سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

درخشش وسایل قدیمی






درخشش وسایل قدیمی



 

شست‌وشوی ماهیتابه یا قابلمه‌هایی که مواد غذایی به آنها چسبیده است مستلزم خیس کردن ظروف در آب داغ وشست‌وشوی آنها با مواد شوینده حاوی ترکیبات شیمیایی قوی است.



 

با استفاده از کمی دارچین، جوزهندی و جوش شیرین مواد غذایی از این ظروف در مدت زمان کوتاهی جدا می‌شود.




در یک روش کف ماهیتابه یا قابلمه را با کمی دارچین و جوز هندی و کمی روغن زیتون چرب کرده و پس از گذشت22 دقیقه آن را با استفاده از دستمال مرطوب تمیز کنید. استفاده از پودر دارچین برای از بین بردن رایحه بد مواد غذایی مانند ماهی یا تخم‌مرغ مؤثر است.




با قرار دادن ظروفی که به آنها مواد غذایی چسبیده و شست‌وشوی آنها دشوار است در فریزر، مواد غذایی پس از گذشت سه تا چهار ساعت به راحتی جدا شده و شستن آنها آسان می‌شود.

 

 

نمک نیز برای از بین بردن مواد غذایی بویژه شیر مناسب است. کمی نمک را به کف ماهیتابه یا قابلمه آغشته کرده و پس از گذشت 22 دقیقه آن را با دستمال پاک کنید.

 

ترکیب دو فنجان سرکه با دو قاشق غذاخوری شکر روش مناسب دیگری برای از بین بردن لکه‌ها و باقی‌مانده غذا و شست‌وشوی راحت‌تر ظروف است.


ویدیو مرتبط :
وسایل خاطره انگیز قدیمی. حتما شما هم با این وسایل خاطره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر دکوراسیون با ترکیب وسایل قدیمی و جدید


در این مطلب مراحل بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه ای را در فلوریدا برای ایجاد فضایی گرم و کلاسیک را می خوانیم.