لباس های تکراری کیت میدلتون در مراسم مختلف


اگر فکر می کنید که شما تنها فردی هستید که مجبورید یک لباس را در مراسم مختلف به تن کنید، سخت در اشتباهید. چهره های مشهور از جمله دوشس کمبریج، کیت میدلتون هم با آن مقام و ثروت اش، یک لباس را بارها و طی سالیان مختلف به تن می کند.


ویدیو مرتبط :
پرنس ویلیام و کیت میدلتون کتابی برای تسلیت به پاریس امض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباسهای جدید طراح لباس عروس کیت میدلتون به بازار آمد +عکس



لباسهای جدید طراح لباس عروس کیت میدلتون به بازار آمد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: "سارا بورتون" بعد از طراحی لباس عروسی "کیت میدلتون" به شهرت جهانی و افتخارات خود افزود. او اخیرا لباسهای جدیدش را در نمایشگاه مد پاریس در معرض دید قرار داد و از آنجایی که "کیت میدلتون" یکی از طرفداران پرو پا قرص این برند است پیش بینی میشود این لباسها به زودی تن این خانم سلطنتی دیده شده و در پی آن به فروش انبوه برسد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این طرحها جز طرحهای پاییز و زمستان خانه مد استلا مک کوئین است.

این خانم طراح با استعداد فراوان و تکنیک های خارق العاده و نو اندیشی اش توانست خود را طی 14 سال از یک دستیار به یک طراح مشهور جهانی برساند که این کار سختی است.

او از زمانیکه موسس خانه مد مک کویین "لی مک کوئین " در سال 2010 درگذشت نشان داد جانشین لایقی برای وی خواهد بود . او متولد منچستر و بزرگ شده لندن است و در دانشگاه مد لندن تحصیل کرده است. او میگوید همیشه یک دانشجوی خجالتی بوده و هرگز تصور نمیکرد روزی در این جایگاه بایستد اما با این تفاسیر همیشه با عشق روی کارش وقت و انرژی گذاشته و این مسئله را عامل اصلی موفقیتش میداند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

او درست یک سال بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در خانه مد مشغول به کار شد و پله های ترقی را خیلی زود طی کرد. او بهترین طراح سال 2011 لقب گرفت و تا کنون توانسته است عناوین و افتخارات زیادی در زمینه طراحی و مد به دست آورد./پرداد