سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کلکسیون جواهرات ون کلیف و آرپلز (1)


ون کلیف و آرپلز (Van Cleef and Arpels)، کمپانی جواهرسازی، ساعت سازی و عطرسازی فرانسوی است که در سال 1896 توسط آلفرد ون کلیف و سالومون آرپلز تأسیس شد.

 
 


صبح بخیر: ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels)، کمپانی جواهرسازی، ساعت سازی و عطرسازی فرانسوی است که در سال 1896 توسط آلفرد ون کلیف و سالومون آرپلز تأسیس شد. ون کلیف و آرپلز بخاطر مهارتشان در سنگ های قیمتی و ظریف، جواهرات عجیب و شگفت انگیز با طرح های گل و بته، حیوانات و پریان مشهور هستند. افراد مشهوری مانند دوشس ویندزور، گریس کلی و الیزابت تیلور مشتری این برند بوده اند. این کمپانی بخاطر روش پیشگامانه اش در نصب سنگ که با عنوان Mystery Setting مشهور است، تحسین همگان را برانگیخته است.

از کلکسیون های مختلف جواهرات ساخت این کمپانی، مجموعه را انتخاب کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید.



















































ویدیو مرتبط :
هتل رویال کلیف، پاتایا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلکسیون جواهرات ون کلیف و آرپلز (2)


ون کلیف و آرپلز (Van Cleef and Arpels)، کمپانی جواهرسازی، ساعت سازی و عطرسازی فرانسوی که در سال 1896 تأسیس شد، در حال حاضر حضور پررنگی در سراسر دنیا دارد، از کلکسیون های مختلف جواهرات ساخت این کمپانی، مجموعه را انتخاب کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید.

 



صبح بخیر: ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels)، کمپانی جواهرسازی، ساعت سازی و عطرسازی فرانسوی که در سال 1896 توسط آلفرد ون کلیف و سالومون آرپلز تأسیس شد، در حال حاضر حضور پررنگی در سراسر دنیا دارد، به خصوص در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا، در فروشگاه های بزرگ و با پرستیژ، بوتیک هایی دارد. ون کلیف و آرپلز در شهرهای بین المللی مانند ژنو، میلان، شانگهای و پاریس بوتیک های بیشتری دارد.

در سال 2010/2011 فروش کلی این کمپانی نزدیک به 450 میلیون یورو و فروش ساعت مچی های آن 45 میلیون یورو گزارش شد.

از کلکسیون های مختلف جواهرات ساخت این کمپانی، مجموعه را انتخاب کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید.

مطلب مرتبط: