سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شاخه‌های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل!


از شاخه های خشکیده به سادگی می توانید برای فضایی مانند نشیمن و یا غذاخوری خود استفاده نمایید، کافی است قابی تهیه کنید و آن ها را خلاقانه قاب بگیرید و در دکوراسیون داخلی فضای خود از آن استفاده نمایید.

وب سایت چیدانه: از شاخه های خشکیده به سادگی می توانید برای فضایی مانند نشیمن و یا غذاخوری خود استفاده نمایید، کافی است قابی تهیه کنید و آن ها را خلاقانه قاب بگیرید و در دکوراسیون داخلی فضای خود از آن استفاده نمایید.

جادوی شاخه های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل!

شاخه‌های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل!

همواره شکل و فرم طبیعی شاخه ها در تضاد با خطوط راست و مستقیم موجود در فضا واقع شده و زیبایی پدید می آورند. شاخه ها می توانند به شکل های گوناگون و دکوراتیوی در فضا نقش آفرینی کنند. گاه جداکننده فضاها هستند و گاهی در قالب یک گلدان و... در هر حال آنها هر کجا باشند، آرامش بخش و دلنشین خواهند بود. پس با چیدانه همراه باشید تا با هم شاخه های خشکیده را به دکوراسیون خود دعوت کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



قبل و بعد از طراحی فضای سبز باغچه در ویلای کردان

شاخه‌های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل!

تا به حال برای شما هم پیش آمده که در یک فضای باز، چه در خانه خودتان چه در خانه دوستان و همکارانتان باشید و با این که همه چیز به ظاهر خوب و زیبا می آید، اما شما احساس کنید که این وسط چیزی هست که درست نیست، یا احساس کنید این فضای باز چیزی کم دارد که باید به آن اضافه شود اما شما نمی دانید که آن چیست؟ خب ما به شما می گوییم که این دلیل این حس چیست. و در ادامه هم پروژه ای را بررسی خواهیم کرد که این مساله و مشکل درون آن حل شده، پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا دفعه بعد اگر چنین حسی به شما دست داد، بدانید مشکل از کجاست.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بهترین مبل راحتی برای دکوراسیون خانه های کوچک

شاخه‌های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل!

دغدغه ی فضای کوچک در خانه های امروزی تمامی ندارد! همه ی ما از معجزه ی مبلمان جمع و جور در خانه های امروزی آگاه هستیم، امروز در چیدانه می خواهیم این مبلمان پر کاربرد را در فضاهای کوچک بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



جذاب ترین دکوراسیون داخلی رستوران های مدرن ایرانی!

شاخه‌های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل!

طراحی دکوراسیون داخلی فضاهایی مثل رستوران ها باید آنقدر هوشمندانه صورت بگیرد که وقتی شما به عنوان یک مخاطب وارد فضا می شوید حس آرامش و راحتی و در عین حال تفاوت با خانه خودتان را حس کنید، در این مطلب می خواهیم به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها و نکاتی که باید در حین طراحی مد نظر داشت بپردازیم، با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با نکات جذابی آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون رویایی منزل و ادارات