آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

آشپزخانه ایتالیایی: فتوچینی با سس سفید و میگو


فتوچینی نوعی پاستا است که کم کم دارد در بین غذاهای مان جا می افتد. امروز طرز تهیه فتوچینی با سس سفید و میگو را به شما آموزش داده ایم. مطمئنم اگر امتحانش کنید جزء غذاهای اصلی تان قرارش می دهید.

مجله آشپزی مثبت - معصومه افرازه: فتوچینی نوعی پاستا است که کم کم دارد در بین غذاهای مان جا می افتد. امروز طرز تهیه فتوچینی با سس سفید و میگو را به شما آموزش داده ایم. مطمئنم اگر امتحانش کنید جزء غذاهای اصلی تان قرارش می دهید.

فتوچینی با سس سفید و میگو

1. ابتدا  100 گرم میگوی ریز را بعد از پاك كردن در تابه حاوی مقداری كره  تفت دهید . به میگوهای در حال پخت كمی نمك  و در صورت دلخواه ادویه  یا پودر پاپریكا  بزنید تا طعم دار شود. یك تكه كوچك زنجبیل تازه را رنده كرده و به میگو در حال سرخ  شدن اضافه كنید.

2. نصف پیمانه قارچ ریز  یا قارچ خرد شده آماده كنید و در تابه دیگری  بریزید و بعد از اضافه كردن كمی كره  و آب لیمو ترش ،  روی اجاق قرار دهید و فقط  سه چهار دقیقه تفت دهید چون  قارچ به سرعت می پزد .                      

3. حالا قارچ و میگو را داخل سس سفید بریزید و خوب مخلوط كنید . سس را كمی بچشید اگر نیاز به اضافه كردن نمك و فلفل سیاه بود ، این كار را انجام دهید.

4. 150 گرم پاستای فتوچینی یا همان نواری را  در قابلمه ای حاوی مقداری  آب  در حال جوش  15 دقیقه بپزید و آبكش كنید؛ سپس سس سفید را   آماده كنید ..

5. پاستا را در ظرف مورد نظر برای  سرو  ریخته و روی آن سس مخلوط با قارچ و میگو را بریزید  وروی آن جعفری تازه بگذارید و  سروكنید.


ویدیو مرتبط :
فتوچینی قارچ و تره فرنگی با سس خامه/آشپزخانه تی وی پلاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای دکوراسیون سفید برای آشپزخانه


13 مدل آشپزخانه متفاوت با دکوراسیونی به رنگ سفید