سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تغییر دكوراسیون ارزان و سریع


تغییر دكوراسیون مساوی است با صرف وقت و هزینه. این تغییر منجر به تغییرات اساسی در ساختار خانه و روحیه اعضای خانواده می‌شود و اجتناب‌ناپذیر است اما با كمی فكر، می‌شود بدون صرف وقت و هزینه هم تغییرات ایجاد كرد.


تغییر دكوراسیون مساوی است با صرف وقت و هزینه. این تغییر منجر به تغییرات اساسی در ساختار خانه و روحیه اعضای خانواده می‌شود و اجتناب‌ناپذیر است اما با كمی فكر، می‌شود بدون صرف وقت و هزینه هم تغییرات ایجاد كرد. تمام این تغییرات كوچك در خانه با صرف وقت بسیار كم و بدون هزینه انجام شده‌اند. این تغییرات كوچك و بی‌سر و صدا به شما ایده‌های بزرگ خواهند داد.




ویدیو مرتبط :
تغییر دكوراسیون هاى جالب ، عجیب و محشر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 تغییر سریع و جادویی در دكوراسیون


با کوسن‌های دورو تغییری سریع و آسان را تجربه کنید. با استفاده از این نوع كوسن‌ها، مبلمان شما در تابستان طرحی زیبا خواهند داشت و در زمستان با تغییر کوسن‌ها به رویه مخملی‌شان، جلوه‌ای به مراتب باشکوه‌تر و غنی‌تر خواهند یافت.