سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

یک توصیه برای پوستی که آرایش پذیر نیست



 

 

یک توصیه آرایشی برای پوستی که آرایش پذیر نیست

 

آنهایی كه پوستی روشن و شفاف دارند، بهتر است از روژ گونه‌هایی در طیف گلبهی، نارنجی، صورتی و از روژ لب‌هایی همرنگ با روژگونه‌شان استفاده كنند.

 

آنهایی كه پوستی روشن و شفاف دارند، بهتر است از روژ گونه‌هایی در طیف گلبهی، نارنجی، صورتی و از روژ لب‌هایی همرنگ با روژگونه‌شان استفاده كنند.

 

استفاده از كرم پودرهایی به رنگ كرم و كرم‌روشن در این افراد نیز باعث می‌شود رنگ آرایش تفاوت زیادی با رنگ پوست نداشته باشد.

 

این پوست‌ها معمولا نسبت به پوست‌های دیگر حساس‌ترند و بهتر است كرم‌پودرهای مصرفی‌شان شامل ضدآفتاب هم باشد

منبع:سیمرغ


ویدیو مرتبط :
توصیه هایی برای تازه وارد ها در مورد آرایش چشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌هایی برای آرایش مو توسط خودتان !



هنگامی که در منزل هستید موهای‌تان را به چه سبکی درست کنید که به شما بیاید و بدون کوچکترین هزینه ای خودتان موهای‌تان را در منزل به زیباترین نحوه ی ممکن درست کنید ؟

آرایش مو

هنگامی که در منزل هستید موهای‌تان را به چه سبکی درست کنید که به شما بیاید و بدون کوچکترین هزینه ای خودتان موهای‌تان را در منزل به زیباترین نحوه ی ممکن درست کنید ؟

 

اگر دوست دارید که موهای‌تان را فر و حلقه ای کنید به شما توصیه می‌کنیم که از اتو‌های مو استفاده کنید اما از چه مدل اتویی ؟

 

برای این که موهای‌تان حالت حلقه ای پیدا کند توصیه می‌کنیم که از اتویی استفاده کنید که دارای سطح صاف و سرامیکی باشد . اگر بخواهید این حالت فر و حلقه ای بودن دوام بیشتری داشته باشد ، توصیه می‌شود که از حالت دهنده‌های و یا ژل‌های مخصوصی که وجود دارد استفاده کنید تا موهای‌تان این حالت را تا مدت بیشتری حفظ کند.

 

اما همیشه قبل از این که از این مواد حالت دهنده ی استفاده کنید باید به دستور و نحوه ی مصرف آن دقت داشته باشید تا حساسیتی برایتان پیش نیاید .

 

در مورد استفاده ی از اتوهای مو نیز باید احتیاط کنید زیرا بعضی از خانم‌های برای این که حالت فر یا بر عکس حالت صاف و لخت بودن موهای شان حفظ شود درجه ی حرارت اتوی را خیلی بالا می‌برند ، این کار شاید باعث شود که موهای شما در آن روز حالت خود را از دست ندهد اما به مرور زمان و با استفاده‌های مکرر باعث سوختن موهای شما می‌شود و سوختگی‌های با اتو بسیار بد و خطرناک هستند ، زیرا موهای قسمتی که سوخته‌اند ، ممکن است هرگز دیگر رشد نکند و یا این که شما باید ویتامین‌های موثر و قوی بسیاری را مصرف کنید تا شاید کمی موهای این قسمت رشد کنند .

 

پس در استفاده از اتو‌های مو دقت داشته باشید . به همین دلیل هرگز از اتوهایی که دارای مارک‌های متفاوت و متفرقه هستند استفاده نکنید زیرا به دلیل این که درجه‌های آنها دمای مناسبی را نشان نمی‌دهد باعث گمراهی شما می‌شود و متوجه سوختن موهای‌تان نمی‌شوید .

 

آرایش مو

 

برای استفاده ی از ژل‌های یا حالت دهنده‌های مو نیز دقت داشته باشید زیرا ممکن است هر ژلی به پوست سر شما نسازد و ایجاد حساسیت کند .

 

به همین دلیل برای این که مطمئن شوید آیا ژل با پوسته ی سر شما ایجاد حساسیت نمی‌کند ، توصیه می‌شود در ابتدا دستکشی را به دست کنید و پایین موهای‌تان را با این ژل تست کنید و اگر حساسیتی را مشاهده نکردید ، می‌توانید به طور مستقیم در حاهای دیگر موهای‌تان نیز استفاده کنید ، اما با کوچکترین احساس آلرژی بهتر است سریعا این ماده را از موهای‌تان پاک کنید ، تا به حساسیت‌های وخیم تر نرسیده است .

 

بعد از استعمال این ماده بر روی موهایتان بهتر است درب یا درپوش آن را محکم ببندید . هنگامی که موهای‌تان را اتو می‌کنید بهتر است یک پوششی را بر روی شانه‌های‌تان قرار دهید تا از لحاظ بهداشت نیز مشکلی برای‌تان پیش نیاید .

 

از شامپو‌هایی استفاده کنید که حاوی مواد گیاهی زیادی نباشند زیرا این شامپوهای بر روی موهای شما اثر می‌گذارند ، همان طور که بسیاری از موهای به شامپوهای گیاهی واکنش مثبت نشان می‌دهند بسیاری از موهای نیز به شامپوهای گیاهی واکنش منفی نشان می‌دهند .

 

اگر صبح از این مواد نگه دارنده ی استفاده می‌کنید ، هیچ گاه در شب با این مواد نگه دارنده ای که به موهای‌تان زده اید ، نخوایید و به بستر نروید اول این مواد را از موهای‌تان بشویید و بعد به استراحت‌تان بپردازید . زیرا اگر این مواد برای مدت طولانی روی موهای‌تان بماند باعث می‌شود که موهای‌تان را تضعیف کند . افرادی که از این مواد نگه دارنده و یا از اتوهای مو استفاده می‌کنند بهتر است که موهای شان ر ویتامینه کنند و به آنها برسید .