سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرز تهیه سالاد سزار



 

 

 

سالاد سزار

 


 

● مواد لازم برای ۶ نفر


ماست خامه ای
یک سوم پیمانه
پنیر پارمیزان رنده شده
۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو
یک قاشق غذاخوری
سیر خرد شده
یک قاشق مرباخوری
نمک و فلفل به میزان کافی
کاهو یک بوته
پیاز قرمز خرد شده نصف پیمانه
نان برشته شده یک پیمانه
کره کمی

 

 

 

 

● طرز تهیه :

▪ ماست خامه ای ، یک قاشق غذاخوری پنیر، آب لیمو، سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و سس آماده شده را حداقل به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.


▪ در این فاصله نان تست یا باگت را به صورت مکعب ریز برش بزنید و در کمی کره تفت دهید. سپس تکه های نان را در سینی حاوی کاغذ روغنی قرار دهید و برای ۵ دقیقه در گریل بگذارید تا ترد شود.


▪ کاهو شسته و ریز شده را به همراه پیاز به سس آماده شده اضافه کنید و به آرامی هم بزنید. بقیه پنیر و نان برشته را به سالاد اضافه و سرو کنید.

منبع:aftab.ir


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه سالاد سزار با ماهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: طرز تهیه سالاد سزار ایتالیایی


سالاد سزار از سالادهای ایتالیایی است که در سال‌های اخیر در منوی رستوران‌های ایتالیایی به چشم می‌خورد. سالاد سزار، سالادی است که با پنیر پارمیزان طعم دار می‌شود و با مرغ گریل شده (نه سرخ شده) یا بدون آن و نان‌های تست سرخ شده در روغن زیتون آماده سرو می‌شود.

 
 


طرز تهیه "سالاد مرغ و نخود" و "سالاد سزار"


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.