فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

معروف ترین سگ بازیگر در گلدن گلوب + عکس


در جشن جوایز "گلدن گلوب" که در آن بازیگران و ستارگان معروف جهان در عرصه فیلم و سینما حضور پیدا کرده بودند، بهترین بازیگر سگ توجه بسیاری از عکاسان را به خود جلب کرده بود.

در جشن جوایز "گلدن گلوب" که در آن بازیگران و ستارگان معروف جهان در عرصه فیلم و سینما حضور پیدا کرده بودند، بهترین بازیگر سگ توجه بسیاری از عکاسان را به خود جلب کرده بود.

به گزارش صبح بخیر، حضور سگی که در فیلم "the artist" نقش جالب و حیرت آوری را ایفا کرده بود، در جشن جوایز" گلدن گلوب" توجه تمام عکاسان را به خود جلب کرده بود.

به گزارش روزنامه دیلی میل، علی رغم اینکه نام حیوانات در جوایز "گلدن گلوب" به عنوان بهترین بازیگر حیوانات ذکر نشده بود، اما این سگ که "اوجی" نام دارد جایزه "نخل سگ"( پالم داگ) امسال را به خود اختصاص داد.

بنا به این گزارش، جایزه "نخل سگ" به بهترین بازیگر سگ در یک فیلم تعلق می گیرد.

این عکسها، تصاویر اوجی 9 ساله را نشان می دهد که پاهایش را روی جایزه قرار داده است گویا خود را برای جایزه گرفتن آمده کرده است.




















اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
این انیمیشن گلدن گلوب گرفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت + عکس



 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت

 

عباس امیری ساعتی قبل كه رشت به طرف فومن در حركت بود در اثر واژگونی خودروی پیكان حامل وی و برخورد این خودرو با یك درخت جان خود را از دست داد.

این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود كه از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذكور در تردد بود.

از آنجا كه مادر امیری در رشت زندگی می‌كرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.... / تحلیل عصر ایران