فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جاستین بیبر یک ستاره اکشن می شود!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جاستین بیبر یک ستاره اکشن می شود!         

جاستین بیبر خیلی دوست دارد ستاره فیلمهای اکشن شود.

این خواننده نوجوان خیلی تلاش می کند که بتواند در یک فیلم اکشن بازی کند و برای رسیدن به این هدف از تهیه کننده و بازیگر مشهور هالیوود ، ماک والبرگ ، کمک می گیرد و سعی می کند از او تقلید کند .

یکی از نزدیکان بیبر گفت:"جاستین واقعا" دلش می خواهد وارد صنعت سینما شود اما دوست دارد پروژه ای را انجام بدهد که متعلق به خودش باشد ."

"او فیلمهای اکشن را خیلی دوست دارد و یکی از طرفداران بزرگ مارک است. از نظر جاستین مارک بهترین بازیگر اکشن است و جاستین خیلی دوست دارد بتواند یک روز مانند او شود مخصوصا" که مارک نیز ماند جاستین فعالیت هنری خود را به عنوان یک خواننده پاپ آغاز کرده است."

"متاسفانه فیزیک بدنی جاستین هنوز مناسب فیلمهای اکشن نیست. البته او با مربی خصوصی اش به سختی تمرین می کند اما هرچه قدر بیشتر تمرین می کند وعضلانی تر می شود ، لاغرتر می شود."/پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
داعش سر جاستین بیبر را برید !!!یک دو سه ؛ داعش اکشن !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاستین بیبر ستاره سینما می شود!



جاستین بیبر ستاره سینما می شود!

جاستین بیبرهمیشه در زمینه موسیقی فعالیت خواهد کرد اما خیلی دوست دارد ستاره سینما شود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این خواننده نوجوان در حال بررسی فیلمنامه هایی است که به او پیشنهاد شده و ترجیح می دهد در یک فیلم کمدی و یا اکشن هنرنمایی کند.

او گفت:"چند پروژه سینمایی به من پیشنهاد شده است و من از این موضوع خیلی هیجانزده ام . ترجیح می دهم در فیلمهای کمدی و اکشن بازی کنم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام . من حس شوخ طبعی خیلی خوبی دارم و جوک گفتن را خیلی خوب بلدم."

اما او به هیچ وجه قصد ندارد موسیقی را رها کند.

این خواننده که فیلم سه بعدی کنسرتهای او در سطح جهان فروش خیلی خوبی داشت ، در مجله آمریکایی استار گفت:"من موسیقی را هیچ وقت رها نمی کنم و خیلی دوست دارم یک آهنگ دو نفره همراه استیو واندر ضبط کنم ."

جاستین ۱۸ ساله اخیرا" فاش کرده بود که با "مارک والبرگ" ستاره مشهور سینما درباره ورود به دنیای سینما صحبت کرده است.

او گفت:" من قصد دارم وارد سینما شوم و درباره اولین فیلم بزرگم با مارک والبرگ صحبت کرده ام."/پرتال آفتاب