آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

بال كنتاكی اسپایسی


ابتدا بال‌های مرغ را خوب شسته و تمیز می‌كنیم سپس داخل كاسه‌ای بزرگ ریخته و با زعفران و آب لیمو و نمك و فلفل آن‌ها را مزه‌دار می‌كنیم.



مواد لازم:
  •   بال مرغ: حدود 20 عدد
  •   زعفران آب كرده: 2 قاشق غذاخوری
  •   آب لیمو ترش: یك قاشق غذاخوری
  •   پودر كنتاكی اسپایسی: به میزان لازم
  •   نمك و فلفل سیاه: به میزان لازم



روش تهیه:

ابتدا بال‌های مرغ را خوب شسته و تمیز می‌كنیم سپس داخل كاسه‌ای بزرگ ریخته و با زعفران و آب لیمو و نمك و فلفل آن‌ها را مزه‌دار می‌كنیم. در ظرف را می‌بندیم و مواد را حدود 2 ساعت در یخچال استراحت می‌دهیم تا بال‌ها مزه دار شوند.

پس از این مدت بال‌ها را داخل پودر كنتاكی غلتانده و در روغن داغ فراوان شناور و سرخ می‌كنیم. همیشه بال كنتاكی را به همراه انواع پنیر و سیب زمینی سرخ كرده سرو می‌كنیم.

نكته: آماده كردن این بال‌ها كار بسیار سریع و ساده‌ای است و معمولا در همه خانواده‌ها طرفدار زیادی نیز دارد. فقط باید دقت كنیم كه آن‌ها را تازه آماده كرده و داغ داغ سرو كنیم.


ویدیو مرتبط :
جا ادویه ای اسپایسی شلف Spicy Shelf

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات قهرمانی سافت‌بال ایران اوایل آذر برگزار می‌شود



 

 

 مسابقات قهرمانی سافت‌بال ایران اوایل آذر برگزار می‌شود

 

 

 

پیكارهای قهرمانی سافت‌بال ایران از اوایل آذر ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نظر دارد مسابقات قهرمانی سافت‌بال ایران را در رده سنی بزرگسالان برگزار كند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این انجمن، پیكارها اوایل آذر ماه به میزبانی استان بوشهر برپا خواهد شد.

* همایش پرواز پاراگلایدر از فردا در ایلام آغاز می‌شود

انجمن ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همكاری هیأت ایلام در نظر دارد به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش پاراگلایدر را از فردا به مدت 3 روز در سایت پانروشان این استان برگزار می‌كند.

در این همایش كه به همت استانداری، میراث فرهنگی، اداره كل تربیت بدنی، هلال احمر و دانشگاه آزاد استان ایلام برپا خواهد شد، 60 ورزشكار از كرمانشاه، تهران، البرز و لرستان شركت می‌كنند.

همچنین به غیر از پرواز پاراگلایدر، رشته‌های پاراموتور، كایت و هواپیمای فوق سبك نیز به اجرای نمایش خواهند پرداخت و در پایان نیز به نفرات حاضر جوایزی اهدا می‌شود.../خبرگزاری فارس