اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام جنتی درپی درگذشت انوشیروان ارجمند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «انوشیروان ارجمند» را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «انوشیروان ارجمند» را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

در متن پیام علی جنتی آمده است:

«بار دیگر هنرمندی مردمی و محبوب از میان رخت بر کشید.

یاد و خاطره «انوشیروان ارجمند»، هنرمند گرانقدری که نزدیک به نیم قرن با فعالیت هنری‌اش در راه عشق به میهن و علاقه به مردم تلاش کرد ، هرگز از ذهنمان پاک نخواهد شد.

بی‌شک فقدان وی برای جامعه هنری کشورمان بس سنگین و ناگوار بوده و خیل عظیمی از هنرمندان و هنرشناسان را اندوهگین کرده و در سوگ فرو برده است.

این جانب ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری و خانواده محترم ارجمند، به ویژه برادر فرهیخته‌اش داریوش ارجمند تسلیت عرض می‌کنم.

روحش شاد و قرین رحمت خدای سبحان باد.»


ویدیو مرتبط :
انوشیروان ارجمند درگذشت.............

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام صدا و سیما درپی فوت انوشیروان ارجمند


در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

«مرحوم انوشیروان ارجمند که از پیشکسوتان تلویزیون، سینما و تئاتر بود با ایفای نقش‌های ماندگار و به یاد ماندنی در آثاری چون مختارنامه، سریال امام (ع)، عیاران، روزی روزگاری و بسیاری آثار دیگر نام نیک و هنری خود را ماندگارتر کرد».

روابط عمومی رسانه ملی ضایعه درگذشت این هنرمند محبوب را به جامعه هنری کشور تسلیت گفته و برای خانواده ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می کند.