آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

طرز تهیه بستنی سوربه



طرز تهیه سوربه, طرز درست کردن سوربه
مواد لازم :

 توت فرنگی رسیده  2 کیلوگرم
 شکر  200 تا 250 گرم
 آب لیمو ترش  2 قاشق سوپخوری
 خامه فرم گرفته یا بستنی وانیلی  برای تزئین سوربه


 طرز تهیه بستنی سوربه :
سوربه نوعی بستنی توت فرنگی می باشد که برای درست کردن آن ابتدا دم توت فرنگی ها را گرفته آن ها را می شو ئیم و در صافی می ریزیم . بعد توت ها را با ماشین یا هر وسیله دیگر به شکل پوره له می کنیم. شکر را با پوره توت فرنگی مخلوط نموده ، آب لیمو را به آن اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا شکر کاملا حل شود . سپس آن را در ظرف مخصوص تهیه بستنی یا در یک ظرف فلزی می ریزیم و ظرف را در فریزر قرار می دهیم . بعد از کمی بسته شدن آن را هم زده دوباره در فریزر می گذاریم . دو سه بار آن را هم می زنیم تا بستنی بسته شده ، ولی یخ نزند .

بستنی را با قاشق مخصوص بستنی یا قاشق سوپخوری در بستنی خوری می ریزیم و مطابق شکل روی آن را با خامه فرم گرفته یا بستنی وانیلی تزئین می کنیم. می توان 2 تا 3 عدد توت رنگی در کنار ظرف بستنی قرار داده ، آن را زیباتر و مطلوب تر ساخت.

منبع : groohashpazi.blogfa.com


ویدیو مرتبط :
‫آموزش طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی ایرانی ( دستور تهیه بسیار آسان ) مواد لازم در بخش توضیحات !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه ی بستنی شکلاتی با طالبی



 

طرز تهیه ی بستنی شکلاتی با طالبی

 

مواد اولیه :

 

بستنی شكلاتی
سه قاشق غذاخوری
سس شكلات
25 گرم
بیسكوئیت
برای تزئین
ژله
به میزان لازم

 


طرز تهیه :

 

ابتدا درون ظرف موردنظر ژله ریخته، سپس طالبی را خرد كرده و روی آن می‌گذاریم. پس از آن سه قاشق غذاخوری بستنی شكلاتی را روی آن ریخته و مقداری از سس شكلاتی را به مخلوط فوق اضافه می‌كنیم و جهت تزئین می‌توانیم بیسكوئیت نیز آنها قرار‌دهیم.