آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

اسپاگتی؛ غذای فقیران در رستوران‌های گران


اسپاگتی روغن زیتون و سیر یک غذای ساده و دلپذیر رومی می باشد. در اصل به عنوان غذایی ارزان برای افراد فقیر پخته می شده, ولی اکنون به یکی از غذاهای پر طرفدار در رستوران ها تبدیل شده است.

وب‌سایت آوای سلامتی: اسپاگتی روغن زیتون و سیر یک غذای ساده و دلپذیر رومی می باشد . در اصل به عنوان غذایی ارزان برای افراد فقیر پخته می شده , ولی اکنون به یکی از غذاهای پر طرفدار در رستوران ها تبدیل شده است .

مواد لازم جهت تهیه اسپاگتی روغن زیتون و سیر :

  •  روغن زیتون : 125 میلی لیتر
  •  سیر له شده : 3 حبه
  •  اسپاگتی تازه : 450 گرم
  • جعفری تازه ریز خرد شده : 3 قاشق غذاخوری
  • نمک : به میزان لازم
  •  فلفل : به میزان لازم

طرز تهیه اسپاگتی روغن زیتون و سیر

طرز تهیه اسپاگتی روغن زیتون و سیر :

1. یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون را نگه داشته و مابقی آن را در یک قابلمه متوسط داغ نمایید . سیر و مقداری نمک به آن افزوده و روی حرارت ملایم سرخ نمایید . مخلوط را گهگاه به هم زده تا به رنگ طلایی درآید . سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید . اجازه ندهید سیر بسوزد چرا که طعم آن تلخ می شود . ( در صورتی که سیر سوخت , تمام مراحل را از ابتدا انجام دهید ) .

2. در همین فاصله , قابلمه بزرگی محتوی آب و کمی نمک را به جوش بیاورید . اسپاگتی را به همراه یک قاشق روغن زیتونی که نگه داشته بودید داخل قابلمه ریخته و به مدت 2 تا 3 دقیقه یا هر زمان که اسپاگتی نرم شود ولی زیر دندان بیاید , بپزید . اسپاگتی را آبکش نموده و به قابلمه برگردانید .

3. مخلوط روغن و سیر را به اسپاگتی افزوده و هم بزنید تا تمام اسپاگتی به آن آغشته شود . فلفل و جعفری تازه خرد شده را بیافزایید و دوباره هم بزنید .

4.
اسپاگتی روغن زیتون و سیر را داخل ظرف گرم مخصوص پذیرایی ریخته و بلافاصله سرو نمایید .


ویدیو مرتبط :
غذای ناسالم گران تر از غذای سالم در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین رستوران در جهان+تصاویر



اخبار گوناگون - گران‌ترین رستوران در جهان+تصاویر

گران‌ترین رستوران جهان با گنجایش 12 نفر در جزیره «ایبز» در تابستان شروع به کار می‌کند.

رستوران «سوبلی موشن» در جزیره ایبز در مجمع الجزایر «بالئارس» که معروف به جشن‌ها و شب زنده داری‌های بی پایان است واقع شده است؛ این رستوران توسط آشپزی اهل مادرید به نام «پاکو رکورو» اداره می‌شود.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گران‌ترین رستوران جهان

 

ظرفیت رستوران 12 نفر است و حداکثر خدمات 1500 یورو می‌شود؛ غذاها از 2000 دلار شروع می‌شوند و به بیش از 10000 دلار می‌رسند؛ دارای نورپردازی خاصی است و مواد غذایی استثنایی دارد؛ بازی نور به شکل سه بعدی و فناوری و سفر تصویری است مثلا در این نورپردازی پروانه‌ها را می‌بینید و گمان می‌کنید پروانه‌ای نیشتان می‌زند و نمایش‌های مختلف و چند حسی برای یک جو صمیمی ایجاد می‌شود.

 

رستوران «سوبلی موشن» در ماه ژوئن باز می‌شود.

 

اخبار , اخبار گوناگون , گران‌ترین رستوران جهان

 

اخبار , اخبار گوناگون , گران‌ترین رستوران جهان

 

اخبار , اخبار گوناگون , گران‌ترین رستوران جهان

اخبار گوناگون - فارس