشب شام کجایین؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود هیات‌ها به وین به جز هیات چینی/ ضیافت شام ظریف و اشتون ساعت 21:30 امشب



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,ضیافت شام ظریف و اشتون

 

اخبار سیاست خارجی - مذاکرات ایران و 1+5 برای گام نهایی
ورود هیات‌ها به وین به جز هیات چینی/ ضیافت شام ظریف و اشتون ساعت 21:30 امشب

محمد جواد ظریف و کاترین اشتون مذاکره‌کنندگان ایران و 1+5 امشب (دوشنبه) در ضیافت شامی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

کاترین اشتون، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مذاکره‌کننده گروه 1+5 با ایران ساعت 21:30 امشب (19 به وقت وین)، در ضیافت شام نمایندگی ایران که در محل اقامت سفیر کشورمان در وین برگزار می‌شود شرکت و با وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

قرار است در این دیدار چارچوب و نحوه ادامه گفت‌وگوهای ایران و 1+5 مشخص و تنظیم شود.

تاکنون همه هیات‌های 1+5 به جز هیات چینی وارد وین شده‌اند.

قرار است گفت‌وگوها فردا پس دیدار ظریف با وزیر خارجه و رییس جمهور اتریش ادامه یابد.

در نشست فردا ظریف با اشتون و مدیران سیاسی 1+5 مذاکرات خود را برای اجرای گام نهایی توافق ژنو آغاز می‌کند.

وزیر خارجه ایران پیش از این گفته بود قرار است در این مذاکرات با حفظ حقوق هسته‌یی ایران موضوعات مربوط به چگونگی پیش رفتن گفت‌وگوها و چارچوب اجرای گام نهایی برنامه اقدام مشترک مشخص شود. 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا