سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با این شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌ای متفاوت ببخشید


برای تغییر‌كردن و متنوع‌بودن همیشه لازم نیست كارهای اساسی انجام داده و كلی هزینه كرد؛ گاهی می‌شود با تغییری كوچك از یك لباس قدیمی و فراموش شده لباس تازه‌ای ساخت.


صبح بخیر: برای تغییر‌كردن و متنوع‌بودن همیشه لازم نیست كارهای اساسی انجام داده و كلی هزینه كرد؛ گاهی می‌شود با تغییری كوچك از یك لباس قدیمی و فراموش شده لباس تازه‌ای ساخت. لازم نیست دنبال راه‌های پیچیده باشید؛ یك راه ساده استفاده از شال‌هایی با طراحی متفاوت است. شال‌هایی كه با همان نخ‌های معمولی و آشنا بافته می‌شوند ولی گرم و زمستانی نیستند و بیشتر كاربرد تزئینی دارند. برای‌تان پیشنهادهایی داریم كه از امتحان‌كردن آن‌ها پشیمان نمی‌شوید. این شال‌ها را خانم زهرا ابراهیم‌زاده برای روزهای بهاری شما طراحی كرده است.





سنگین و رنگین

این شال با این‌كه 3 رنگ سفید، قرمز و آبی در آن به چشم می‌خورد، تركیب رنگی سنگینی دارد. ویژگی خاصش هم این است كه از هر 2 طرفش می‌توانید استفاده كنید و به قول معروف دوروست. اگر رنگ‌های تیره را ترجیح می‌دهید یك روی آن بیشتر آبی است ولی اگر رنگ روشن بهتر با لباس‌تان هماهنگ می‌شود برعكس بیندازید تا رنگ غالب آن سفید باشد. اگر هم كمی با پیچ و تاب بیندازیدش هر 2 طرف آن دیده می‌شود.





ساده و آراسته

این شال ظریف مثل یك گردنبند زیبا دور گردن شما می‌پیچد و گل‌های كوچكش شبیه گل‌سینه روی لباس‌تان قرار می‌گیرد. اگر لباس مشكی ساده دارید كه فقط به مناسب مجلس‌های خاصی است و به ندرت می‌توانید از آن استفاده كنید با این شال می‌توانید یك لباس آراسته و مجلسی متفاوت از آن بسازید. نخ‌های ابریشمی نقره‌ای و طلایی كه در این شال استفاده شده آن را به گونه‌ای رسمی كرده كه حتی خانم‌های مسن هم می‌توانند از آن استفاده كنند.





شال گلی گردنی

شاید فكر كنید رنگ‌های سبز، سفید و بنفش هارمونی چندانی ندارند ولی این شال تركیب كم‌نظیری از این رنگ‌هاست و می‌توانید آن را با لباس‌های مختلفی استفاده كنید. این شال با این‌كه با نخ‌های كاموا بافته شده ولی هیچ گرمایی ندارد و صرفا تزئینی است. گل‌های 3‌ رنگ آن را می‌توانید روی یك شانه‌تان تنظیم كنید و دنباله آن بلندی لازم را دارد كه دور گردن بپیچد و روی شانه دیگر آویزان شود. این شال به لباس‌های قدیمی شما جلوه تازه‌ای می‌دهد.





حلقه‌های گل‌آفتابگردان

این گل چند رنگ هم اسپرت است و هم می‌تواند با لباس‌های رسمی هماهنگ شود. طراحی آن شبیه یك گل آفتابگردان كوچك است و رنگ زردی كه در آن وجود دارد باعث شده تركیب‌ رنگی‌اش گرم باشد. شما می‌توانید آن را با لباس‌های سبز، زرد، كرم و حتی خاكستری هماهنگ كنید. دایره وسط گل برای این است كه رشته‌های بلند از داخل آن بگذرند و حلقه‌ای چند رشته را دور گردن شما بسازند.





رنگین‌كمان 3 رنگ

رنگ‌های سفید، صورتی و بنفش كه در این شال كنار هم قرار می‌گیرند طیف ملایم و زیبایی را می‌سازند كه از روشن به تیره می‌رسد و شبیه یك رنگین‌كمان 3 ‌رنگ است. ولی هر كدام از رنگ‌ها یك شال باریك جداگانه نیز هست و شما می‌توانید به تنهایی هم از آن استفاده كنید. با داشتن این شال هم یك شال 3‌ رنگ دارید و هم 3 شال باریك تك‌رنگ كه با لباس‌های زیـــادی هماهنگ مـی‌شـونـد. حتی می‌توانید 3 رشته شال را با هم ببافید و از آن شال جدیدی بسازید.





برای علاقه‌مندان به كنف

این شال با لباس‌های كرم و قهوه‌ای هماهنگ است و با لباس‌هایی هم كه جنس پارچه آن‌ها شبیه كنف و گونی است بسیار زیبا می‌شود. حلقه‌ها و مهره‌های چوبی كه انتهای رشته‌ها وصل شده این شال را سنتی و در عین حال فانتزی كرده. اگر یك پیراهن ساده قهوه‌ای دارید كه از مدل آن خسته شده‌اید می‌توانید با این شال رنگ و لعاب تازه‌ای به آن بدهید. برای بستن آن می‌توانید بند‌های آن را هم از دایره وسط گل رد كنید و هم از فاصله بین گل و پایه رشته‌های كاموایی.





كمی گرم شوید

این شال كمی به شال‌های زمستانی شباهت دارد و در روزهایی كه هوای بهاری غافلگیرتان می‌كند و كمی سرد می‌شود انتخاب مناسبی است. رنگ شیری آن این امكان را به شما می‌دهد كه با لباس‌های زیادی هماهنگش كنید و در عین حال رگه‌های رنگ طلایی در نخ آن وجود دارد كه تركیبش را زیبا و مجلسی كرده و می‌توانید با لباس‌های رسمی‌تر هم از آن استفاده كنید. این شال به صورت بلند طراحی شده و می‌توانید به‌صورت آزاد دور گردن‌تان بپیچید یا مدل كراوات گره بزنید.


ویدیو مرتبط :
آموزش بستن شال - سبک جلوه موج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این کیف ها به ظاهرتان جلوه تازه ببخشید !


«هرچه مغازه‌ها را گشتیم محصولی كه رضایت‌مان را جلب كند و متفاوت باشد پیدا نكردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم خودمان دست به كار شده و با طرح‌ها و پارچه‌های مورد نظرمان كیف و لباس تولید كنیم.»


صبح بخیر:  «هرچه مغازه‌ها را گشتیم محصولی كه رضایت‌مان را جلب كند و متفاوت باشد پیدا نكردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم خودمان دست به كار شده و با طرح‌ها و پارچه‌های مورد نظرمان كیف و لباس تولید كنیم.» این‌ها گفته‌های مهدیه زینی اسكویی، مریم شاهنكویی و نرگس عزت‌ور است كه گروه «نین» كه به معنی بانوست را تشكیل داده و به تولید كیف و پس از آن مانتو پرداخته و كم‌كم بازار خوبی برای محصولات‌شان پیدا كرده‌اند. این 3نفر كه فارغ‌التحصیل رشته نقاشی هستند، طراحی مدل و دوخت این كیف‌ها را خودشان انجام ‌می‌دهند. آن‌ها در طراحی و دوخت محصولات‌شان از ایده‌ها و تركیب رنگی‌های جدید و متنوع استفاده كرده و هنگامی كه با تشویق اطرافیان‌شان روبه‌رو شدند، تصمیم به برگزاری نمایشگاه‌ گرفته و در طول برگزاری چند نمایشگاه با استقبال خوبی روبه‌رو شدند. بیشتر این كیف‌های پارچه‌ای در رنگ‌های متنوع همراه با نقوشی هستند كه به وسیله باسمه روی كیف‌ها چاپ می‌شود. گروه نین، رنگ فیروزه‌ای را با اصالت ایرانی‌ای كه دارد، به‌عنوان نوعی نماد انتخاب كرده و در بیشتر محصولات‌شان می‌توان این رنگ را دید.





برای دانشجوها

این كوله‌پشتی جادار كه تركیبی از پارچه كتان و چهارخانه است، با چاپ باسمه‌ای كه روی آن كار شده، برای دانشجویان گزینه مناسبی است.





برای سرمایی‌ها

پارچه كبریتی این كیف آن را به انتخاب خوبی برای روزهای سرد تبدیل كرده و با تركیب رنگ‌های طوسی‌روشن و تیره آن را به‌راحتی می‌توان برای رفتن به دانشگاه و اداره استفاده كرد.





برای آن‌ها كه به دنبال نوآوری هستند

مدل جدید و راحت این كیف باب طبع كسانی است كه به‌دنبال ایده‌های جدید هستند و رنگ سبز و نارنجی به‌كار رفته در آن، این كیف را چشم‌نواز كرده است.





هم جادار، هم راحت

كسانی كه به‌دنبال كیف‌های پارچه‌ای بزرگ، جادار و در عین حال راحت می‌گردند از این مدل كیف استقبال می‌كنند.







سنگ‌شور در دستان شما

در طراحی و دوخت این كیف‌ها از تركیب پارچه‌ سنگ‌شور و پارچه نخی طرح‌دار استفاده شده كه مناسب خانم‌های جوان است.





روپای فیروزه‌ای

این كیف با پارچه كتان و تركیب رنگی قهوه‌ای و آبی فیروزه‌ای دوخته شده و چاپ نقوشی كه روی آن صورت گرفته، زیبایی آن را دوچندان كرده است.





برای ست كردن با رنگ‌های گرم

رنگ‌های كرم و قهوه‌ای به‌خوبی با مدل این كیف هماهنگ شده و برای مهمانی‌رفتن می‌توان آن را در نظر گرفت.





برای آن‌كه شانه‌های‌تان اذیت نشود

این كیف دوشی انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی است  كه دنبال كیف‌های سبك و جادار هستند. چاپ باسمه‌ای  روی پارچه سنگ شور نخی و تودوزی   چرم، این مدل را به یك انتخاب متفاوت تبدیل كرده است.





تركیب مناسب رنگ‌ها

این كیف، یك مدل جادار و كاملاراحت است به‌خصوص این‌كه استفاده از پارچه‌های سبز و قهوه‌ای در كنار یكدیگر هم ظاهر متفاوتی به آن  داده است.





جشنواره رنگی

پارچه كبریتی، تركیب رنگی یشمی و كرم در كنار یكدیگر و چاپ باسمه روی آن از ویژگی‌های این كیف جادار، راحت و زیباست.