سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

نکاتی آسان و سریع برای دکور خانه در تابستان


دکوراسیون خانه در فصل تابستان از اهمیت زیادی برخوردار است چون اگر به طرز صحیح انتخاب شود می تواند به فضای خانه زیبایی و طراوت ببخشد.

صبح بخیر:  دکوراسیون خانه در فصل تابستان از اهمیت زیادی برخوردار است چون اگر به طرز صحیح انتخاب شود می تواند به فضای خانه زیبایی و طراوت ببخشد. در اینجا به 11 نکته آسان، سریع و ارزان اشاره می کنیم.

1.اگر می خواهید سریع و بدون اتلاف وقت رنگی را به فضای اتاقتان اضافه کنید، بهترین راه رنگ زدن آن است. با این حال برای صرفه جویی در زمان و پول می توانید تنها دیوار اصلی را رنگ بزنید. در بیشتر اتاق های متوسط رنگ زدن یک دیوار کمتر از یک ساعت طول می کشد.



2. لازم نیست روبالشی ها و رومیزی های جدید بدوزید. می توانید پارچه ای را مثل کاغذ کادو دور بالش بپیچید بالش بپیچید و بعد با روبان های تزئینی آنها را محکم کنید.

3. اسباب  بازی های کودکان، کتاب ها، روزنامه ها و ... را داخل جعبه بگذارید و آنها را در زیر میز قرار دهید تا ظاهر خانه منظم باشد. از رومیزی هایی بلند استفاده کنید تا فضای زیر میز دیده نشود.

4. وسائل ریز و درشت غیر ضروری و یا وسائل تزئینی اضافه را از اطراف خانه جمع کنید و تنها وسائلی را باقی بگذارید که واقعا به زیبایی خانه تان کمک می کنند. با این کار هم ظاهر خانه مرتب تر خواهد بود و هم زحمت گردگیری آنها کمتر خواهد شد.



5. اگر می خواهید بدون صرف هزینه و زمان در خانه تان گل های تازه داشته باشید، در حیاط خانه به دنبال نقاطی بگردید که به اندازه کافی آفتاب دارند و بعد در آنجا گل های آفتابگردان بکارید. گرده این گل ها روی رومیزیتان نمی ریزد، به راحتی رشد می کنند، به حیاطتان زیبایی می بخشند، و بعد از جدا شدن از شاخه به مدت 10 روز تازه و سالم می مانند.

6. پنجره ها را باز کنید و بعضی فرش ها را جمع کنید. با این کار خانه تان خنک تر و تمیزتر خواهد بود. البته حتما از پرده های پارچه ای نازک یا پرده کرکره برای کنترل نور و حفظ حریم خصوصیتان استفاده کنید.

7. شیشه ها را تمیز نگه دارید تا نور را منعکس کنند و به خانه تان تازگی و طراوت ببخشند. صفحه تلویزیون، وسائل آشپزخانه و حتی قاب های شیشه ای را هم تمیز کنید، خواهید دید که منزلتان بازتر و روشن تر به نظر می رسد.



8. تغییراتی در ظاهر اتاق هایی که تمام طول زمستان را در آنها گذرانده اید ایجاد کنید. بعضی وسائل را در اتاق جا به جا کنید، وسائل بعضی اتاق ها را با هم عوض کنید، اگر توان مالیتان اجازه می دهد وسائل جدید بخرید و ... .


ویدیو مرتبط :
3 ایده دکور خانه برای تابستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش‏‌های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان


اگر می خواهید خانه خود را مانند هوای بهار و تابستان گرم و با طراوت کنید باید از رنگ های خاص و ایده های کاربردی کمک بگیرید. تاثیر بهار و تابستان نباید فقط بیرون خانه دیده شود بلکه باید آن را به داخل خانه هم بیاورید. در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با تغییرات ساده این کار را برای خانه خود بکنید

وب‌سایت بدونیم: اگر می خواهید خانه خود را مانند هوای بهار و تابستان گرم و با طراوت کنید باید از رنگ های خاص و ایده های کاربردی کمک بگیرید. تاثیر بهار و تابستان نباید فقط بیرون خانه دیده شود بلکه باید آن را به داخل خانه هم بیاورید. در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با تغییرات ساده این کار را برای خانه خود بکنید.

بشقاب های براق و روشن

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

استفاده از بشقاب های براق و روشن مانند این نمونه ها که رنگ صورتی خیلی روشن دارند، می توانند دکور میزتان را متحول کنند. طراحی بشقاب ها هرچه خاص تر باشد بهتر.



پرده های نازک و گل دار

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

پرده های ضخیم زمستانی را با پرده های نازک و روشن بهاری جایگزین کنید، اجازه دهید نور طبیعی وارد خانه شود، همین نور باعث می شود خانه طوری دیگر جلوه کند و همه چیز زیبا تر شود. پرده هرچقدر ساده تر باشد بهتر است، البته نوع الگوی آن را باید با توجه به رنگ زمینه دکور خانه انتخاب کنید.



روکش گلدار برای کوسن ها

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

اجازه دهید گلهای بهار و تابستان به این شکل وارد خانه تان شوند. با یک تعویض ساده روکش کوسن ها می توانید به مبل ها جلوه ای تازه بدهید. حتی عوض کردن رو بالشی ها و قرار دادن آنها روی تخت نیز به تغییر دکوراسیون اتاق خواب کمک می کند.



استفاده از تابلوها و یا کلکسیون پروانه ها

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

پروانه ها یکی از نشانه های این دو فصل و مخصوصا بهار هستند. استفاده از یک کلکسیون رنگارنگ پروانه مانند نمونه بالا یا تابلوهای رنگارنگ ( با طرح پروانه ) می تواند دیوارهای خانه را فوق العاده زیبا کند.



فرش و گلیم روشن

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

فرش و گلیم های تیره رنگ را جمع کنید و تا زمستان بعدی کنار بگذارید! با جایگزین کردن یک فرش یا گلیم با رنگ و الگویی روشن می توانید یک تغییر اساسی در اتاق نشیمن خانه ایجاد کنید.



تعویض رو تختی

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

تخت خواب در دید ترین نقطه اتاق خواب به حساب می آید، پس اگر می خواهید با کمترین زحمت در دکور این قسمت خانه تغییر ایجاد کنید بهترین کار تعویض رو تختی است. از یک رو تختی با زمینه روشن و رنگ های براق و الگوهای گل دار استفاده کنید.