سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

هدیه هایتان را خاص کادو کنید


وقتی صحبت از هدیه و هدیه دادن می‌شود، ناخودآگاه همه ما تجربه‌های شیرین گرفتن هدیه‌ای خاص گاه بی‌مناسبت و گاه در روزی خجسته و مبارك را از اولین خاطرات‌مان به یاد می‌آوریم.

مجله منزل - ثمینا فراهانی، كارشناس معماری: وقتی صحبت از هدیه و هدیه دادن می‌شود، ناخودآگاه همه ما تجربه‌های شیرین گرفتن هدیه‌ای خاص گاه بی‌مناسبت و گاه در روزی خجسته و مبارك را  از اولین خاطرات‌مان  به یاد می‌آوریم. اینكه هدیه ها  را تنها به چند اسكناس تانخورده محدود كنیم،  جذابیت و خاطره كمتری نسبت به یك هدیه بی‌نظیر پیچیده شده در یك بسته‌بندی منحصر به فرد برای ما خواهد داشت.

برای هدیه دادن نیازی به خرید كادویی گران‌قیمت ندارید؛ گاهی بسته‌بندی هدایا آن‌قدر جذاب و دوست‌داشتنی هستند كه لذت داشتن آن هدیه را برای ما دوچندان می‌كنند. به همین منظور ایده‌های منحصر به فردی را برای بسته‌بندی هدایای دوست‌داشتنی شما در نظر گرفته‌ایم تا با آنها عزیزان‌تان را بیش از پیش خرسند كنید. با این مطلب همراه ما باشید. 

1. بهار را در هدایای خود دخیل كنید

گل‌ها از گذشته بهترین گزینه برای قرار گرفتن در كنار هدیه‌ها بوده‌اند. با كمی خلاقیت از فصل بهار  ایده بگیرید. كافی است كمی متفاوت‌تر به هدایا نگاه كرده و هدیه بی‌نظیری برای عزیزان خود بسته‌بندی كرده و آنها را شگفت‌زده كنید.

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد

2. ازچسب‌های رنگی استفاده کنید


چسب‌های رنگی علاوه بر نوستالژیك بودن بهترین گزینه برای بسته‌بندی هدایای شما محسوب می‌شوند كه به خوبی می‌توانید به روش‌های مختلف از آنها استفاده كنید. در انتخاب طرح چسب‌ها دقت كنید، طرح‌های زیاد شلوغ زیبایی هدیه‌تان را از بین می‌برند.

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد

3. رنگ‌ها را به خاطر بسپارید 


وقتی صحبت از هدایا و اوقات خوش می‌شود، پس خالی از لطف نیست كه رنگ‌ها را در بسته‌بندی هدایای خود جای دهید. كامواها و نخ‌های رنگی بهترین گزینه برای این منظور هستند. در استفاده از آنها خلاقیت‌تان را دخیل كرده و هدایایی متنوع و خاص بسته‌بندی كنید.

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد

4. خلاقیت را فراموش نكنید

برای بسته‌بندی یك هدیه منحصر به فرد نیاز به صرف وقت و هزینه‌های زیاد نیست؛ گاهی به‌سادگی و با كمی خلاقیت می‌توانید یك هدیه منحصر به فرد و مقرون به‌صرفه را برای عزیزان خود تدارك ببینید. ایده بسته‌بندی با پارچه‌ها را برای دوستان نزدیك‌تان امتحان كنید؛ حتما این هدیه برای‌شان خاطره‌انگیز خواهد شد. 

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد

5. نوستالژیك هدیه دهید


كاغذ‌های الگو یا ورق‌های كاهی یكی از آن عناصری است كه حس و حال نوستالژیك‌تری به هدیه شما می‌بخشد. هدیه خود را بسته‌بندی كنید و برای تزیین آن  از یك كاغذ معمولی كه اسم محبوب‌تان یا حتی یك جمله زیبا روی آن نوشته شده و این دو را با یك روبان با رنگ متفاوت و شاد به هم چسبانده‌اید، استفاده كنید. می‌توانید از رنگ مورد علاقه عزیزتان برای روبان كمك بگیرید كه در این صورت مطمئن باشید بیش از بیش از شما سپاسگزار خواهد بود.

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد

6 . سرگرمی  بسازید


وقتی به بچه‌های كوچك هدیه می‌دهید، توجه داشته باشید بسته‌بندی هدیه به خوبی می‌تواند وسیله‌ای برای سرگرمی‌شان باشد. برای این منظور نقاشی كردن بهترین گزینه است! با این ایده بسته‌بندی هدایا می‌توانید در نهایت نقاشی آنها را به یادگار برای خود نگه دارید!

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد

7 . جنسیت فراموش نشود


بچه‌های كم‌سن دوست دارند همانند بزرگ‌تر‌ها به نظر برسند و عقاید خودشان را مطرح كنند. وقتی شما به علاقه‌ها و سلیقه‌شان اهمیت می‌دهید، تاثیر بیشتری در ذهن‌شان خواهید گذاشت.  پس در بسته بندی  هدایای آنها توجه به جنسیت را جدی بگیرید.

7 ایده خاص برای بسته‌بندی هدایای منحصر به فرد


ویدیو مرتبط :
کادو و هدیه زنانه چی بخرم ؟ خرید اینترنتی هدیه و کادو تولد ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش ساخت پاپیون برای کادو کردن هدیه



 

 

پاپیون

 

 


پاپیون ها انواع مختلفی دارند که برای تزئین درب جعبه ها یا حتی کادو پیچ ها کاربرد دارند. امروز طرز ساختن دو نوع پاپیون خیلی ساده رو براتون پست کردم .

پاپیون از سه قسمت به نام های بال گره و دنباله تشکیل شده است.

این ساده ترین نوع پاپیون می باشد که با انواع روبان های پهن و نازک قابل ساختن است.

با توجه به تصویر :دو سر روبان را از وسط به طرف بالا تا بزنید .سپس هر سر روبان را روی خود برگردانده و به طرف پایین تا بزنید. دو بال را به هم گره بزنید و در حالی که دو دنباله پاپیون را در دست گرفتید با کشیدن بال ها گره را محکم کنید.

 

پاپیون

 

 

روش دوم: روبان را پشت میله ها قرار دهید و دو دنباله آن را در قسمت جلو از روی هم عبور دهید طوری که دنباله سمت راست از روی دنباله سمت چپ به طرف پشت رفته و زیر روبان پشت میله ها قرار گیرد.

دو دنباله را در قسمت جلوی کار به هم گره بزنید و میله ها را بیرون بیاورید. ( اگر می خواهید پاپیون شما 4 بال داشته باشد می توانید در ابتدای کار روبان را دو بار دور میله ها بپیچید و بعد گره بزنید)

اگر میله نداشتید می تونید از انگشتهای اشاره مامانتون هم کمک بگیرید.

 

 

پاپیون

 

 

پاپیون

 

پاپیون

 

پاپیون

 

پاپیون

 

پاپیون

 

پاپیون