سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ساختمان‌های شگفت‌انگیز زیر آب


هنر ساختمان سازی در زیر آب هم می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. دنیای زیر آب زیبایی‌ها خاص خودش را دارد و به همین دلیل خلق ساختمان‌های مناسب برای زندگی در زیر آب هم باید همان زیبایی را داشته باشند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هنر ساختمان سازی در زیر آب هم می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. دنیای زیر آب زیبایی‌ها خاص خودش را دارد و به همین دلیل خلق ساختمان‌های مناسب برای زندگی در زیر آب هم باید همان زیبایی را داشته باشند. در حالی که هنوز ساخت و ساز در زیر آب رواج پیدا نکرده، شاهد ساخته شدن بزرگ‌ترین رستوران زیر آب در مالدیو و آپارتمان‌های شناور در شهر دبی هستیم. تکنولوژی در ساخت چنین مکان‌هایی در زیرآب نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. اگر می‌خواهید با سایر مکان‌هایی که در زیر آب ساخته شده‌اند آشنا شوید، می‌توانید تصاویری از شش ساختمان زیر آبی را مشاهده کنید:

اولین گلخانه‌ی زیر آب دنیا که توسط شرکت Ocean Reef Group ساخته شده است. این گلخانه در کشور ایتالیا ساخته شده و در آن گیاهان مختلفی پرورش پیدا می‌کنند. محققان امیدوارند که در آینده بتوانند با ساخت چنین گلخانه‌هایی در زیر آب، غذا تولید کنند.

شش ساختمان شگفت‌انگیز در زیر آب را ببینید



هتل زیر آبی فلوریدا از 12 اتاق و سالن تشکیل شده و رستوران بزرگی هم دارد. زمانی که این هتل راه‌اندازی بشود هزینه‌ی هر اتفاق آن بین 3 تا 6 هزار دلار برای هر شب خواهد بود.

شش ساختمان شگفت‌انگیز در زیر آب را ببینید



اولین رستوران زیر آبی دنیا که می‌تواند همه را شگفت‌زده کند. این رستوران در کشور مالدیو قرار دارد و تابستان امسال هم افتتاح می‌شود. این رستوران نمایی زیبا از اقیانوس را پیش روی مردم قرار می‌دهد.

شش ساختمان شگفت‌انگیز در زیر آب را ببینید



آپارتمان‌های شناور دبی فعلا ساخته نشده‌اند؛ اما طرح آن وجود دارد. این خانه‌های بسیار پیشرفته سه طبقه هستند و اطراف آن‌ها کاملا شیشه‌ای خواهد بود که از داخل آن می‌توان خلیج فارس را تماشا کرد. قرار است 42 آپارتمان ساخته شود که هرکدام آن‌ها 1.8 میلیون دلار قیمت دارند.

شش ساختمان شگفت‌انگیز در زیر آب را ببینید



هتل The Manta Resort در کشور تانزانیا قرار دارد. این هتل کوچک با معماری آفریقایی ساخته شده و یک اتاق ویژه‌ی زیر آب دارد که نظر هر بیننده‌ای را به سمت خودش جلب می‌کند. هزینه‌ی اقامت برای هر شب در این هتل از 1200 دلار شروع می‌شود.

شش ساختمان شگفت‌انگیز در زیر آب را ببینید



هتل The Water Discus فضایی بسیار زیبا را پیش روی مسافرها قرار می‌دهد. می‌توانید زندگی در زیر آب را از نزدیک مشاهده کنید. پروژه‌ی ساخت این هتل که توسط مهندسان لهستانی طراحی شده از سال 2012 شروع شد؛ اما به دلیل مشکلات بسیار زیادی که در زمینه‌ی ساخت آن وجود داشت و خروج سرمایه‌ گذار اصلی، مشخص نیست که کار ساخت این هتل چه زمانی به پایان می‌رسد.

شش ساختمان شگفت‌انگیز در زیر آب را ببینید


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی شگفت انگیز از قطره های آب


عکس هایی شگفت انگیز از قطره های آب