سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روش های دور زدن تنهایی پس از طلاق


احساس تنهایی بعد از طلاق فقط به خاطر این نیست که شما همسرتان را از دست داده اید، بلکه به این دلیل است که .../ راهبردهای زیر که چکیده ای از مشاوره های روان شناسان برجسته آمریکایی متخصص در حوزه طلاق است، می تواند در این زمینه به شما کمک کند.


ویدیو مرتبط :
دور زدن قانون الهی ( مسئله طلاق)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش دور زدن تحریم توسط شرکتهای آمریکایی


برخی از این شرکت‌های تابع آمریکا که عموما شرکت‌های خارجی تابع شرکت‌های آمریکایی هستند، تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران را نقض کرده‌اند.

فارس: برخی از این شرکت‌های تابع آمریکا که عموما شرکت‌های خارجی تابع شرکت‌های آمریکایی هستند، تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران را نقض کرده‌اند.
 
 پایگاه اطلاع‌رسانی ورلدتریبون در یادداشتی اختصاصی تصریح کرد: بنابر گزارش تحقیقاتی کنگره آمریکا، ایالات متحده همچنان به شرکت‌های درجه دوم و وابسته به خود اجازه می‌دهد که با ایران تعامل تجاری داشته باشند.

"کنث کاتزمن" که گزارش مزبور را تحلیل کرده می‌گوید که برخی از این شرکت‌های تابع آمریکا که عموما شرکت‌های خارجی تابع شرکت‌های آمریکایی هستند، به ایران تجهیزات پالایش نفت فروخته‌اند و همچنین به این کشور در صادرات آمونیاک کمک نموده‌اند.

این گزارش که در ماه دسامبر تهیه شده تصریح دارد که تحریم‌های ایالات متحده و سازمان ملل بر ضد ایران تاکنون نتوانسته است منجر به توقف برنامه هسته‌ای ایران شود. این در حالی‌ست که تحریم‌ها با این هدف طراحی شده بودند که ایران را مجبور به اتخاذ تصمیمی در راستای محدودسازی برنامه هسته‌ای خود کنند.

این گزارش همچنین ادعای دولت باراک اوباما را مبنی بر اینکه تحریم‌ها توانسته است برنامه هسته‌ای ایران را کند کند، زیر سوال می‌برد. ایران توانسته است اورانیوم را تا سطح ۲۰ درصد غنی کند و فن‌آوری مورد نیاز برای این کار را در اختیار دارد، این همان مساله‌ای است که ایالات متحده را نگران می‌کند.

غرب مدعی‌ست که ایران اهداف غیرصلح‌آمیزی را در برنامه هسته‌ای خود دنبال می‌کند اما در مقابل ایران این ادعا را رد کرده و بر ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود تاکید دارد. ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق خود و حق تمام کشورهای دنیا می‌داند که دست‌یابی به چرخه سوخت هسته‌ای نیز در همین حوزه می‌گنجد.