سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مبل‌هایی که با دکوراسیون شما سِت می شوند


شاید برای شما هم جالب باشد بدانید مبل‌هایی كه ما سال‌هاست از آنها در دكوراسیون منزل‌های‌مان استفاده می‌كنیم، هر كدام اسم مخصوص به خود را دارند.

مجله منزل - شمیم آقازاده، كارشناس معماری: شاید برای شما هم جالب باشد بدانید مبل‌هایی كه ما سال‌هاست از آنها در دكوراسیون منزل‌های‌مان استفاده می‌كنیم، هر كدام اسم مخصوص به خود را دارند. این مساله برای خود من كه بسیار جالب بود؛ بنابراین با خودم فكر كردم شاید شما هم دوست داشته باشید مبل‌های خانه‌تان را بیشتر بشناسید و موقع خرید كردن حرفه‌ای‌تر به نظر برسید.

مبلمان‌  ركلاینر، مناسب برای خانه‌های مدرن

کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

راحتی‌ها و مبلمان‌ ركلاینر دارای تكیه‌گاهی متحرك و تطبیق‌پذیرند كه  سطح استراحتگاه قابل تنظیمی برای پاها دارند. ساز و كار اجرایی ركلاینر‌ها با موتوری انجام می‌شود كه هم‌سطح با دو دست در طرفین مبل قرار گرفته است. همچنین با كمك كنترل از راه دور می‌توانید این مبل را به هر حالتی كه تمایل دارید، تنظیم كنید.



مبلمان‌ سالنی، مناسب برای خانه‌های مدرن


کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

این صندلی‌های كوتاه و بدون دسته، نشیمنگاهی عمیق و بسیار راحت  دارند كه خیلی خوشایند است. این نوع مبل‌ها معمولا پایه‌های چوبی كوتاهی دارند كه اغلب موارد به ساختار اصلی مبل متصل است و به طور كامل دیده می‌شود. در بعضی موارد هم پایه‌های آن استیل است.



مبلمان هتلی، مناسب برای خانه‌هایی به سبك معاصر و مدرن


کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

این سبك مبلمان‌ جلوه‌ای بسیار ساده با خطوطی ملایم دارد و بیشتر در لابی هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نشیمن این مبلمان‌ معمولا دو روكش دارد؛ یكی روكش اصلی سرتاسری برای خود مبل و یكی هم روكشی محافظ كه در زیر آن قرار می‌گیرد. تكیه‌گاه این مبلمان‌ زاویه‌دار است. دسته‌ها معمولا روكش دارند و پایه‌ها هم صاف و چوبی هستند.



مبلمان هاروارد، مناسب برای خانه‌هایی به سبك معاصر و مدرن


کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

این مبل‌ها تكیه‌گاهی منحنی، نشیمنگاهی وسیع و دسته‌هایی گرد دارند. معمولا پایه‌های این مبل‌ها چوبی و ثابت است اما در بعضی موارد دیده شده كه در زیر پایه‌ها، چرخ‌های كوچكی به منظور جا‌به‌جایی راحت‌تر آنها تعبیه می‌شود.



مبلمان با پشتی بالدار، مناسب برای خانه‌هایی به سبك روستیك


کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

این نوع مبل‌ها، تكیه‌گاهی بلند با دسته‌های كوتاه و گرد دارند. در دو طرف تكیه‌گاه این مبل، دو تكه اضافی به صورت دو بال جلو آمده كه در ارتفاع سر فرد قرار می‌گیرد و باعث می‌شود جایی مناسب برای قرار‌گیری سر به وجود بیاید. پایه‌های این نوع مبل‌ها هم چوبی و بدون روكش است.



مبل‌های توكسدو، مناسب برای دكوراسیون‌های مدرن


کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

این نوع مبل دسته‌های بلند با ارتفاعی به اندازه تكیه‌گاه مبل دارد. همچنین پایه‌های این مبل، صاف، بدون تراش، بدون روكش و به طور كامل قابل دید است.



مبلمانی با دسته‌های گرد و پایین، مناسب برای اغلب سبك‌های دكوراسیونی به غیر از كلاسیك و روستیك

کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

این مبل محبوب‌ترین مدل مبلی است كه در اغلب خانه‌ها یافت می‌شود. دسته‌های این مبل گرد و كوتاه است. این مبل اغلب به صورت تمام پارچه یافت می‌شود و دارای تشكچه‌هایی است كه باعث می‌شود تكیه‌گاه كوتاه‌تر یا بلند‌تر شود. مزیت دیگر این مبل‌ها این است كه می‌توانند پایه‌دار یا بی‌پایه باشند.



مبلمان‌  لوئیس، مناسب برای خانه‌هایی به سبك كلاسیك


کدام مبل با دکوراسیون منزل شما سِت می شود

مبلی به سبك لوئیس، فریم چوبی بسیار شكیل و مجللی دارد كه به پایه‌های چوبی شكل با انحنایی زیبا ختم می‌شود. تكیه‌گاه این مبل‌ها روكش‌دار، محكم و معمولا با فرم‌های جالب است و نشیمن آنها هم حالتی گرد و برآمده دارد.



برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت  taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:
معجزه رنگ در خانه های ایرانی


ویدیو مرتبط :
بازار مبل ایران | بازار مبل خلیج فارس | مبل سلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند


راحتی ها و مبلمان های رکلاینر دارای تکیه گاهی متحرک، و تطبیق پذیر و همچنین سطح استراحتگاه قابل تنظیم برای پاها هستند. ساز و کار اجرایی رکلاینر ها با موتوری انجامی می شود که هم سطح با دو دست در طرف مبل قرار گرفته است

وب سایت چیدانه: راحتی ها و مبلمان های رکلاینر دارای تکیه گاهی متحرک، و تطبیق پذیر و همچنین سطح استراحتگاه قابل تنظیم برای پاها هستند. ساز و کار اجرایی رکلاینر ها با موتوری انجامی می شود که هم سطح با دو دست در طرف مبل قرار گرفته است

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این مبل هایی که ما سال ها است از آن ها در دکوراسیون داخلی خانه های مان استفاده می کنیم، هر کدام اسم مخصوص به خود را دارند. این مساله برای خود من که بسیار جالب بود، بنابر این با خودم فکر کردم که شاید برای شما هم جالب باشد که مبل های خانه تان را بیشتر بشناسید و در موقع خرید کردن فرد حرفه ای تری به نظر برسید. تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه و هم قدم باشید تا با ۹ نوع مبل و سبک های دکوراسیونی مناسب آن ها آشنا شویم. 

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



ردپای معماری ایرانی در طراحی داخلی آپارتمان زوج شیرازی!

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند

حضور در فضایی با خاستگاه ایرانی اما به سبک مدرن شاید آرزوی خیلی از ما باشد، فضایی خاص که بتواند آرامش را به گونه ای دیگر در زندگی ما جاری کند، آرامشی با حال و هوایی ایرانی اما در عین حال مدرن و امروزی که بتواند پاسخگوی نیاز مخاطبان امروزش باشد! پروژه ی خانه آبی از گروه طراحی و معماری هفت رنگ برای که یک زوج هنرمند با زندگی مدرن و البته علاقه مند به هنر و معماری ایرانی طراحی شد، طراحی که تلفیق سنت و مدرنیته و ایجاد حس آرامش را در فضا با خود به همراه داشت، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



می خواهید دکوراسیون منزل تان چه حسی داشته باشد؟

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند

معمولا بسیاری از طراحان داخلی اولین سوالی که از شما برای طراحی دکوراسیون منزل تان می پرسند، این است که "می خواهید خانه تان چه حسی داشته باشد؟" توجه و اهمیت شما به این پرسش و تلاش برای یافتن پاسخ درست آن، نتایج بسیار حیرت انگیزی در بر خواهد داشت. مشخص کردن احساساتی که می خواهید در منزل تان جریان داشته باشد، به طراحی داخلی آن هدف می بخشد، شما را به نتایج دلخواه تان می رساند و از نگرانی شما در فرآیند طراحی می کاهد، زیرا هدف مشخص است. اکنون که نزدیک به ایام عید است و همه ی ما دوست داریم دستی به سر و روی حس و حال منزل مان بکشیم، بیایید این شیوه را امتحان کنیم. ابتدا خودتان به سوال ها پاسخ دهید و سپس پیشنهادات چیدانه برای آوردن آن احساسات به محیط زندگی تان را نیز ببینید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۱۰ پاتوق خوش گذرانی در تهران که از آن ها غافل مانده اید!

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند

شاید شما هم جزو آن دسته خانواده هایی باشید که تعداد محدودی از پاتوق های تهران را برای گشت و گذار آخر هفته تان می شناسید، اما این مطلب می خواهد تعدادی از این پاتوق ها را به شما معرفی کند که تا الان از آن ها غافل بوده اید. با خواندن این مطلب قطعا آخر هفته ای متفاوت تر و تجربه هایی جدیدتر خواهید داشت پس تا انتهای این مطلب، چیدانه را همراهی کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران

این مبل‌ها به راحتی سِت می شوند

سال پیش در چنین روزهایی بود که برای تان مطلبی آماده کردیم تحت عنوان بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران که حسابی هم مورد توجه شما قرار گرفت، امسال هم تصمیم گرفتیم به مناسب این روزهای عاشقانه، قسمت دوم این مطلب را برای تان آماده کنیم، اما با پیشنهادهایی کاملا متفاوت تر و هیجان انگیز پس با چیدانه هم قدم باشید تا یک به یک این پیشنهاد ها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...