سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

از لیموزین ضد گلوله تا فورد پلاک موقت!


برای یک ماشین سواری چقدر حاضرید هزینه کنید؟ برای یک رفت و آمد ناقابل 30 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان می‌پردازید؟ شاید بگویید بستگی دارد که چه شبی باشد.

برای یک ماشین سواری چقدر حاضرید هزینه کنید؟برای یک رفت و آمد ناقابل 30 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان می پردازید؟ شاید بگویید بستگی دارد که چه شبی باشد.

برای کرایه یک ماشین لوکس برای شب عروسی از سی هزار تا یک میلیون و دویست هزارتومان باید هزینه کرد.

به قول کاسب‌ها سرکیسه را حسابی باید شل کرد تا یک راکب برای شب رویاها تهیه کرد؛ آن هم بدون در نظرگرفتن گل آرایی و هزینه تزئین و در شرایطی که خودتان لذت رانندگی با این ماشین‌های به اصطلاح مدرن را نمی‌چشید و فردی مرتب با کت و شلوار اتو کشیده در پشت فرمان ماشین می نشیند و در لحظه‌های شادی شما شریک است.

اگر خودتان بخواهید همه این زحمت ها را بکشید و احتمالا هم در ترافیک بمانید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ اگر قرار باشد برای کرایه ماشین x با راننده ساعتی 50 هزار تومان پرداخت کنید، در صورت رانندگی خودتان، هزینه اش می شود ساعتی 60 هزار تومان.

اتول امروزی‌ها/فورد پلاک موقتی که در تهران نمونه ندارد!
تکلیف خودتان را مشخص کنید. اگر آدم ولخرجی نیستید و نمی‌خواهید برای یک شب مراسم عروسی، خانه خود را بفروشید که هیچ؛ ولی اگر چنین تصمیمی گرفتید کافی است سری به مراکز کرایه ماشین عروس بزنید و قیمتی از خودروها بگیرید. دوج کارتر ساعتی 30 هزار تومان، پروشه کروک ساعتی 40 هزار تومان، مدلی از نیسان پلاک موقت 35 هزار تومان کرایه داده می شوند و یکی از مراکز کرایه ماشین عروس از فورد پلاک موقتی صحبت می کند که نمونه اش در تهران نیست و برای اجاره آن ساعتی 65 هزار تومان باید هزینه کرد.



ویدیو مرتبط :
فورد Excursion لیموزین خیلی شاسی بلند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: هیولاهای «پلاک موقت» در ایران


تردد خودروهای پلاک موقت گران قیمت در سطح شهرها به شدت افزایش یافته و شاهد جولان این گونه خودروها در خیابانها هستیم.