فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پربیننده ترین سریال های سال 2013


سپتامبر فصل شروع سریال هاست. از سریال های قدیمی که قسمت های قبل آن را در سال های گذشته دیده بودیم تا سریال های جدیدی که می توانند به راحتی خودشان را در دل بینندگان جا بدهند.



روزنامه تماشا: سپتامبر فصل شروع سریال هاست. از سریال های قدیمی که قسمت های قبل آن را در سال های گذشته دیده بودیم تا سریال های جدیدی که می توانند به راحتی خودشان را در دل بینندگان جا بدهند.

سایت امپایر آنلاین لیستی از سریال هایی که قرار است امسال روی آنتن بروند را تهیه کرده است. این 10 سریال، گلچین شده سریال های جدیدی است که می توانند خوب باشند. حالا یا داستان جذابی دارند، یا تیم تهیه کننده اش سابقه خوبی از خودشان به جا گذاشته اند یا اینکه ترکیب بازیگرانش نوید از خوبی سریال می دهد.

ماموران مارول


زمانی که نام این سریال به سر زبان ها افتاد، بسیاری از علاقمندان از روی نام سریال گمان کردند که قرار است سریال تازه ای ساخته شود و ابرقهرمانان هم در آن حضور داشته باشند اما خب اینطور نیست. این سریال داستانی پلیسی جنایی دارد و قرار بر این است که هر قسمت یک پرونده هیجان انگیز پلیسی را به سرانجام برساند. بر اساس نظرسنجی های انجام شده، این سریال یکی از پرطرفدارترین سریال های سال 2013 خواهد شد.

سریال های پربیننده سال 2013



در مورد پسربچه

سریال تازه ای به نام «در مورد یک پسربچه» قرار است همین سپتامبر روی آنتن برود. داستانش در مورد یک آهنگساز موفق و خوشبخت است که از زندگی اش لذت می برد. این خوشحالی تنها تا زمانی دوام دارد که با یک مادر تنها آشنا می شود و ریتم زندگی اش دگرگون می شود. اگر اهل سریال های کمدی خانوادگی هستید، این سریالی است که به راحتی می تواند شما را راضی کند.

سریال های پربیننده سال 2013




تقریبا آدم

کمپانی «بد روبات» همچنان تلاش دارد که از داستان های تخیلی، سریال های پرطرفدار تولید کند و اینطور که شواهد نشان می دهد تقریبا موفق است. این بار داستان یک پلیس را در زمان آینده روایت می کند، جایی که بشر و سیستم اندروید با هم برای نگه داشتن زمین تلاش می کنند اما این پلیس اصلا از وظیفه ای که دارد راضی نیست و به دنبال راهی است که تمام روبات ها و سیستم های هوشمند را از زمین محو کند. در این میان با یک روبات استثنایی روبرو می شود و داستان با ماجراهای غیرمنتظره ادامه پیدا می کند.



باور


«بد روبات» این فصل سریال های زیادی را روی آنتن می فرستد و همه داستان های فانتزی و تخلیلی دارند که می توانند به راحتی مخاطبان را پای تلویزیون میخکوب کنند.

«باور» در مورد دختری است که قدرت های ویژه دارد اما به راحتی نمی تواند قدرتش را کنترل کند. عده زیادی در داستان حضور دارند که می خواهند از او مراقبت کنند اما اتفاق های غیرمنتظره این اجازه را به آنها نمی دهد. عده ای از منتقدان سریال را با «4400» مقایسه کرده اند و عقیده دارند «باور» با همان حال و هوا ساخته شده است.

سریال های پربیننده سال 2013




لیست سیاه

داستان در مورد لیست بلندبالایی از مخوف ترین جنایتکاران در دنیاست اما در رأس آنها کسی قرار دارد که قهرمان اصلی داستان است و سازمان اف بی آی به شدت به دنبال راهی است که او را دستگیر کند. به عقیده آنها این فرد خطرناکترین جنایتکاری است که تا به حال به دنیا آمده است.

به هر حال او دستگیر می شود اما لیستی از مخوف ترین جنایتکاران را با خود به همراه دارد و این لیست برگ برنده او است. او آزاد می شود، به شرطی که تمام افراد حاضر در این لیست به گوشه زندان بروند. داستان جذابی که طرفداران سریال های پلیسی را به راحتی وسوسه می کند.

سریال های پربیننده سال 2013



دراکولا

طرفداران سریال های خون آشامی از همین حالا در انتظار نماش این سریال هستند.سریال «دراکولا» قرار است داستان «دراکولای برام استوکر» را به تصویر بکشد. بعد از این همه سریال خون آشامی که تا به حال پخش شده و هر کدام با نقص های خود طرفداران زیادی را از دست داده است، به نظر می رسد که «دراکولا» گزینه ای است که تمام هواداران را خوشحال می کند. هر چند که داستان سریال چند تغییر کوچک دارد اما خب خیلی بهتر از خون آشامانی است که در طول روز با یک طلسم جادوگری راه می روند!

سریال های پربیننده سال 2013



گروه مربوطه

این سریال حال و هوایی شبیه فیلم «مردگان» اسکورسیزی دارد، با یک داستان کلاسیک. افسر پلیسی در داستان حضور دارد که با تمام گروه های خلافکار لس آنچلس در ارتباط است. به اصطلاح خبرچینی می کند و از دستگیری آنها جلوگیری می کند اما خب دستش رو می شود و هر کاری می کند که سابقه درخشانش در پلیس لس آنجلس خراب نشود.

این هم از آن دسته سریال هایی است که منتقدان به محبوبیت آن شک ندارند و عقیده دارند که یکی از بهترین سریال های سال خواهد شد.



هوش


به نظر می رسد امسال سریال ها زیادی با تکنولوژی همراه است و داستان های زیادی از خیالپردازی های بشر با این سریال ها به تصویر کشیده شده است.

«هوش» داستان یک برنامه کاملا پیشرفته است که روی مغز آدم ها نصب می شود و اطلاعات را به راحتی پردازش می کند. به کمک این دستگاه یا برنامه می توان به رازهای زیادی پی برد اما خب کسی که این برنامه رویش نصب می شود، تبدیل به یک یاغی می شود و داستان ادامه پیدا می کند.



معلم بد


چند سال پیش فیلم سینمایی اش به اکران درامد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. تهیه کنندگان این استقبال را آنقدر جدی گرفتند که برای ساخت سریال دست به کار شدند. آنها برای اینکه محبوبیت این سریال از بین نرود، می خواستند از همان بازیگران استفاده کنند اما نشد.

کامرون دیاز، جیسون سیگال و جاستین تیمبرلیک بازیگران این فیلم بودند و خط داستان سریال هم بر اساس همان چیزی است که در فیلم دیده ایم. تهیه کنندگان نسبت به موفقیت این سریال امید زیادی دارند، امیدی که بسیاری از منتقدان آن را واهی می خوانند اما خب عموم مردم سلیقه غیرقابل پیش بینی دارند و ممکن است که این سریال رکورد بینندگان را در سال آینده بزند!



اسلیپی هالو


چند سال پیش «اسلیپی هالو» با بازی جانی دپ روی پرده سینماها آمد. در کارنامه کاری او، این فیلم یکی از بهترین هاست و عده زیادی طرفدار داستان آن هستند. خب این هم یکی از سریال هایی است که بسیاری در انتظار نمایش آن به سر می برند. یک داستان کلاسیک با کمی دخل و تصرف قرار است همین فصل به نمایش دربیاید و یکی از بهترین سریال ها شود.

نکته جالب این است که نویسنده «ترنسفورمرز» و «استارترک» هر دو فیلمنامه این سریال را نوشته اند و یکی از امیدهای منتقدان برای دیدن یک سریال خوب است.

سریال های پربیننده سال 2013


ویدیو مرتبط :
پربیننده ترین کلیپهای ورزشی 2013....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پربیننده ترین سریال های سال 2012



سریال بینی دیگر به یک رسم تبدیل شده است. چند سالی می شود که سریال های خارجی در ایران با زیرنویس فارسی دست به دست میان سریال دوستان می چرخند و حسابی هم محبوب می شوند. هنوز از زمانی که «لاست» و «فرار از زندان» و «24» به شبکه نمایش خانگی آمدند و قوت غالب خیلی ها شده بود، زیاد نمی گذرد.

از همان دوره بود که دیگر همه ما نام سریال های محبوب خارجی را می شنیدیم و دنبال می کردیم. بد نبود یکی دو ماه مانده به پایان سال 2012، بخشی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های این سال را با هم مرور کنیم. بخشی از سریال هایی که ممکن است نام بعضی از آنها به گوشمان خورده باشد. بقیه را هم در روزهای آینده بررسی خواهیم کرد.

«داستان ترسناک آمریکایی»
خانه ارواح
حالا دیگر بیش از یک سال است که نزدیک به 3/2 میلیون نفر، ساعت 10 شب هر چهارشنبه، وحشت زده می شوند، چرا؟ چون سریال دیدنی «داستان ترسناک آمریکایی» آنها را میخکوب می کند. در حال حاضر این سریال در میان سریال های در حال پخش در یک سال گذشته، مقام اول را در دنیا دارد.

پخش این مجموعه از 15 اکتبر 2011 (13 مهر 90) از شبکه FX شروع شده. رایان مورفی و برد کالچاک نوشتن و ساخت این سریال را برعهده دارند. مورفی پیش از این هم سریال معروف «گلی» را ساخته بود. فصل اول «داستان ترسناک آمریکایی» به طور میانگین 2/81 میلیون نفر بیننده داشت.
 پربیننده ترین سریال های سال 2012

 در مجموع 12 قسمت فصل اول 33/82 میلیون نفر بیننده داشت. البته این آمار بدون احتساب تعداد بینندگان پخش مجدد هر قسمت است. این سریال داستان یک روانپزشک است که با از سر گذراندن یک بحران، همراه همسر و دخترش به خانه ای جدید نقل مکان می کند. خانه ای که قرار است آرامش را به آنها بازگرداند اما مکان رفت و آمد ارواح و اجنه است.

«داستان وحشت آمریکایی» حتی بالاتر از دو سریال محبوب و موفق شبکه یعنی «Justified» و «تیپ/ تاک» قرار گرفته است. ایوان پیترز، جسیکا لنگ و لیلی راب بازیگران این سریال هستند. این سریال در دو رشته بهترین مجموعه داستانی و بهترین بازیگر زن مکمل (برای جسیکا لنگ) نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.

  پربیننده ترین سریال های سال 2012

 «وگاس»
وسترن نازنین

سریال تازه شبکه CBS خیلی زود توانست دل همه را ببرد. آن هم با یک گاوچران قدیمی و اصیل که حالا کلانتر شده است. ساخت این سریال همین امسال انجام گرفته. کارگردانش جیمز مانگولد است. ستارگان این سریال مایکل چیکلیس در نقش وینسنت ساوینو ودنیس کواید در نقش رالف لمب هستند.
 پربیننده ترین سریال های سال 2012

  این سریال و حال و هوای وسترنی اش، خیلی زود خودش را در دل سریال بین ها جا کرد. جالب اینجاست که این سریال بر اساس داستان واقعی زندگی کلانتر سابق لاس وگاس، رالف لمب ساخته شده. ماجرا در سال 1960 می گذرد. رالف لمب، یک گاوچران قدیمی است که حالا کلانتر شده و ماجراهای زیادی را دنبال می کند. این سریال در IMDB، 7 از 10 گرفته است.

«فرزندان هرج و مرج»
بگذارید با آزادی برانیم

یک کلوپ غیرقانونی موتورسواری را در نظر بگیرید. کلوپی که در اصل در آن اسلحه قاچاق می شود و اعضایش در تقابل با فروشندگان مواد مخدر که سعی دارند قدرت منطقه را در دست بگیرند، هستند. کارگردان این سریالگ، آلان کالتر است، کسی که پیش از ساخت قسمت هایی از سریال های محبوبی چون «جنسیت و شهر» و «180 سانتی متر زیر زمین» را برعهده داشته است و به همین جهت میان مخاطبان سریال های تلویزیونی طرفداران زیادی دارد.
  پربیننده ترین سریال های سال 2012

  این سریال مقام سوم دنیا را از آن خود کرده است. این سریال8/7 از 10 ستاره سایت IMDB را کسب کرده است و در کارنامه جوایز آن کسب سه جایزه و نامزدی برای دریافت 10 جایزه به چشم می خورد. دریافت جایزه بهترین بازیگر زن (کیتی ساگال) از گلدن گلوب 2011، کسب جایزه بهترین بازیگر مرد (رایان هورست) و نامزدی در رشته های بهترین سریال و بهترین بازیگر  زن (کیتی ساگال) از جوایز ستلایت و ... از جمله افتخارات این سریال است.

«فرزندان هرج و مرج» از سال 2008 از کانال فاکس پخش می شود. «بگذارید با آزادی برانیم» شعار تبلیغاتی این سریال است که اشاره به موتورسواری بی محابای کاراکترهای سریال دارد.

«آخرین پناهگاه»
در دل طبیعت
هر پنجشنبه ساعت 8 شب از شبکه ABC سریالی پخش می شود که در رده بندی IMDB توانسته 8 از 10 را کسب کند. ببیندگان بی شمار این مجموعه، هر پنجشنبه ماجراهای تیم دریانوردانی را دنبال می کنند که به عنوان پناهنده به جزیره ای کوچک پناه برده اند، چرا؟ چون می خواستند از مشارکت در یک کشتار جمعی اتمی در خاورمیانه بنا به دستور دولت فاسد ایالت متحده خودداری کنند.
پربیننده ترین سریال های سال 2012

 این جزیره تحت تملک یک صادرکننده مواد مخدر است و همین آغاز ماجراهای هیجان انگیز این سریال است. از طرف دیگر کسانی که عاشق طبیعت بکر هستند می توانند از تصاویر لوکیشن دیدنی این سریال یعنی جزایر هونولولو لذت ببرند. کارگردان این سریال، شاون رایات و کارل گاج دیسک هستند. آندره بروگر، اسکات اسپیدمن ودیسی بتی، بازیگران این سریال هستند.

«ماوراءالطبیعه»
به دنبال مادر
بازار سریال های ترسناک و ماورائی گویا حسابی داغ است. در رده دوم جدول پربیننده ترین سریال های دنیا، سریال ترسناک دیگری قرار دارد به نام «ماوراءالطبیعه». پخش این سریال از سال 2005 از شبکه CW شروع شده و خیلی هم طرفدار دارد، مخصوصا دو بازیگر جوان و خوش تیپ این مجموعه که در نقش دو برادر ظاهر شده اند.
  پربیننده ترین سریال های سال 2012

داستان این سریال، داستان دو برادر است با نام های دین و سم (ملقب به برادران وینچستر) که در بچگی، مادر خود را به نیروهای شیطانی قربانی داده اند. حالا برادر کوچکتر (سم) زندگی آرام و معمولی اش را دنبال می کند اما دین (برادر بزرگتر) به همراه پدرش با نیروهای شیطانی مبارزه می کند. با گم شدن پدر، راه این دو برادر باز هم به یکدیگر گره می خورد و ماجرا از اینجا شروع می شود.

کارگردانی این اثر را اریک کریپک و سارا گمبل برعهده دارند. جارد پادالسکی و جنسن اکلس هم نقش این دو برادر را بازی می کنند. این سریال ابتدا قرار بود در 5 فصل ساخته و پخش شود اما با توجه به موفقیت های این مجموعه، سه فصل دیگر هم ساخته شد و این روزها فصل هشتم آن در حال پخش است.


«ابتدایی»
خانم دکتر واتسون و شرلوک عزیز!

مثل اینکه شرلوک هولمز قصد ندارد حالا حالاها دست از سر بینندگان تلویزیونی بردارد. سریال «ابتدایی»، در رده بندی IMDB توانسته 7/3 از 10 کسب کندن. بعد از موفقیت زیاد سریال شرلوک شبکه BBC one این بار شبکه CBS پرطرفدارترین شبکه آمریکا این سریال را ساخته است. البته این سریال شباهت زیادی نیز به سریال شرلوک شبکه بی بی سی دارد و همین موضوع باعث کل کل های زیادی میان بینندگان بی بی سی و سی بی اس شده است.
  پربیننده ترین سریال های سال 2012

هر چند این سریال تفاوت هایی نیز با سریال شرلوک و حتی کتاب شرلوک دارد. این بار نقش دکتر واتسون را یک زن ایفا می کند و محل کش مکش ها و راز و رمزها نیز از لندن به منهتن تغییر پیدا کرده است! این سریال پنجشنبه ها پخش می شود. کارگردان این مجموعه رابرت دورتی بوده است. نقش دکتر جوآن واتسون را بازیگر آمریکایی – تایوانی، لوسی لویی بازی می کند.

خیلی ها او را با بازی به یاد ماندنی اش در «بیل را بکش» به یاد دارند. در این میان نقش شرلوک هولمز مدرن را جانی لی میلر، بازیگر انگلیسی بازی می کند که خیلی ها او را با بازی اش در سریال معروف و محبوب «دکستر» می شناسند.

«امپراطوری بوردواک»
خزانه دار جذاب
  پربیننده ترین سریال های سال 2012

این سریال داستان خزانه دار آتلانتیک است به نام ناکی تامپسون که در دوران منع مشروبات الکلی با زد و بند به ثروت کلانی می رسد. استیو بوشمی، در نقش اصلی این سریال ظاهر شده است. نکته اصلی این سریال، تهیه کننده محبوبش مارتین اسکورسیزی است. این سریال 8/7 از 10 را در BDMI از آن خود کرده است.

«امپراطوری بوردواک» در مسابقات امی و گلدن گلوب، نامزد دریافت جوایز بسیاری بوده است. بازی دیدنی استیو بوشمی، در این فیلم محبوبیت او را به یکباره افزایش داده است. این سریال از شبکه OBH پخش می شود و کارگردان آن، ترنس وینتر است.... / تماشا