سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

قدرتمندترین زنان دنیای تجارت


امسال را می‌توان سال خوبی برای زنان تاجر پیشه به شمار آورد. از آبی بزرگ (شرکت IBM) گرفته که «ویرجینیا جی. رامتی»


ویدیو مرتبط :
قدرتمندترین زنان تجارت را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرتمندترین زنان جهان معرفی شدند



 

 

قدرتمندترین زنان جهان معرفی شدند

 

جوان‌ترین زن موجود در این فهرست لیدی گاگا، خواننده معروف آمریكایی با تنها 25 سال بوده و پیرترین زن نیز ملكه الیزابت دوم،‌ ملكه بریتانیا با 85 سال سن است.

 

نشریه اقتصادی فوربس در تازه‌ترین گزارش خود به معرفی قدرتمندترین و بانفوذترین زنان جهان پرداخت.

 

به گزارش ایسنا در فهرست منتشر شده از سوی فوربس نام 100 زن قدرتمند و بانفوذ جهان اعلام شده كه این افراد در حوزه‌های مختلفی از سیاست و اقتصاد گرفته تا هنر و مطبوعات فعالیت می‌كنند.

 

در این فهرست آنجلا مركل، صدراعظم آلمان به عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی شده و هیلاری كلینتون، وزیر امور خارجه آمریكا و دیلما روسف، رئیس‌جمهوری برزیل نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

جوان‌ترین زن موجود در این فهرست لیدی گاگا، خواننده معرف آمریكایی با تنها 25 سال بوده و پیرترین زن نیز ملكه الیزابت دوم،‌ ملكه بریتانیا با 85 سال سن است.

 

همچنین در این فهرست زنانی از كشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، چین، كاستاریكا، فرانسه، آلمان؛ هند، اندونزی، اسرائیل، ایتالیا، اردن، لیبریا، میانمار، نیوزلند، نیجریه، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، تایوان، تایلند، تركیه، بریتانیا و آمریكا حضور دارند. 65 نفر از زنان حاضر در این فهرست آمریكایی هستند.

 

زنان حاضر در این فهرست در حوزه‌های میلیاردرها، كسب و كار، هنر و شهرت، رسانه و مطبوعات، فعالیتهای غیرانتفاعی و سیاست تقسیم‌بندی شده‌اند.

 

فهرست قدرتمندترین و بانفوذترین زنان جهان به شرح زیر است:

 

1- آنجلا مركل، صدراعظم آلمان

 

2- هیلاری كلینتون، وزیر امور خارجه آمریكا

 

3- دیلما روسف، رئیس‌جمهوری برزیل

 

4- ایندرا نویی، مدیرعامل شركت پپسی

 

5- شریل ساندبرگ،‌ مدیر اجرایی فیس‌بوك

 

6- ملیندا گیتس، یكی از دو بنیان‌گذار و صاحب كرسی در بنیاد خیریه ملیندا&گیتس

 

7- سونیا گاندی، رئیس حزب كنگره ملی هند

 

8- میشله اوباما، زن اول آمریكا

 

9- كریستین لاگارد، مدیركل صندوق بین‌المللی پول

 

10- ایرنه روزنفلد، مدیرعامل شركت كرافت فودز

 

از دیگر زنان مشهور در این فهرست می‌توان به اپرا وینفری، لیدی گاگا، كریستینا فرناندز، بیونس، جولیا گیلارد، آنگ سان سوچی، آنجلینا جولی، سارا پیلین، كریستین امان‌پور، نانسی پلوسی، الن دجنرس، یینگلاك شیناواترا، جی.كی رولینگ و الن جانسیون سیرلاف اشاره كرد./ایسنا