کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

سقط جنین با مصرف این گیاهان


اغلب ما تصور می‌کنیم هر ماده گیاهی بی‌خطر است و نه تنها ضرری برای ما ندارد بلکه حتما سودآور نیز هست. اما حداقل در مواردی این قضیه صحت ندارد و عکس آن اتفاق می‌افتد. یکی از این موارد خاص در مورد زنان باردار است.

وب سایت نی نی بان: زعفران یکی از معروف‌ترین گیاهانی است که به عنوان داروی سقط جنین مخصوصا در طب قدیم استفاده می‌شد.

سقط جنین با مصرف این گیاهان

سقط جنین با این ۱۷ گیاه

اغلب ما تصور می‌کنیم هر ماده گیاهی بی‌خطر است و نه تنها ضرری برای ما ندارد بلکه حتما سودآور نیز هست. اما حداقل در مواردی این قضیه صحت ندارد و عکس آن اتفاق می‌افتد. یکی از این موارد خاص در مورد زنان باردار است. گیاهانی وجود دارند که در طب قدیم به عنوان دارویی برای سقط جنین استفاده می‌شدند و برخی از مواد خوراکی طبیعی نیز به دلیل مواد و ترکیبات خاصی که دارند برای مادر و جنین مضر هستند. نباید تصور کرد که هر ماده طبیعی و خوراکی برای مادر باردار مفید است یا مصرف آن ایجاد مشکل نمی‌کند.  شناخت این گیاهان برای مادران باردار ضروری است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علل شگفت انگیز آه کشیدن نوزاد در خواب

سقط جنین با این ۱۷ گیاه

چرا نوزادان در خواب آه می کشند؟ آیا شما با صدای آه کشیدن نوزاد خود، از خواب بیدار شده و با تعجب فکر می کنید که ممکن است این حالت نوزادتان طبیعی نباشد؟ خوب، اگر شما به عنوان یک مادر، نگران این شرایط در نوزاد خودتان هستید، خواندن مقاله زیر در مورد خواب نوزادتان کمک فراوانی به شما خواهد کرد.




6 روش ساده برای افزایش شیر مادر

سقط جنین با این ۱۷ گیاه

احتمالا به عنوان یک مادر، تمام روز خود را حول محور برنامه تغذیه ای مناسب برای افزایش مقدار و کیفیت شیر خود و رشد سالم نوزادتان سپری می کنید. اگر مشاهده کنید که نوزادتان به خوردن شیر بی میل است و در عین حال هر چند ساعت یکبار شیر می خواهد، نشانه این است که شیر شما کمتر از نیازهای فرزندتان است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



پدرانی که کودک باهوش می خواهند، بخوانند

سقط جنین با این ۱۷ گیاه

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد کودکانی که وقت بیشتری را با پدران خود می‌گذرانند، از ضریب هوشی بالاتری برخوردارند. بر اساس این مطالعه، کودکانی که وقت بیشتری را با پدر خود می‌گذرانند در مقایسه با کودکانی که کمتر در کنار پدر خود هستند، از ضریب هوشی بالاتر و همچنین روابط اجتماعی بهتری برخوردار هستند.



۹ موقعیت مناسب برای کمک به روند زایمان طبیعی
 
سقط جنین با این ۱۷ گیاه

با این که می توان ادعا کرد پشت سرگذاشتن دوران بارداری یک تجربه دوست داشتنی برای هر مادری است، اما حقیقت امر این است که گذراندن فرایند زایمان طبیعی و به دنیا آوردن نوزاد هم تجربه ای بسیار دلهره آور برای تمام مادران خواهد بود. پشت سر گذاشتن روند زایمان طبیعی، خواستار سلامتی کامل بدنی و قوای جسمی و روانی مادر باردار می باشد. همچنین، فراموش نکنید که موفقیت مادران در پشت سر گذاشتن روند زایمان طبیعی، نیاز به تمرکز طولانی مدت از لحاظ جسمی و ذهنی دارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
‫جنین سقط شده 3 ماهه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصرف زیاد کافئین منجر به سقط جنین می شود



اخبارپزشکی,خبرهای پزشکی,کافئین

به گفته محققان مصرف بالای کافئین توسط هریک از والدین می تواند منجر به سقط جنین شود.

به گزارش مهر، طبق تحقیق جدید محققان، ریسک سقط جنین در حالتی که هر یک از زن یا مرد در هفته های قبل از بارداری بیش از دو فنجان نوشیدنی کافئین دار نوشیده باشد افزایش می یابد.

همچنین در صورتی که مادر در طول هفت هفته اول بارداری بیش از دو فنجان نوشیدنی کافئین دار در روز مصرف کند، ریسک سقط جنین افزایش می یابد.

به گفته محققان مرکز ملی سلامت آمریکا، ارتباط کافئین با افزایش ریسک سقط جنین در گذشته هم مشخص شده بود، اما حال به نظر می رسد که مصرف کافئین توسط مردان هم در این زمینه نقش داشته باشد.

جنیس بیرمن، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: رفتارهای قبل از بارداری می تواند بر دوره بارداری هم تاثیر داشته باشد. زمانیکه برای باردار شدن برنامه ریزی می کنید، باید خودتان را هم آماده کنید: مصرف کافئین را کاهش دهید، به وزن سالم برسید، الکل ننوشید و چکاپ کامل انجام دهید.

همچنین در این تحقیق جدید مشخص شده است زنانی که در هفته های منتهی به بارداری و در طول مدت ابتدایی دوران بارداری روزانه مولتی ویتامین مصرف می کنند، کمتر در معرض سقط جنین قرار دارند.

هر یک فنجان استاندارد قهوه حاوی حدود ۲۲۵ گرم است. طبق پیشنهاد محققان زنان باید مصرف قهوه خود را به حدود ۳۴۰ گرم قهوه در روز محدود کنند.

بیرمن در ادامه می افزاید: کافئین فقط در قهوه یافت نمی شود، بلکه در چای، انواع کولاها، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا هم وجود دارد.

وی در ادامه می افزاید: دلیل ارتباط کافئین با سقط جنین هنوز مشخص نیست، اما این فرضیه وجود دارد که کافئین موجب خاموشی برخی ژن های مشخص در اسپرم یا تخم می شود.

 

اخبار پزشکی - مهر