فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)


کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

صبح بخیر - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (3)

با موفقیت مالی حیرت انگیز فیلم سینمایی "آلیس در سرزمین عجایب" (Alice in Wonderland) در سال 2010 که بیش از 1 میلیارد دلار در کل دنیا فروش داشت، شکی وجود نداشت که دنباله ای برای آن ساخته خواهد شد، به خصوص اینکه لوئیس کارول در سال 1871 دنباله ای برای آن نوشته بود. این بار، جیمز بابین، تیم برتون را به عنوان کارگردان انتخاب کرده و بازیگران اصلی فیلم: میا واشیکوفسکا، جانی دپ، آن هاتاوی و هلنا بونهام کارتر تغییری نکرده اند. صداهای آشنای آلن ریکمن، توبی جونز، استیون فرای، مایکل شین و تیموتی اسپال را دوباره خواهیم شنید و بازیگران جدید این فیلم، ریس آیفانز در نقش پدر مد هتر و ساشا بارون کوهن در نقش تایم بازی می کنند. فیلم سینمایی "آلیس آنسوی آینه" (Alice Through the Looking Glass) روز 27 مه 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)



"کتاب جنگل" (The Jungle Book) فیلم اکشن-زنده و پر از جلوه های ویژه کامپیوتری جدید جان فاورو است که نسخه جدیدی از فیلم انیمیشن کلاسیک دیزنی به همین نام است که در سال 1967 ساخته شد. نیل سِتی، در نقش موگلی بازی می کند، بچه یتیمی که در خانواده گرگ ها بزرگ شده و ببری به نام شیرخان (با صداپیشگی ادریس البا) آنها را تهدید می کند و موگلی مجبور می شود که خانه اش یعنی جنگل را ترک کند. سفر موگلی با راهنمایی پلنگی به نام باقیرا (با صدای بن کینگزلی) و همراهی خرسی به نام بالو (با صدای بیل ماری) شامل برخورد با مار پیتونی به نام کا (با صداپیشگی اسکارلت جوهانسون) و کینگ لوئی (با صدای کریستوفر واکن) می شود که سعی دارد راز درست کردن آتش را از موگلی یاد بگیرد. این فیلم پر از لحظه های مهیج و اکشن بوده و در واقع برداشتی از کتاب کلاسیک رودیارد کیپلینگ است که ترانه هایی از فیلم اوریجینال آن را هم دارد که البته هیچکدام از آنها را در تریلر آیمکس جدید فیلم نمی بینیم. "کتاب جنگل" روز 15 آوریل نوبت اکران دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)



جیمز ون پس از کارگردانی فیلم "خشمگین 7"، دوباره به ژانری که به خاطرش شهرت یافته یعنی ژانر وحشت بازگشته و دنباله فیلم "احضار روح" که در سال 2013 ساخته شد را می سازد. ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون دوباره در نقش لورن و اد وارن، کارآگاه های امور فراطبیعی، بازی می کنند که به شمال لندن سفر می کنند تا به زنی (با بازی فرانسیس اوکانر) که به همراه چهار فرزندش در خانه ای زندگی می کند که توسط ارواح خبیث تسخیر شده، کمک کنند. فیلم سینمایی ترسناک "احضار روح 2" (The Conjuring 2) که بر اساس ماجرای"شبح اِنفیلد" ساخته شده روز دهم ژوئن 2016 به نمایش عمومی درمی آید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)



دیوید سَندبرگ اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود را با بلند کردن فیلم کوتاه 3 دقیقه ای اش به تحقق می رساند. این داستان که اریک هایسِرر، کارگردان فیلم "مقصد نهایی 5"، آن را نوشته ماجرای ربه‌کا (با بازی ترسا پالمر) را دنبال می کند که ترس های دوران کودکی اش با دیدن برادر کوچکترش مارتین (با بازی گابریل بیتمن) برمی گردد و برادرش نیز همان رویدادهای ترسناک را با ظاهر شدن زنی غریبه که با مادرشان (با بازی ماریا بلو) نسبت دارد، تجربه می کند. فیلم سینمایی "چراغ ها خاموش" (Lights Out) روز 22 جولای 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)



چند مناسبت دیگر باقیمانده تا گری مارشال آنها را به کمدی های سبک تبدیل کند و از آنها فیلم بسازد؟ بعد از فیلم های "روز ولنتاین" و "شب سال نو"، حالا نوبت به روز مادر رسیده و فیلم سینمایی "روز مادر" (Mother’s Day) با بازیگرانی مانند جنیفر آنیستون، جولیا رابرتز، کیت هادسون، جیسون سودیکیس، بریت رابرتسون، سارا چالک، هکتور الیزوندو، جان لوویتز، آصف مندوی، تیموتی اولیفانت، شی میچل و مارگو مارتیندیل روز 29 آوریل یعنی حدوداً یک هفته قبل از روز مادر (8 مه) روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)



در فیلم سینمایی "من قبل از تو" (Me Before You) که بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته جوجو مویز ساخته شده، بازیگری مانند امیلیا کلارک (بازیگر نقش کالیسی یا دنریس تارگرین در سریال "بازی تاج و تخت") را در نقش لوئیزا "لو" کلارک می بینیم، دختری دهاتی که شغل مراقبت از مرد جوانی به نام ویل ترینور (با بازی سم کلفلین) را به عهده می گیرد که این جوان دو سال قبل طی حادثه ای فلج شده و اسیر ویلچر شده است. ویل و لو با هم یک سری ماجراها را از سر می گذرانند که زندگی هر دوی آنها را تا ابد تغییر می دهد. چارلز دنس، جنا کولمن، برندان کویل و جانت مک‌تیر نیز در این فیلم بازی کرده اند که اولین تجربه کارگردانی ثیا شاروک بوده و روز سوم ژوئن 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (9)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    فیلم "کافه سوسایتی" (Café Society) به کارگردانی وودی آلن و با بازی کریستن استوارت و جسی آیزنبرگ، روز 11 مه در جشنواره فیلم کن 2016 اکران می شود.

•    فیلم بعدی سوفیا کوپولا نسخه بازسازی شده فیلم "فریب‌خورده" (The Beguiled) خواهد بود که این فیلم در سال 1971 بر اساس رمانی نوشته توماس کالینان با بازی کلینت ایستوود ساخته شد. در فیلم کوپولا بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، کیرستن دانست و اِل فنینگ نقش آفرینی خواهند کرد. (منبع: The Tracking Board)

•    رابین رایت به هریسون فورد و رایان گاسلینگ پیوست تا در دنباله فیلم "بلید رانر" (Blade Runner) به کارگردانی دنیس ویلنوو بازی کند. (منبع: Variety)  

•    گویا میزی ویلیامز (بازیگر نقش آریا استارک در سریال "بازی تاج و تخت") و آنیا تیلور-جوی قرار است در فیلم "جهش‌یافتگان جدید" (The New Mutants) ساخته جاش بون که یک اسپین-آف از فیلم "مردان ایکس" است، بازی کنند. (منبع: HitFix)

•    دیوید اویلوو و گوگو امباتا-راو در حال مذاکره برای بازی در فیلم مهیج و علمی-تخیلی "ذره خدا" (God Particle) به کارگردانی جولیوس اونا هستند. (منبع: Variety)

•    ظاهراً قرار است بردلی کوپر و کورنل موندروکزو فیلم "عمیق‌تر" (Deeper) به نویسندگی مکس لندیس را کارگردانی کرده و در آن بازی کنند که درباره مأموریتی برای رسیدن به اعماق اقیانوس است. (منبع: TheWrap)

•    لنی آبراهامسون، کارگردان مشهور فیلم "اتاق"، قرار است فیلمی اقتباسی از کتاب نیل باسکومپ به نام "فرار بزرگ" (The Grand Escape) که درباره یک اسیر جنگی در جنگ جهانی اول است را کارگردانی کند. (منبع: THR)

•    جونا هیل قرار است فیلمی درباره نوجوانان کالیفرنیایی در اواسط دهه نود را نوشته و کارگردانی کند. (منبع: TheWrap)

•    فیلم "مردی که دن کیشوت را کشت" (The Man Who Killed Don Quixote) که مدتهاست قرار است تری جیلیام آن را بسازد، بودجه لازم را بدست آورده و در ماه سپتامبر فیلمبرداری آن با بازیگرانی مانند جان هرت و جک اوکانل آغاز می شود. (منبع: THR)

•    برایان کرنستون و کوین هارت در حال مذاکره برای بازی در فیلم بازسازی‌شده "دست‌نیافتنی‌ها" (The Intouchables) هستند. سایمون کرتیس نیز قرار است این فیلم را با نویسندگی پل فایگ، کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

•    جیم پارسونز در حال مذاکره برای بازی در فیلم "ساحره-مرد" (Man-Witch) است، فیلمی کمدی درباره معلمی که نیروهای جادویی او باعث می شوند وی به مدرسه ساحره ها راه پیدا کند، جایی که او تنها مرد موجود در مدرسه است که با ساحره های جوان در حال تحصیل محاصره شده است. (منبع: THR)

•    راب لِترمن قرار است قرار است فیلمی اقتباسی از بازی کلاسیک "دخمه ها و اژدهاها" (Dungeons & Dragons) را کارگردانی نماید. (منبع: The Tracking Board)

•    کِوین بیکون در فیلم روز "میهن‌دوستی" (Patriots Day) ساخته پیتر بِرگ، درباره بمب‌گذاری ماراتن بوستون، نقش یک مأمور ویژه اف بی آی را در کنار بازیگرانی مانند مارک والبرگ، جان گودمن، جی. کی. سیمونز و میشل موناهان بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

•    الکس گیبنی، مستندساز برنده اسکار، اولین فیلم بلند داستانی خود را با فیلم "اکشن" (The Action) کارگردانی خواهد کرد که بر اساس سرقت از اسناد اف بی آی در سال 1971 توسط کمیسیون شهروندی برای بازجویی از اف بی آی، نوشته شده است. (منبع: Deadline)

•    کمپانی دیزنی در حال برنامه ریزی برای ساخت یک فیلم اکشن-زنده درباره خواهر سفیدبرفی است. (منبع: Heat Vision)

•    فیلم "سیکاریو 2" (Sicario 2) هنوز در مرحله اولیه ساخت است که قرار است امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو و جاشین برالین دوباره به عنوان بازیگران اصلی آن بازگردند. (منبع: THR)


ویدیو مرتبط :
جدیدترین تیزر فیلم سینمایی تگزاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)


کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلر ها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.