فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«انوشیروان ارجمند» درگذشت



اخبار,اخبار فرهنگی,انوشیروان ارجمند

اخبار فرهنگی - «انوشیروان ارجمند» درگذشت

«انوشیروان ارجمند» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ظهر امروز درگذشت.

زنده یاد ارجمند مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری شده بود و ظهر امروز -یکشنبه 23 آذرماه- جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انوشیروان ارجمند متولد 27 مهر 1320 در زاهدان برادر بزرگتر داریوش ارجمند است. وی پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بازیگران سینما و تلویزیون است.

مرحوم انوشیروان ارجمند از اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. در کارنامه این بازیگر، بازی در مجموعه‌های «مختارنامه»، «امام علی»، «روزی روزگاری» و فیلم‌های سینمایی «دوئل»، «قاعده بازی» و «محیا» دیده می‌شود.

 

اخبار فرهنگی - فارس


ویدیو مرتبط :
انوشیروان ارجمند درگذشت.............

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام جنتی درپی درگذشت انوشیروان ارجمند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «انوشیروان ارجمند» را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «انوشیروان ارجمند» را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

در متن پیام علی جنتی آمده است:

«بار دیگر هنرمندی مردمی و محبوب از میان رخت بر کشید.

یاد و خاطره «انوشیروان ارجمند»، هنرمند گرانقدری که نزدیک به نیم قرن با فعالیت هنری‌اش در راه عشق به میهن و علاقه به مردم تلاش کرد ، هرگز از ذهنمان پاک نخواهد شد.

بی‌شک فقدان وی برای جامعه هنری کشورمان بس سنگین و ناگوار بوده و خیل عظیمی از هنرمندان و هنرشناسان را اندوهگین کرده و در سوگ فرو برده است.

این جانب ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری و خانواده محترم ارجمند، به ویژه برادر فرهیخته‌اش داریوش ارجمند تسلیت عرض می‌کنم.

روحش شاد و قرین رحمت خدای سبحان باد.»