سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرح های ارزان برای دکوراسیون منزل شما



 

 

دکوراسیون

 

 

ایده هایی که در این مطلب به شما ارائه میکنیم بسیار ساده و قابل اجرا هستند .با ما همراه باشید

 


1. یک صندلی

 

دکوراسیون

 


در اطراف همسایگی خود رانندگی کنید و از بین وسایلی که هماسایگان دیگر لازم ندارند و بیرون گذاشته اند حتما یک یا دو صندلی پیدا میکنید .صندلی را با کاغذ سنباده صاف کنید و آن را رنگ کنید رویه صندلی را با پارچه 7.62 سانتی متری بپوشانید و آن را در چارچوب صندلی جا بیندازید . برای اینکه استعداد بیشتری به خرج بدهید پشت صندلی را با حک کردن حروفی زیبا تزیین کنید.

 

 

2-ساخت یک اثر هنری

 

دکوراسیون

 


میتوانید با استفاده از گچبریهای پیش ساخته یک اثر هنری زیبا به این شیوه خلق کنید

 

 

3.استفاده از کاغذ دیواری

 

دکوراسیون


یک گوشه زشت را با کاغذ دیواری بپوشانید طرح های بزرگ و زیاد باعث میشود تا منظره کمترزشت و بهم ریخته بنظر بیاید استفاده از یک نوع کاغذ دیواری در دیوارها و سقف شیبدار، فضای اتاق را یک دست میکند.

 


4.تکه ها و قطعات


دکوراسیون

 


اگر یک میز کشو دار آنقدر زشت و بنجل است که دیگر نمی توان از آن استفاده کرد یکی از کشو های آن را بعنوان یک تابلو با خاصیت آهن ربایی استفاده کنید . قطعات و لوازم آن را بکنید و بعد کشو را رنگ کنید. یک تکه فلز به اندازه داخل کشو ببرید و روی آنرا با کاغذ کادو روکش کنید و یک تابلو اعلانات زیبا خلق کنید.

 

 

5.هنر پارچه

 

دکوراسیون

 

دکوراسیون

 



تعدادی از پارچه های مورد علاقه تان را جمع آوری کنید و آن را در یک مجموعه قاب هایی که شکل متفاوتی دارند به نمایش دراورید.

 

 

6.وصله دوزی خلاقانه

 

دکوراسیون

 


با استفاده از تخته های قدیمی صفحه هایی زیبا که کتاب ها را نگه میداررند بسازید . نمیتوانید آنها را در مغازه ها پیدا کنید؟ میتوانید از خیلی وسادل دور افتاده چیزی شبیه این را برای خودتان بسازید .کمی به اطرافتان دقت کنید

 

 

7.تزئین دوباره با پارچه

 

دکوراسیون

 

شیشه ی درهای کابینت خیلی برفکی و جرم گرفته شده ؟محتوای درون کابینت را ببا پوشاندن شیشه ها به وسیله پارچه طرح دار پنهان کنید.پشت هر کدام از درها پارچه را روی شیشه ها بکشید وبا استفاده از گیره ها آن را به لبه قاب چوبی محکم کنید.برای مرتب به نظر رسیدن نمای داخل گیره ها را با روبان بپوشانید.

 

 

8.طاقچه

دکوراسیون

 

دکوراسیون



طاقچه های مینیاتوری کوچکی درست کنید. با میتوانید از تکه های چوب پایه تخت و یا مبلهای بزرگ این قطعه ها را جدا کنید و روی آن یک قطعه چوب ساده برش دهید . این تاقچه هارا بسازید

 

 

9.هدف جدید

 

دکوراسیون

 


به دوباره اندیشیدن به چیزهای کهنه و قدیمی زندگی نو ببخشید
این ماکت کره زمین زمانی در اتاق زیر شیروانی بود اما حالا گلدان مرکزی و پر از گل های عطری است.

 


10. آویز

دکوراسیون

 

 

این اجسام گرد در دو انتهای چوب پرده بسته شده بودند اما الان آنها را به دیوار پیچ کرده ایم و بعنوان چوب لباسی استفاده میشوند.رنگ زینتی و زیبا به چوب لباسی طرحی زیباتر میدهد.

 

 

11.خلق کنید

 

دکوراسیون

 


برای خلق کار هنری دست ساز با صرف کمی مهارت نمدهای خریداری شده را در قاب هایی با رنگ های تیره نصب کنید و بعد مجموعهای از عکس ها و تصاویر را با کاذ درست و درون قاب ها بچسبانید سوزن های چسبناک و تزیینی و قطعات ربان منظره را کامل میکند.

 

 

12. جزییات مرتب

 

دکوراسیون

 


این جعبه های سایه دار کوچک در دسته های 2 تایی هستند. از سب چوب و یا چسب ناخن برای چسباندن یک ردیف نرده به انتهای آن ها استفاده کنید و بعد هر قطعه را رنگ کنید.

 

 

13. باغچه جدید

 

دکوراسیون

 

با استفاده از قطعات تزیینی اضافی یک جعبه تزیینی گیاهی خیره کننده درست کنید با یک جعبه تزیینی بزرگ و مسطح شروع کنید و درون آن کمی شن بریزید آن را رنگ کنید و بعد پایه ها را جایگذاری کنید.

 


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 راه حل ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل!


مبلمان مدرن زیبا است، اما به دلیل وجود خطوط صاف متعدد ممکن است کمی ناراحت و غیر صمیمی به نظر برسد. اگر مبلمانی مدرن دارید با اضافه کردن بافت های لطیف و نرم در قالب قالیچه ای مدرن و زیبا و کوسن های متعدد فضا را تعدیل و تلطیف کنید.

وب سایت چیدانه: مبلمان مدرن زیبا است، اما به دلیل وجود خطوط صاف متعدد ممکن است کمی ناراحت و غیر صمیمی به نظر برسد. اگر مبلمانی مدرن دارید با اضافه کردن بافت های لطیف و نرم در قالب قالیچه ای مدرن و زیبا و کوسن های متعدد فضا را تعدیل و تلطیف کنید.

12 راه حل ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل!

12 راه حل ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل!

قرار نیست همیشه با صرف هزینه های هنگفت دکوری جدید خلق کنید. لازم نیست مبلمان جدید بخرید یا کفپوش و پرده ها را تغییر دهید. خلاق باشید. کارهای ساده ای انجام دهید که به چشم آید. ترفندهای ساده چیدمان جلوه ای نو در فضای دوست داشتنی خانه قدیمی تان ایجاد می کند. پیشنهاد های متنوع بسیاری برای تغییر دکوراسیون ارزان وجود دارد که چیدانه امروز می خواهد ۱۲ نمونه از آن ها را به شما پیشنهاد دهد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بازسازی خانه عنصری در اصفهان با چشم انداز زاینده رود!

12 راه حل ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل!

یکی از مواردی که تاثیر به سزایی در روند شکل گیری یک پروژه دارد، موقعیت زمین پروژه است که می تواند جهت گیری کلی پلان و در نتیجه ی آن نمای ساختمان مذکور ا تحت تاثیر خود قرار دهد. بخصوص اگر طراحی در فضایی با ضوابط خاص معماری و درونگرایی بنا در شهری مانند اصفهان صورت پذیرد. خانه ی عنصری یکی از همین پروژه ها با طراحی ویژه در شهر اصفهان می باشد که گروه معماران محیط به سرپرستی معمار برجسته رامین مدنی به خوبی آن را طراحی کرده و بنای ساده اما خاص ایجاد کرده اند، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم. 

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



سریع ترین راه های از بین بردن بوی بد توالت در خانه

12 راه حل ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل!

بعد از مدت‌ها با کلی صرفه‌جویی توانستیم یک واحد نقلی جمع و جور بخریم و از مستاجری و اجاره‌نشینی خلاص شویم. با کمک همسرجان خانه کوچک‌مان را مطابق سلیقه‌ دکور کردیم؛ این درست که کوچک است اما باز هم از مستاجری و اجاره‌نشینی خیلی بهتر است. اما از قضا یک روز که خسته و درب و داغون از سرکار به خانه بازگشتیم به محض باز کردن در متوجه موضوع ناراحت‌کننده‌ای شدیم؛ بوی بد فاضلاب تمام خانه‌مان را پر کرده بود و ما هیچ رغبتی برای وارد شدن به آنجا نداشتیم؛ تازه بد موضوع اینکه آن شب مهمان هم داشتیم و هر سری که بوی بد توی فضا می‌پیچید، ما خجل و شرمنده‌تر می‌شدیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



فر پیتزا و باربیکیو را به تراس خانه خود بیاورید

12 راه حل ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل!

همه ما با فرها و باربیکو های سنگی که در رستوران های ایتالیایی وجود دارند آشنا هستیم. حتی ممکن است دوستانی داشته باشیم که یکی از این فرها و باربیکو ها را در خانه و آشپزخانه شان داشته باشند. دلایلی زیادی وجود دارد که می تواند شما را متقاعد کند که یکی از این فرهای پیتزا و یا باربیکو را در حیاط، بالکن و یا پاسیو خانه تان مورد استفاده قرار دهید. این مطلب به شما تعدادی این دلایل را خواهد گفت، پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.