سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هنرمندی در ایکی ثانیه



 

 

هنرمندی

 

 

افرادی که به هنر و هنرمندی علاقه خاصی دارند سعی می کنند از همه فرصت ها برای اماده کردن یک کار هنری استفاده کنند . آنها حتی موقع کندن پوست میوه ها، از فکر و خلاقیت خودشان استفاده می کنند و پوست میوه را به شکل حیوانات یا اشیای مختلف برش می زنند. به این قورباغه میوه ای زیبا دقت کنید. شما هم با کمی تمرین می توانید پرتقالتان را قبل از خوردن به این زیبایی پوست بکنید.

 

 

دسته گلی با استفاده از جوراب


هنرمندی


● وسایل مورد نیاز

▪ جوراب نوزاد (چند جفت)

▪ سیم گلسازی،

▪ چسب گلسازی،

▪ نوار کاترین،

▪ تعدادی برگ مصنوعی، قیچی و پارچه یا کاغذکشی

 

 

● طرز تهیه

جوراب را روی سطح صافی پهن کرده و سپس از قسمت محل انگشتان شروع به تا کردن آن به سمت داخل و پیچیدن آن کنید. پس از پایان پیچیدن جوراب قسمت کش جوراب را باز کرده و آن را روی جوراب پیچیده بکشید تا آن را محکم کند و جوراب شکل گل رز به خود بگیرد. حال سیم کاردستی را در آن قرار دهید و دورتادور جوراب را نوار کاترین بپیچید تا آن را محکم کند.

 

همزمان با پیچیدن نوار کاترین در امتداد سیم گلسازی، برگ های مصنوعی را نیز به آن اضافه کرده و نوار کاترین بپیچید. پس از آماده کردن گل ها، کاغذ کشی یا پارچه را به شکل مربعی در ابعاد ۷۰ سانتی متر بریده و سپس آن را به صورت قطری تا کنید تا به شکل مثلث درآید.

 

دو ضلع مجاور مثلث را روی ضلع مشترکشان تا کنید. سپس دو رأس جدید ایجاد شده را به سمت داخل تا کنید. گل ها را درون کاغذ قرار داده و رأس سوم را روی آنها بیاورید. کناره های ایجاد شده در قسمت پائین کاغذ را نیز به سمت داخل تا کرده و سپس کاغذ را دورتادور ساقه ها بپیچید و روی آن را با بستن روبانی که به شکل پاپیون گره می زنید محکم کنید.


منبع:aftab.ir


ویدیو مرتبط :
باز کردن قفل ماشین در ایکی ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«مایکروسافت» هر یک ثانیه ...



 

 

 

مایکروسافت

 

 

به گزارش گروه فن آوران رایا شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت در هر ثانیه در حدود ۱۰ مجوز ویندوز هفت را به فروش می رساند.

“پیتر کلاین” رئیس امور مالی مایکروسافت همچنین اعلام کرد که تاکنون در حدود ۱۷۵ میلیون لایسنس این ویندوز به فروش رسیده که سریع ترین فروش تاریخ سیستم عامل های رایانه ای است و در حال حاضر بر روی بیش از ۱۵ درصد از رایانه های سراسر جهان ویندوز هفت نصب شده است.

این در حالی است که یک ماه پیش استیو بالمر اعلام کرده بود که ۱۵۰ میلیون مجوز و لایسنس ویندوز هفت تا آن زمان به فروش رسیده است (اینجا) که به عبارتی با آمار هر یک ثانیه، هفت ویندوز هفت برابری می کرد اما اکنون و پس از گذشت یک ماه با یک جمع بندی می توان نتیجه گرفت که مایکروسافت در حدود ۲۵ میلیون مجوز را در ۲۹ روز که بین ۲۳ ژوئن و ۲۱ جولای است به فروش رسانده که به آمار فروش هر ثانیه، ده ویندوز ۷ می رسیم.

مایکروسافت همچنین چندی پیش اعلام کرد که درامد ۳ ماهه دوم این شرکت ۱۶ میلیارد دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۰۹ در حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است و در ضمن درآمد ویندوز نیز نیست به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱ میلیارد دلاری به ۴٫۵۵ میلیارد دلار رسیده است.

به هر حال به نظر می رسد که ویندوز هفت تمام ناکامی های ویندوز ویستا را جبران کرده و این ویندوز بهترین فروش تاریخ این شرکت را تصاحب خواهد کرد...../تحلیل:آفتاب