سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رنگ های منتخب پاییزوزمستان 2010



 

 

رنگ های منتخب 2010

 

 

دراینجا لیستی از رنگهای پاییز و زمستان 2010 را آورده ایم. آنها را بخوانید و به خاطر بسپارید و خود را برای خریدهای بعدی آماده کنید.

 

 

اگر میخواهید بامد همراه باشید ، شما نه تنها باید در جریان جدیدترین مد لباس باشید بلکه حتی باید در جریان رنگ لباسها هم قرار بگیرید. در اینجا لیستی از رنگهای پاییز و زمستان 2010 را آورده ایم. آنها را بخوانید و به خاطر بسپارید و خود را برای خریدهای بعدی آماده کنید.

 

 

مشکی:

 

 

رنگ های منتخب 2010

 


تصور کنید می خواهیم برای فصل سرما آماده شویم. واضح است که طراحان لباس به رنگهای تیره توجه بیشتری می کنند. و این موضوع اصلا شگفت انگیز نیست که رنگ مشکی معروفترین رنگ است. درواقع رنگ مشکی بهترین رنگ برای لاغر نشان دادن اندام و رنگی متناسب برای مجالس است.

 

 

سفید:

 

 

رنگ های منتخب 2010

 


استفاده زیاد از رنگ مشکی در لباسها زیاد مناسب نیست. بنابراین سفید به عنوان یک رنگ متضاد مشکی تقریبا رنگی است که می توان در همه جا از آن استفاده کرد. رنگ سفید رنگی زیبا ، شاد و زنانه است و فرصتی را به انسان میدهد تا زندگی و جهان را روشن تر ببیند. در پاییز و زمستان لباسهای سفید بپوشید تا خلق و خوی بهتری نصیبتان شود.

 

 

قرمز:

 

 

رنگ های منتخب 2010

 


این رنگ هیجانی ترین رنگ است. خانمهایی که لباسهای قرمز می پوشند مرکز توجه قرار می گیرند.

 

 

زرد:


 

رنگ های منتخب 2010

 

استفاده از رنگ زرد در این فصل زیاد مد نیست اما هر از چند گاهی در کلکسیون رنگهای پاییز و زمستان گنجانده می شود. رنگ زرد کمی شگفت آور به نظر می رسد. اگر می خواهید تعجب همگان را برانگیزید از رنگ زرد استفاده کنید.

 

 

بژ:


 

رنگ های منتخب 2010

 


این رنگ همیشه مد است. ترکیب رنگ بژ با رنگهای دیگر فوق العاده است و ظاهر فرد را مرتب و منظم نشان میدهد. وقتی لباسی به رنگ بژ می پوشید نگران ظاهرتان نباشید. رنگ بژ یک رنگ فوق العاده زیبا برای پاییز و زمستان 2010 است.

 

 

آبی:


 

رنگ های منتخب 2010

 


آبی برای پاییز و زمستان 2010 رنگ گرمی است. شما می توانید طیف رنگهای متفاوتی از آبی را ببینید. از آبی روشن گرفته تا آبی سیر و تیره. این رنگ برای این فصل فوق العاده است.

 

 

صورتی:


 

رنگ های منتخب 2010

 


صورتی یک رنگ کاملا دخترانه است. اگر از رنگهای کسل کننده زمستان خسته شدید، یک تکه لباس صورتی رنگ بپوشید تا خلق و خوی تان را روی فرم بیاورد. مطمئن باشید تاثیر گذار است.

 

 

خاکستری:


 

رنگ های منتخب 2010

 


خاکستری رنگی است که برای آب و هوای خاصی مناسب است. بنابراین خاکستری برای هوای بارانی فصل پاییز و هوای مه آلود زمستان گزینه خوب و مناسبی است.

 

 

نارنجی:


 

رنگ های منتخب 2010

 


درست مثل رنگ قرمز و صورتی، نارنجی توجه دیگران را به شما جلب می کند و در خلق و خوی شما تاثیر زیادی می گذارد. امتحان کنید.

 

 

قهوه ای:


 

رنگ های منتخب 2010

 


قهوه ای رنگی خنثی است و شما باید یک لباس قهوه ای در کمد لباسهایتان داشته باشید. معمولا قهوه ای یک رنگ پایه و اصلی است.

 

 

سبز:

 

 

رنگ های منتخب 2010

 


سبز معمولا رنگی است که ما در طول ماههای سرد آن را به کار نمی بریم. یک کت سبز رنگ یا شلوار سبز یا هرچیز دیگری به شما کمک می کند تا خاطره خوبی از بهار و تابستان داشته باشید. پس رنگ سبز را امتحان کنید تا به خاطرات بهاری تان نیرو ببخشد


ویدیو مرتبط :
گل های منتخب لیگ انگلیس(2010-2009)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم منتخب 11-2010 باشگاه های اروپا



 

 

 

تیم منتخب 11-2010 باشگاه های اروپا

 

در حالی که لیگهای اروپایی تعطیلات نیم فصل خود را شروع کرده و یا دیدارهای پایانی نیم فصل را برگزار می کنند وب سایت بین المللی مجموعه ای از بازیکنان برتر باشگاههای اروپا را به عنوان تیم منتخب فصل 11-2010 معرفی کرده است.