سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

پالتوهای مشکی را کنار بگذارید


برای روزهای سرد سال، اغلب ما به پالتوهای ضخیم سیاه عادت كرده‌ایم و فكر می‌كنیم فقط اینها می‌توانند ما را از سرمای گزنده دور كنند اما واقعیت این نیست؛ روی تن‌پوش زمستانی‌تان می‌تواند یك باغ گل بروید.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: برای روزهای سرد سال، اغلب ما به پالتوهای ضخیم سیاه عادت كرده‌ایم و فكر می‌كنیم فقط اینها می‌توانند ما را از سرمای گزنده دور كنند اما واقعیت این نیست؛ روی تن‌پوش زمستانی‌تان می‌تواند یك باغ گل بروید. می‌توانید سراغ طراحانی بروید كه چنان پیوندی با رنگ‌ها و طرح‌ها دارند كه حتی در روزهای سرد سال، این رابطه سست نمی‌شود. «هـ دو چشم » برندی ایرانی است كه اینچنین نگاهی را در كارهایش حفظ كرده و می‌كند.

با یك سارافون و دامن شیك و خاص چطورید؟ این نمونه، خاص بودن را در كنار زیبایی و آراستگی دارد. در دوخت این ست از پارچه كتان كبریتی استفاده شده كه روی آن«چاپ برداشت» می‌خورد. «چاپ برداشت» تكنیكی است كه طی آن رنگ قسمتی از پارچه برداشته و رنگ جدید جایگزین می‌شود.

فضایی تازه در تن پوش تان خلق كنید

كیفیت این چاپ به گونه‌ای است كه می‌توان بارها  آن را شست و استفاده كرد؛ بدون اینكه آسیبی به آن وارد شود. اگر این تركیب خاص را انتخاب می‌كنید، باید برای هماهنگ كردن آن در انتخاب شال هم حساسیت زیادی به خرج دهید تا چیزی از زیبایی لباس‌تان كم نشود. پیشنهاد ما این است كه این سارافون و دامن را با شال چروك از جنس وال هندی كه لبه‌هایش با هنر طراحش توردوزی شده ست كنید.



جنس این پالتو  تلفیقی از پارچه ضخیم و نازك است و در قسمت یقه و آستین حریر کارشده. علت انتخاب پارچه حریر برای این پالتو این است كه آستین‌ها پف‌دار شوند.

فضایی تازه در تن پوش تان خلق كنید



جنس این کت، كتان كبریتی است كه با چاپ طرح بته‌جقه حال و هوای سنتی پیدا كرده و تلفیقی از پارچه طرحدار و ساده است. این مانتوی كتی را می‌توانید با دامن زرشكی از جنس كتان كبریتی ست كنید. شال این مجموعه هم از تولیدات این برند است كه با پارچه وال و حاشیه حریر تزئین شده است.

فضایی تازه در تن پوش تان خلق كنید




این مانتو با پارچه وال طرح‌دار و چاپ بته‌جقه‌ای و اسلیمی تركیب و با هنر نواردوزی زیبایی‌اش دوچندان شده است. این مانتوی اصیل را می‌توانید با شال خودش كه از پارچه وال طرح‌دار است ست كنید تا خوش‌پوشی شما بیشتر به چشم بیاید. از طرف دیگر در كنار این ست یك دامن زرشكی از جنس لنین كه از محصولات همین برند است، می‌تواند به جذابیت بیشتر ست كمك كند.

فضایی تازه در تن پوش تان خلق كنید



در این كار نشانی از دكمه و زیپ نیست. این مانتو مدل ردایی دارد كه جنس پارچه آن كتان كبریتی است و با گل‌های رز چاپی، روی آن تزئین شده است. به دلیل برگ‌های سبز رنگ كه روی مانتو چاپ شده، می‌توانید در ست‌تان از شال پشمی سبز استفاده كنید. این مانتو را می‌توانید با دامنی زرشكی ست كنید  تا در عین سادگی، شیك شوید.

فضایی تازه در تن پوش تان خلق كنید



سادگی و زیبایی با هم در این پالتو جمع شده‌اند. برای بعضی خانم‌ها، سادگی در عین زیبایی‌حرف اول را می‌زند؛ اگر برای شما هم سادگی در طراحی لباس‌تان بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد، این پالتو در این روزهای سرد برای شما مناسب است. جنس آن از پارچه ضخیم پالتویی است كه دور آن توردوزی به رنگ زرشكی شده. برای كامل كردن ست خود از یك روسری پشمی به رنگ زرشكی استفاده كنید كه دورتادور آن توردوزی سفید شده است. پس دیگر شك نكنید و این پالتو را انتخاب كنید.

فضایی تازه در تن پوش تان خلق كنید


ویدیو مرتبط :
به اشتراک بگذارید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاهی لیوان را زمین بگذارید!



 

زندگی بهتر

 

استادی درشروع کلاس درس، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید:به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟

 

شاگردان جواب دادند:۵۰ گرم ، ۱۰۰ گرم ، ۱۵۰ گرم

 

استاد گفت:من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقا" وزنش چقدراست. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

استاد پرسید:خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقی می افتد؟

 

یکی از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد میگیرد.

 

استادگفت :حق با توست.. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟

 

شاگرد دیگری گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند. و مطمئنا" کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند.

 

استاد گفت: خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است؟

 

شاگردان جواب دادند: نه

 

پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود؟ درعوض من چه باید بکنم؟

 

شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید.

 

استاد گفت: دقیقا" مشکلات زندگی هم مثل همین است.اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید.اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد.اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود.فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است.. اما مهم تر آن است که درپایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید.

 

به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند، هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هرمسئله و چالشی که برایتان پیش می آید، برآیید!

 

دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری.

زندگی همین است!