فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی یک تنه لندن را شلوغ میکند


بازیگر 36 ساله آمریکایی روز یکشنبه در لندن به محل کار ریدلی اسکات فیلمساز بریتانیایی و کارگردان فیلم «گلادیاتور» رفت.

بازیگر 36 ساله آمریکایی روز یکشنبه در لندن به محل کار ریدلی اسکات فیلمساز بریتانیایی و کارگردان فیلم «گلادیاتور» رفت.

آنجلینا جولی هنگام خروج از دفتر اسکات در محله سوهو با استقبال غیرمنتظره مردم، خبرنگاران و عکاسان روبرو شد.

جولی متنی شبیه فیلمنامه  در دست داشت که نشان می‌دهد احتمالا قرار است در فیلم جدید اسکات بازی کند.



ویدیو مرتبط :
سحرقریشی خودرابا آنجلینا جولی و هالیوودیها مقایسه میکند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور آنجلینا جولی در افتتاحیه نشست لندن


بازیگر سرشناس هالیوودی و سفیر ویژه کمیسیونر عالی آوارگان سازمان ملل در نشست چهار روزه لندن خواستار تعهد واقعی و حفاظت از مردم بی‌دفاع برای پایان دادن به تجاوزات جنسی در مناطق جنگی شد.

خبرگزاری ایسنا: بازیگر سرشناس هالیوودی و سفیر ویژه کمیسیونر عالی آوارگان سازمان ملل در نشست چهار روزه لندن خواستار تعهد واقعی و حفاظت از مردم بی‌دفاع برای پایان دادن به تجاوزات جنسی در مناطق جنگی شد.

آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی و سفیر ویژه کمیسیونر عالی آوارگان سازمان ملل در نشست لندن درباره خشونت‌های جنسی در زمان جنگ گفت، امیدوار است که نشست لندن نتایجی ملموس و قطعی داشته باشد.

وی به حاضران در این نشست گفت: ما باید پیامی به سراسر جهان ارسال کنیم مبنی بر اینکه قربانیان تجاوزات جنسی نباید احساس شرم و بی‌آبرویی کنند بلکه فرد متجاوز باید احساس شرم و بی‌آبرویی کند. ما باید فرهنگ بخشودگی از مجازات را از بین ببریم.

جولی افزود: این یک وهم و خیال است که تجاوز در جنگ اجتناب ناپذیر است. هیچ چیز اجتناب ناپذیری درباره این مساله وجود ندارد. تجاوزات جنسی یکی از سلاح‌های جنگ برای شکنجه و به سخره گرفتن مردم و حتی افراد بسیار کم سن و سال است. این مساله ربطی به مسائل جنسی ندارد بلکه همه چیز به قدرت مربوط می‌شود.

ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس و آنجلینا جولی این نشست چهار روزه را افتتاح کردند. این دو تن در دو سال گذشته با یکدیگر درخصوص این مساله همکاری کرده و با قربانیان تجاوزات جنسی در بوسنی و جمهوری دموکراتیک کنگو دیدار کرده‌اند.

هیگ نیز در این نشست گفت: تنها یک مرد ضعیف و بی‌لیاقت به زنان تجاوز می‌کند. امیدوارم که این نشست با حضور 1000 نماینده از 117 کشور بتواند نتیجه موثر و کارآمدی داشته باشد.

هیگ ضمن اعلام اینکه انگلیس شش میلیون پوند کمک بیشتر برای قربانیان تجاوزات جنسی در نظر گرفته، گفت: قدرت بسیاری وجود دارد و اگر ما با یکدیگر متحد شویم می‌توانیم جریان متوقف نشدنی ایجاد کرده و این تجاوزات و سوء استفاده‌های جنسی را به تاریخ بسپاریم.