فیلم: گلایه محسن افشانی از ماه عسل و علیخانی!


در اولین شب گفتگوهای ماه رمضانی تی وی پلاس، محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران روبروی دوربین های تی وی پلاس در رستوران شاندیز آفتاب امیر قلعه نویی نشست...

تی وی پلاس: در اولین شب گفتگوهای ماه رمضانی تی وی پلاس، محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران روبروی دوربین های تی وی پلاس در رستوران شاندیز آفتاب امیر قلعه نویی نشست، تا درباره همه اتفاقات سال های اخیر در زندگی اش حرف بزند. با او در اولین قسمت، درباره اشک ریختنش در برنامه ماه عسل و روزی که قرار شد احسان علیخانی دوباره روی صندلی ماه عسل بنشیند و اجرا را از او تحویل بگیرد حرف زدیم.


 
برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
سیاوش خیرابی و محسن افشانی در ماه عسل چند سال پیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: جدال رامبد جوان با ماه عسل علیخانی!


در رسانه ها و گوشه و کنار دو برنامه پربیننده این روزهای تلویزیون، خندوانه و ماه عسل مدام با یکدیگر مقایسه می شوند و نظرات گوناگونی درباره شان شنیده می شود.

تی وی پلاس: در ماراتن داغ برنامه های ماه رمضان، در رسانه ها و گوشه و کنار دو برنامه پربیننده این روزهای تلویزیون، خندوانه و ماه عسل مدام با یکدیگر مقایسه می شوند و نظرات گوناگونی درباره شان شنیده می شود.

 بعد از حواشی روزهای اخیر احسان علیخانی در برنامه ماه عسل، سراغ رامبد جوان که با «خندوانه» اش شب ها میلیون ها نفر را پای تلویزیون می نشاند رفتیم تا با او درباره این اتفاقات حرف بزنیم.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید