سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

فضای کوچک آپارتمان نقلی خود را دلنشین کنید


وقتی آپارتمان کوچک است دل آدم می گیرد. همه وسایل گویا در هم و پیچیده هستند و گاهی دوست دارید همه وسایل را بیرون بریزید و یک فضای باز با امکانات ضروری داشته باشد.

 
 
 

صبح بخیر:  وقتی آپارتمان کوچک است دل آدم می گیرد. همه وسایل گویا در هم و پیچیده هستند و گاهی دوست دارید همه وسایل را بیرون بریزید و یک فضای باز با امکانات ضروری داشته باشد. شاید هم چون نمی توان برای تزئین آن خیلی مانور داد، این طور سریع موجب خستگی می شوند. اما ما چند پیشنهاد ساده داریم که تاحدی از این حس شما را دور می کنند. اینکه مثلا رنگ مناسب انتخاب کنید. یا اینکه از وسایل چندمنظوره استفاده کنید.

1.    راهرو را با کاغذدیواری زیبا و بولد تزئین کنید

دستی به سر و روی آپارتمان نقلی خود بکشید

2.    با استفاده از انواع طرح های مختلف و رنگ های شاد، این آپارمان باریک و دراز به محیطی زیبا و دلنشین تبدیل شده است.

دستی به سر و روی آپارتمان نقلی خود بکشید

3.    این ایده کمی هزینه می خواهد که یک کتابخانه دیواری و داخلی بسازید که دیواری تاشو نیز باشد. با این کار می توانید برای اتاق خواب خود فضای مطالعه ایجاد کنید. رنگی هم که برای این دیوار در نظر گرفته شده است – یعنی لیمویی – موجب طراوت بیشتر فضا می شود. در ضمن، محیط رابزرگ تر نیز نشان می دهد.

دستی به سر و روی آپارتمان نقلی خود بکشید

4.    برای اینکه در این آپارتمان کوچک، فضا خیلی دلگیر و بی روح دیده نشود، کابینت ها به رنگ زرد کَره‌ای انتخاب شده اند تا در میان این همه توسی و سفید و رنگ های خنثی، خودی نشان دهند.

دستی به سر و روی آپارتمان نقلی خود بکشید

5.    اگر آپارتمان شما اجاره ای است و نمی توانید روی در و دیوار و کابینت ها طرحی را اعمال کنید، وسایل و اثاثیه خانه را طوری انتخاب کنید که تنوع ایجاد  کنند. به طور مثال، این صندلی های نارنجی در آشپزخانه چوبی علاوه بر تناسب، هیجان شادی نیز ایجاد کرده اند.

دستی به سر و روی آپارتمان نقلی خود بکشید

6.    این فضای کوچک که هم آشپزخانه و هم فضای غذاخوری است با دکور ویژه ای که دارد، باعث جلب توجه می شود و کوچکی آن از یاد می رود. همان طور که می بینید، کابینت ها به طور خاصی انتخاب شده اند و از همان طرح برای زیباسازی سقف کاذب نیز بهره گرفته شده است. صندلی و کاننتر آشپزخانه نیز با طرح ساده اما کاربردی انتخاب شده اند.

دستی به سر و روی آپارتمان نقلی خود بکشید


ویدیو مرتبط :
آپارتمان کوچک 8 متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده بهینه از فضای یک آپارتمان کوچک


اگر ساکن یک ساختمان کوچک هستید، باید استفاده از وسایل دکوراتیو حجم‌دار را در اولویت آخر قرار بدهید.


| فرنـاز کیانـی |

دکوراتور
  •  اگر ساکن یک ساختمان کوچک هستید، باید استفاده از وسایل دکوراتیو حجم‌دار را در اولویت آخر قرار بدهید.
  •  استفاده از آینه در فضای خانه‌های کوچک موجب انعکاس مجدد فضای خانه شده و فضای خانه را بزرگ‌تر به نظر می‌رساند.
  •  استفاده از رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر نشان دادن خانه می‌شود، به همین خاطر سعی کنید تا حد ممکن از رنگ‌های تیره استفاده نکنید.
  •  وسایل مورد استفاده در خانه باید کاملا کاربردی باشند و متناسب با نوع استفاده‌شان خریداری شوند، چون معمولا در این خانه‌ها استفاده از وسایلی که صرفا در هنگام مهمان‌داری استفاده می‌شود لزومی ندارد.
  •  در خانه‌های کوچک سعی کنید از پرده‌های تیره و  ضخیم استفاده نکنید و به جای آن  رنگ‌های روشن و پارچه‌های شفاف‌تر را به کار ببرید زیرا هرچه نور خانه بیشتر باشد خانه شما بزرگ‌تر به نظر می‌آید.
  •  معمولا در این خانه‌ها از کانتر آشپزخانه به عنوان میز غذاخوری استفاده می‌شود و به جای مبلمان تلویزیون و قسمت پذیرایی بهتر است یک ست مبلمان خریداری کنید.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir