آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

لوز پسته، حس خوب عصرانه بهاری


برای این حلوا باید اول شربت آن را آماده كنید. آب و شكر را درظرفی ریخته روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود، سپس حرارت را زیاد كرده اجازه دهید تا شربت بجوشد و آنگاه آن را از روی حرارت بردارید و كنار بگذارید...






مواد لازم
  •   آرد: 250 گرم
  •  كره: 125 گرم
  •   پسته خرد شده: 50 گرم
  •   پسته اضافه: برای تزیین
  •   آب: 250 میلی‌لیتر
  •   شكر: 250 گرم
روش تهیه:

1. برای این حلوا باید اول شربت آن را آماده كنید. آب و شكر را درظرفی ریخته روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود، سپس حرارت را زیاد كرده اجازه دهید تا شربت بجوشد و آنگاه آن را از روی حرارت بردارید و كنار بگذارید.

2. كره را در ظرفی ریخته روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود. آرد را اضافه كرده و مرتب هم بزنید تا آرد سرخ شود. (می توان ابتدا آرد را کمی تفت داد، الک کرد و بعد به کره اضافه کرد.)

3. آرد را از روی حرارت بردارید، شیره آماده شده را به آرامی به آن اضافه كنید و مرتب هم بزنید تا جذب آرد سرخ‌شده شود.

4. پسته را داخل حلوا بریزید و آن را خوب مخلوط كنید.

5. حلوای یكدست و آماده را داخل قالب چهارگوش (قالب باقلوا)پهن كرده، پسته اضافه را روی آن بریزید و با دست فشار دهید تا به حلوا بچسبد.

6. بعد از حدود 30دقیقه حلوا را برش داده، اجازه دهید كاملا خنك شود. برای بهتر جدا شدن حلوا، دوباره برش‌ها را تكرار كرده و حلوا را از قالب جدا كنید و در ظرف بچینید.



ویدیو مرتبط :
حس بهاری دگر نیست..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویولا مد حس شیک پوشی - شیک پوشی یعنی حس خوب دنیا



خرید اینترنتی لباس, لباس مردانه و زنانه,ویولا مد
ویولا مد مدت زیادی نیست که به دنیای مد و لباس پا گذاشته است ولی تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و این موجب شده است که ویولا مد دانش خود را در این زمینه افزایش داده و هر چه بیشتر در رسیدن به اهدافش گام بردارد. ویولا مد بر بر این باور است که مشتریان برای ویولا مد سرمایه است و پیشنهادات آنها ویولا مد را به سوی موفقیت هر چه بیشتر هدایت خواهد کرد.


اگر به دنبال خرید لباس و پوشاک مناسب هستید، فروشگاه آنلاین ویولا مد بهترین مکان برای جستجو، انتخاب و خرید پوشاک مورد علاقه شماست. در ویولا مد به روز ترین و متنوع ترین لباس های زنانه، مردانه، فصلی (لباس زنانه ، لباس مرانه، تی شرت مردانه، پلیور، رو مانتویی، سویشرت، تی شرت، تایت ) را می توانید ببینید، به راحتی محصولات مورد نیاز خود را جستجو نمایید، از دوستان خود درباره محصولات مورد علاقه تان نظر بخواهید و در نهایت بدون واسطه خرید کنید. در ویولا مد می توانید تنوع لباس و کیفیت عالی را تجربه کنید و از خرید خود راضی باشید.


ویولا مد متعهد است که همواره دانش و اطلاعات خود را در زمینه مد و لباس بروز نگه داشته و آن را به مشتریان خود انتقال دهد ودر تامین محصولات نظرات و علاقمندیهای مشتریان عزیز را در اولویت قرار داده و در تمام مراحل خرید قدم به قدم در کنار مشتریان عزیز بوده و در انتخاب بهترین ها به آنها یاری رساند.