سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پردرآمد ترین خوانندگان امریکن آیدل در سال 2013


در فهرستی که فوربس از پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل در سال 2013 تهیه کرده است، کری آندروود در صدر لیست قرار دارد. شوی تلویزیونی امریکن آیدل، مسابقه خوانندگی است که سایمون فولر آن را خلق کرد و در سال 2002 اولین سری آن در شبکه فاکس آمریکا پخش شد.





صبح بخیر: در فهرستی که فوربس از پردرآمد ترین خوانندگان امریکن ایدل در سال 2013 تهیه کرده است، کری آندروود در صدر لیست قرار دارد. شوی تلویزیونی امریکن آیدل، مسابقه خوانندگی است که سایمون فولر آن را خلق کرد و در سال 2002 اولین سری آن در شبکه فاکس آمریکا پخش شد. این مسابقه خیلی زود تبدیل به یکی از موفق ترین برنامه های تاریخ تلویزیون آمریکا شد.

1. کری آندروود (31 میلیون دلار)



آندروود از سال 2005 که برنده مسابقه امریکن آیدل شد، مسیری طولانی پیموده و تابحال 4 آلبوم منتشر کرده است که پرفروش ترین آنها آلبوم Blown Away بود که در سال 2012 منتشر شد. او تورهای زیادی برگزار می کند و درآمد خود را با شرکت در تبلیغاتی همچون تبلیغات برند Olay بالا می برد. او در 5 سال گذشته 83 میلیون دلار درآمدزایی کرده است.


2. کلی کلارکسون (7 میلیون دلار)



کلارکسون برای هر کدام از اجراهایش 250 هزار دلار دریافت می کند. او اخیراً در سال 2012 Greatest Hits – Chapter One را منتشر کرده و آلبوم کریسمس سال گذشته او Wrapped in Red نام داشت.


3. فیلیپ فیلیپس (5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)



این خواننده 23 ساله خیلی زود محبوب شد. ترانه برد او در امریکن آیدل بیش از 4 میلیون کپی فروخت که در تاریخ این برنامه بی سابقه بوده است. آلبوم اول او نیز گواهی پلاتینوم دریافت کرد.


3. آدام لامبرت (5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)



آدام از امریکن آیدل به عنوان سکوی پرتابی به سوی موفقیت حرفه ای استفاده کرد. او در برنامه های زنده نیز شرکت می کند و درآمد خود را بالا می برد. آخرین آلبوم او Trespassing نام دارد.


5. کریس داتری (4 میلیون دلار)



گروه راک کریس داتری با 4 میلیون دلار درآمد برای دومین سال متوالی و به لطف تورهای طولانی در این فهرست قرار گرفت. آلبوم جدید آنها که Baptized نام دارد پائیز امسال منتشر شد.


6. اسکاتی مک کریری (3 میلیون دلار)



اسکاتی که هنوز به سن قانونی هم نرسیده و از برد او در امریکن آیدل سه سال می گذرد، برای خودش نام و نشانی دست و پا کرده است. آلبوم اول او با عنوان Clear As Day بیش از 1 میلیون کپی فروخت.


7. تیلور هیکس (2.5 میلیون دلار)



اولین و تنها شرکت کننده آیدل که در وگاس زندگی می کند، هیکس است که از بالیز شروع کرد و به عرصه بزرگتری همچون هتل و کازینوی پاریس لاس وگاس رسید. او که برنده فصل پنجم آیدل است، در آلاباما هم رستورانی همراه با شریکش دارد و حالا پنج شب در هفته اجرا دارد.


8. فانتازیا بارینو (1.5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)



بارینو که به اندازه برندگان دیگر امریکن آیدل تور ندارد، بیشتر درآمدهایش از فروش آلبوم هایش است. آلبوم جدید او با عنوان Side Effects of You سال گذشته رتبه دوم پرفروش ترین ها را داشت.


8. کلی پیکلر (1.5 میلیون دلار) (رتبه مشترک)



او در فصل پنجم آیدل، رتبه ششم را بدست آورد، ولی این باعث نشد که پیکلر از بیشتر شرکت کنندگان آیدل کم بیاورد. درآمد او به لطف تورهایش و شرکت در برنامه Dancing With The Stars از سال گذشته تابحال 50 درصد افزایش داشته است.


10. کاترین مک فی (1 میلیون دلار)



این شرکت کننده سابق امریکن آیدل بعد از شرکت در این مسابقه به سمت بازیگری روی آورد و بیشتر بخاطر حضورش در برنامه Smash است که در این لیست رتبه دارد.


ویدیو مرتبط :
خنده شدید داوران امریکن آیدل از یک آواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی سال 2013 از نگاه مجله فوربس +عکس



پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی ,  مجله فوربس

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی سال 2013 از نگاه مجله فوربس +عکس

در این فهرست با 5 زوج ثروتمند و میزان ثروت آنها در سال 2013 آشنا شوید.

مجله نظرسنجی فوربس در فهرست جدید سال 2013 ثروتمندترین زوجهای هالیوود را معرفی کرد. در فهرست امسال ثروتمندترین زوجهای هالیوود، زوجهایی از دنیای موسیقی ، مُد و در نهایت سینما موفق شدند راس این فهرست را از آن خود کنند.

 

در این فهرست با 5 زوج ثروتمند و میزان ثروت آنها در سال 2013 آشنا شوید.

بیانسه نولز و جی زی از ستارگان هیپ پاپ : 95 میلیون دلار

تور کنسرت مشترک این دو ستاره هیپ پاپ درآمدی بیش از 30 میلیون دلار برای آنها به همراه داشت. آلبومهای آنها نیز در سال 2013 رکورد دار شده است.

 

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی ,بیانسه نولز و جی زی از ستارگان هیپ پاپ

 

گیزل بوندشن و تام برادی از ستارگان مُد : 80 میلیون دلار
قرارداد 30 میلیونی بردی و درآمد 42 میلیونی بوندشن آنها را به زوجی ثروتمند تبدیل کرد.

 

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی ,گیزل بوندشن و تام برادی از ستارگان مُد

 

آنجلینا جولی و برد پیت از ستارگان سینما : 50 میلیون دلار
این زوج سینمایی تیمی توقف ناپذیر هستند. فیلم اخیر پیت تحت عنوان جنگ جهانی زی بیش از 537 میلیون دلار فروش داشته و جولی نیز برای بازی در فیلم خبیث دستمزد بالایی دریافت کرده است.

 

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی ,آنجلینا جولی و برد پیت از ستارگان سینما

 

اشتون کوچر و میلا کانیس از ستارگان سینما: 35 میلیون دلار
درآمد بالای کوچر با بازی در سریال تلویزیونی دو مرد و نصفی خورد. کانیس نیز با فروش موفق فیلم اُز بزرگ رکورد پرفروشترین فیلم خود را رقم زد.

 

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی ,اشتون کوچر و میلا کانیس از ستارگان سینما

 

کانی وست و کیم کارداشیان از ستارگان موسیقی: 30 میلیون دلار
کارداشیان ثروت خود را از شهرت محصولات خود به دست می آورد. حداقل درآمد او در سال 10 میلیون دلار است. همسرش وست نیز از آلبوم (Yeezus) به ثروت هنگفتی دست یافت.

 

پردرآمد‌ترین زوجهای هالیوودی ,کانی وست و کیم کارداشیان از ستارگان موسیقی

منبع:cinemakhabar.ir