سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرزتهیه توپک شکلاتی



 

 

 

توپک شکلاتی

 

 

۱۰۰ گرم شکلات را روی بخار آب ذوب کنید،۱۰۰ گرم هم پنیر خامه ای، پودر قند، خامه و مقداری وانیل را با هم مخلوط کرده به شکلات اضافه کنید. هر دو بسته بیسکویت را کاملاً خرد کرده و همه مواد را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید.

 

از مواد به اندازه یک گردو برداشته و گرد کرده، آنها را به دلخواه در پودر نارگیل یا پودر پسته یا پودر گردو و ترافل بغلتانید. می توان با تعدادی از این توپک ها و یک عدد نان سوخاری آنها را مطابق شکل، به شکل بستنی درآورد تا جالب تر شود. سعی کنید فرزندان تان را به خوراکی های سالم عادت دهید و چیپس و پفک را از برنامه غذایی آنها حذف کنید.

منبع:aftab.ir

\


ویدیو مرتبط :
‫آموزش تهیه توپک شکلاتی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توپک شکلاتی جایگزین پفک برای کودکان



 

 

توپک شکلاتی جایگزین پفک برای کودکان

 

 

مواد لازم:

 

بیسکویت پتی بور وانیلی

یک بسته

بیسکویت پتی بورکاکائویی

یک بسته

پنیر خامه ای و پودر قند

از هر کدام 100 گرم

خامه صبحانه و شکلات

از هر کدام 100گرم

وانیل

به میزان لازم

 

 

طرز تهیه:

 

شکلات را روی بخار آب ذوب کنید، پنیر خامه‌ای، پودر قند، خامه و وانیل را باهم مخلوط کرده به شکلات اضافه کنید. هر دو بسته بیسکویت را کاملا خرد کرده و همه مواد را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید. از مواد به اندازه یک گردو برداشته و گرد کرده آنها را به دلخواه در پودر نارگیل یا پودر پسته یا پودر گردو و ترافل بغلتانید.

 

می‌توان با تعدادی از این توپک‌ها و یک عدد نان سوخاری آنها را مطابق شکل، به شکل بستنی در آورد تا جالب تر شود. سعی کنید فرزندان‌تان را به خوراکی‌های سالم عادت دهید و چیپس و پفک را از برنامه غذایی آنها حذف کنید.