سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مشكل من با مادرشـوهرم


از همان كودكی از او وحشت داشتید؛ اینكه شما هم مثل مادر و مادر بزرگ و اجدادتان یك روز قربانی روابط عروس- مادر شوهری می‌شوید، ذهن‌تان را آرام نمی‌گذارد. از همان زمانی كه تلفن خانه‌تان زنگ می‌خورد و مادر شوهر آینده پیشنهاد یك جلسه خواستگاری را می‌دهد، سینه‌تان را سپر می‌كنید.




ویدیو مرتبط :
مشكل ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بايد ببنيم دولت واقعا مشكل دارد يا توهم مشكل



 

 

 

مصباحي‌مقدم با اشاره به عدول دولت از موضع پيشين خود:

بايد ببنيم دولت واقعا مشكل دارد يا توهم مشكل؟


از نظر رئيس‌جمهور قانون مصوب مجلس قابليت اجرا ندارد/هنوز دولت نرخ تورم ناشي از درآمد 20 يا 40 هزارميليارد توماني را به مجلس اعلام نكرده است/اصلاح قانون هدفمندكردن يارانه‌ها فقط با لايحه متمم امكان پذير است و نه طرح.

پس از عدم برگزاري دومين نشست مشترك يارانه‌اي دولت و مجلس در عصر ديروز، اين نشست به هفته آينده موكول شد.
غلامرضا مصباحي‌مقدم عضو اين كميته در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينكه در نشست اول كميته مشترك دولت و مجلس درباره نقطه نظرات دولت بحث و بررسي شد، اظهار داشت: دولت مقداري از موضع پيشين خود پايين آمده و به جاي درآمد 40 هزار ميليارد توماني خواستار درآمد 35 هزار ميليارد توماني است.
وي با اشاره به نامه احمدي‌نژاد به لاريجاني خاطرنشان كرد: در اين نامه اصلا رئيس‌جمهور به موضوع درآمد 20 يا 40 هزار ميليارد تومان اشاره‌اي نكرده بود و در عوض مسائل جديدي همچون پيچيدگي قانون مصوب مجلس و ابهام در آن را مطرح كرده بود كه از نظر ايشان اين قانون قابليت اجرا ندارد.
به گفته وي نمايندگان مجلس در نشست مشترك با دولت، در پي آنند كه دريابند دولت دقيقا چه مي‌خواهد و آيا دولت واقعا با مشكلاتي براي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها مواجه است يا توهم مشكل دارد؟‌ و فاصله ديدگاه دولت و مجلس چيست؟
تشريح سناريوهاي مختلف دولت در نشست كميته مشترك با مجلس
مصباحي مقدم با بيان اينكه نمايندگان عضو كميته مشترك دولت و مجلس خواستار سناريوهاي مختلف دولت براي اجراي اين قانون شده‌اند تاكيد كرد: كه بناي انتشار اين سناريوها را ندارد.
رئيس كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي ادامه داد: در جلسات اين كميته مي‌خواهيم ببينيم كه دولت واقعا از چه محلي مي‌خواهد 40 هزار ميليارد تومان درآمد كسب كند و اين مساله چه آثاري و تبعاتي دارد.
او كه مي‌گفت هنوز نمايندگان در جلسه مشترك دولت مجلس به موضع‌گيري نپرداخته‌اند، يادآور شد كه دولت به درخواست رئيس مجلس براي ارائه آمار تورم ناشي از درآمد 40 و 20 هزار ميليارد تومان هدفمند‌سازي يارانه‌ها پاسخي نداده است.
اصلاح قانون هدفمند كردن يارانه‌ها در قالب لايحه متمم بودجه
نماينده تهران در پاسخ به سوالي كه به طرح نمايندگان حامي دولت براي اصلاح قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و كسب درآمد 35 هزار ميليارد توماني دولت از اين محل اشاره داشت گفت: اصلا چنين طرحي قابليت‌پذيرش در مجلس را ندارد. چرا كه آيين‌نامه داخلي مجلس اجازه تغيير بودجه ساليانه را با ارائه طرحي از سوي نمايندگان نمي‌دهد واين اقدام تنها براساس لايحه از سوي دولت امكان‌پذير است. چرا كه درآمدهاي دولت در قالب اين اصلاحيه تغيير مي‌كند و از اين رو دولت ملزم به ارائه لايحه متمم بودجه است.
او كه مي‌گفت: زمينه ارائه لايحه از سوي دولت وجود دارد، ابراز اميدواري كرد تا در نشست آتي كميته مشترك دولت و مجلس در اين زمينه تصميم‌گيري شود.
منظورمان از مناظره با رئيس‌جمهور، دعوا نيست
مصباحي‌مقدم كه پيش از اين به همراه نادران و توكلي درخواست مناظره با رئيس‌جمهور را مطرح كرده بود، با بيان اينكه هنوز به اين درخواست پاسخي داده نشده است؛ در واكنش به سخنان رئيس‌جمهور در ديدار نوروزي با نمايندگان گفت: اقاي احمدي‌نژاد اعلام كرده‌اند كه دعوا ندارند و نمي‌خواهند مناظره كنند، اما ما هم مي‌گويم دعوا نداريم و منظور ما از مناظره دعوا نيست.
وي افزود: وقتي آقاي احمدي‌نژاد ادعا مي‌كند كه از كارشناسان اقتصادي مجلس كارشناس‌ترند و معتقدند كه كارشناسان اقتصادي مجلس چيزي نمي‌دانند و معلوم نيست كه چه مدركي دارند و از كجا گرفته‌اند؟، بايد بتوانند در مناظره‌اي به اين ادعاها پاسخ دهند. ما سه نفر هم مي‌خواهيم به شكل جداگانه با ايشان مناظره كنيم و بدانيم آثار و تبعات درآمدي 40 هزار ميليارد توماني دولت از محل هدفمند كردن يارانه‌ها چقدر است.
نماينده تهران در واكنش به اظهارات معاون پارلماني رئيس‌جمهور، تاكيد كرد كه خواستار مناظره با شخص احمدي‌نژاد است نه ميرتاج‌الديني...../تحلیل:خبرگزاری ایلنا