سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برای زیبایی باغچه‌تان در شب تلاش كنید!


افرادی كه هنوز زندگی در خانه‌های قدیمی یا ویلایی را به آپارتمان‌نشینی ترجیح می‌دهند، قطعا در حیاط خانه خود باغچه‌ای دارند كه دلبسته آن هستند. با دانستن این نكات می‌توانید از زیبایی‌های باغچه خود در طول شب نیز بهره ببرید.




  • دقت كنید برای تزئین باغچه‌تان از گل‌های رنگارنگ و باشكوه در مركز باغچه و از گیاهان و درختچه‌هایی كه برگ‌های بزرگ و پهن دارند در اطراف و حاشیه‌های باغچه استفاده كنید.

  • كاشت یكی، دو گیاه شب‌بو در باغچه حیاط تاثیر زیادی در خوش‌بو شدن و عاطفی شدن فضای منزل به‌ویژه هنگام شب دارد.
  • نورپردازی باغچه (هر چقدر هم كه كوچك باشد) در زیبایی و آراستگی آن بسیار اهمیت دارد. بنابراین برای باغچه حتی اگر كوچك و نقلی است، یك یا 2 روشنایی جذاب و خوش‌رنگ انتخاب كنید. سعی كنید با كمك رنگ‌های شاد مثل آبی و سبز جلوه زیبایی به مركز باغچه و حاشیه آن ببخشید.
  • بخشی از فضای باغچه‌تان را حتما به كاشتن سبزی‌های خوراكی مانند شاهی، ریحان و ترب اختصاص دهید. بهتر است از حاشیه باغچه برای كاشت این سبزی‌ها استفاده كنید.


ویدیو مرتبط :
توجه كنید دوستان از بالای مانیتور نگاه كنید تصویر نامرئی میبینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیبایی شب را با این عکس ها درک کنید