سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟


اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ‌های روشن را در نظر گرفته‌اید، بهتر است برای روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی اتاق‌تان از رنگ‌های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید.

وب سایت چیدانه: اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ‌های روشن را در نظر گرفته‌اید، بهتر است برای روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی اتاق‌تان از رنگ‌های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید.

چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟

چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟

قوانین، قوانین و باز هم قوانین؛ تمام لذت کارهایی که باید شاد، الهام‌بخش و حتی بدون ‌برنامه باشند را از ما می‌گیرند. پس از کجا باید بدانیم که از کدام قانون پیروی کنیم و از کدام پیروی نکنیم؟ در این مطلب ما می‌خواهیم دستورالعمل‌هایی را در مورد ست کردن رنگ ها پرده و فرش و مبلمان در دکوراسیون داخلی با شما در میان بگذاریم و به شما بگوییم بهتر است به کدام‌ یک عمل کنید یا اصلا از قانون‌های من درآوردی خودتان پیروی کنید. پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



فوت و فن های اسباب کشی آسان و بی دردسر!

چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟

اسباب کشی شاید کار جالب و آسانی نباشد و بسیاری از افراد آن را خسته کننده بدانند، اما اگر آن را با برنامه ریزی انجام دهید و به تقسیم بندی زمان و تفکیک کارها بپردازید، از تداخل کارها جلوگیری کرده و از این کار کسل کننده نیز لذت خواهید برد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



سردوش حمام را به راحتی عوض کنید!

چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟

بعضی از بازسازی ها و یا تعمیرات کوچک هستند که انجام دادن آن ها بسیار ساده و آسان است و فقط باید نکات کوچکی را راجع به آن ها دانست تا بتوان کامل از پس آن ها بر آمد. یکی از این تعمیرات عوض کردن سر دوش حمام است. این کار بالواقع کار آسانی است اما مطمئنا هر کاری ریزه کاری ها و فوت و فن های خاص خودش را دارد که انجام دادن آن ها شما را به نتیجه بهتری می رساند. این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه می توانید سردوش های حمام تان را عوض کنید و از نتیجه آن کاملا راضی باشید. پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



باغ ۴۰۰ ساله نمیر، هتل کویری یزد با دکوراسیون محلی

چگونه رنگ مبلمان، فرش و پرده را ست کنیم؟

شاید آن روز که گشتاسب و شهربانو نام فرزندشان را «نمیر» گذاشتند، باورشان نمی‌شد که نام پسرشان تا ۱۳۰ سال بعد ورد زبان مردم محله و شهر شود.آنها که اسم پسرشان را برای جان به در بردن و زنده ماندن، «نمیر» گذاشته بودند، لابد اگر الان دوباره به جهان بازگردند از اینکه همه مردم شهر تفت، نام باغ ۱۳ هزار متری او را هنوز هم به یاد دارند، شگفت‌زده می‌شوند. صحبت از باغ نمیر (صدری) است که زمانی باغ و محل زندگی خانواده‌ای پرجمعیت بوده و امروز با حفظ اصالت خانه‌های قدیمی ایرانی و با یک دکوراسیون محلی، هتل‌ رستورانی سنتی و تمام‌عیار است.در ادامه با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
چهارمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران- فرش پنجاه رنگ مشهد اردهال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکنیک های ست کردن پرده، مبلمان و فرش



ست کردن مبل و فرش و پرده ها در فضای پذیرایی یکی از دل مشغولی های خانم های خانه دار است. به دلیل تنوع رنگ ها و مدل های مبل و فرش و پرده شاید انتخاب برای خانم های خانه دار کمی سخت باشد.

 

ست کردن مبل و فرش و پرده,مبل و فرش و پرده,مبل ست با پرده

انتخاب مبل و فرش و پرده همیشه برای خانوم ها سخت بوده


1. انتخاب یک رنگ مشخص برای ست کردن مبل و فرش و پرده
اگر از رنگسفید برای رنگ دیوار ها و سقف فضایتان استفاده کرده اید برای از بین بردن حس کسالت و یکنواختی فضا می توانید از یک رنگ واحد و پر جلوه برای ست کردن مبل و فرش و پرده اتاق تان استفاده کنید. اما دقت کنید که رنگ ها نباید دقیقا یکسان باشند، می توانید مانند عکس بالا رنگ پرده ها بافت دار یا کمی روشن تر از رنگ کوسن ها باشند.


2. پرده ، عناصر روح بخش دکوراسیون منزل شما
اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ های روشن در نظر گرفته اید، پس بهتر است برای برای ست کردن مبل و فرش و پرده در  دکوراسیون داخلی اتاق تان از رنگ های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید، اما دقت داشته باشید که فقط یکی از این دو عنصر را با رنگ های متضاد و خیلی چشم گیر انتخاب کنید، به طور مثال در عکس بالا با استفاده از رنگ شاد پرده ها به فضا انرژی تزریق شده، اما در فرش از رنگ آبی که بر روکش صندلی ها و گل کوسن ها نیز وجو د دارد استفاده شده است. رنگ های زرد و سفید برای ست مبل با پرده مناسب است که عاشق نور خورشید و خانه آفتابی هستند زیرا که نور خورشید را به خوبی به داخل خانه هدایت می کنند.

3. طرح و بافت در دکوراسیون منزل شما
اگر می خواهید که فضای صمیمانه تری را تجربه کنید از ست کردن مبل و فرش و پرده در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید، می توانید پرده هایتان را از پارچه های طرح دار انتخاب کنید ولی به علت طرح دار بودن از یکی  از رنگ های خنثی منزل تان برای رنگ پرده استفاده کنید.

 

مدل جدید ست رو تختی و پرده,جدیدترین ست پرده و مبل,ست پرده و مبلمان

 از رنگ واحد برای ست کردن مبل و فرش و پرده اتاق استفاده کنید


4. مبل و فرش و پرده تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما
ست کردن مبل و فرش و پرده بسیار بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر گذار هستند، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده ها و مبلمان داشته باشید این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد.برای مبل ست با پرده می توانید مانند عکس بالا از یکی از رنگ های پارچه و کوسن های مبلتان الهام بگیرید، از فرش های روشن نترسید، درست است که در نظر اول تمیز کردن آن کاری دشوار به نظر می آید اما نمی توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل تان می بخشند به سادگی گذشت.

مبل,فرش,پرده

ست کردن مبل و فرش و پرده بر دکوراسیون خانه تاثیر میگذارد


5. هماهنگی رنگ مبل و فرش و پرده در دکوراسیون منزل
اگر خواهان فضایی با حس و حال کلاسیک و آرامش بخش هستید، از تنالیته رنگ های گرم استفاده کنید. و از ترکیب تمام رنگ هایی که انتخاب کرده اید در جزئیات مبل و فرش و پرده بهره ببرید. در سبک کلاسیک برای عمق دادن به فضا تمام رنگ ها در بافت ها و شکل های مختلف می توانند در منزل شما تکرار شوند. در این صورت فضای کلاسیک زیبایی را می توانید در منزل خود تجربه کنید.

 

پرده,ترکیب رنگ فرش با مبل و پرده,دکوراسیون خانه

برای ست کردن مبل و فرش و پرده از ترکیب رنگها استفاده کنید


6. ترکیب های رنگی دکوراسیون منزل در مبل و فرش و پرده
اگر مایل هستید تا در فضای داخلی خانه خود تفاوت ایجاد کنید، می توانید مانند عکس بالا تمام رنگ هایی که برای ست کردن مبل و فرش و پرده در دکوراسیون منزلتان انتخاب کرده اید به کار ببرید. این کار مهارت زیادی می خواهد اما اگر نتیجه خوب از آب درآید، بسیار هیجان انگیز است. مانند عکس بالا می توانید چند مبل با رنگ های مختلف و فرشی با تناژهای رنگی متفاوت و پرده ای از ترکیب رنگ های مختلف منزل را در کنار هم ست کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی,ست کردن وسایل خانه

فرش ایرانی بهترین انتخاب برای خانه های ساده است


7. فرش ایرانی تاثیری متفاوت در دکوراسیون منزل شما
برای این که فضای اتاق تان را از کسالت و بی روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش های پر نقش ایرانی با رنگ های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه ای دارند را با فرش های ایرانی زیباتر می کنند و برای این که فضا جذاب تر باشد می توانید از کوسن هایی زیبا با نقش مایه های همان فرش ها استفاده کنید. فرش ایرانی پر نقش و نگار و پر از رنگ است سعی کنید در کنار آن از پارچه های ساده تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود. عکس بالا که به طرز هوشمندانه ای از فرش ایرانی در فضای مدرن استفاده کرده است، اتاق نشیمن ساختمان عارف طراحی استودیو معماری بوژگان است.

منبع : chidaneh.com