سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چه عطری انتخاب کنیم؟


دوست دارید جزو آن دسته آدم‌هایی باشید كه حتی وقتی از یك فضا بیرون می‌روند هم اثری از حضورشان باقی باشد؟ اگر می‌خواهید تاثیر حضور خود را در هر جمع و فضایی بیشتر كنید، مستقیم بروید سراغ یك عطر خوشبو.

مجله زندگی ایده آل:  دوست دارید جزو آن دسته آدم‌هایی باشید كه حتی وقتی از یك فضا بیرون می‌روند هم اثری از حضورشان باقی باشد؟ اگر می‌خواهید تاثیر حضور خود را در هر جمع و فضایی بیشتر كنید، مستقیم بروید سراغ یك عطر خوشبو؛ رایحه‌ای كه ماندگار باشد و قدرت تاثیرگذاری شما را بالاتر ببرد؛ به‌خصوص اگر این رایحه براساس شخصیت شما انتخاب شود. هر چند برای این مهم، باید انتخاب ویژه‌ای داشته باشید. در همین راستا شما را راهنمایی می‌كنیم تا با آگاهی بیشتر عطر دلپذیرتان را گزینش كنید. روی این پیشنهادها فكر كنید.

به رنگ خورشید

Sunshine For Men

سال معرفی: 2015

 گروه بویایی: آروماتیك ادویه‌ای، خنك و در عین حال گرم، مانند تعامل روشنی و تاریكی كه در طی یك خورشید‌گرفتگی مشاهده می‌شود.

عاشق هستید یا قهرمان

عطری از سلطنت عمان، الهام‌گرفته شده از گرمای اشعه خورشید!  نسخه مردانه عطر خاص آموآژ به نام سانشاین، پس از نسخه زنانه آن در جولای 2015 به دنیای عطریات معرفی شد.

آنچه در مورد این عطر متمایز کننده است، پرتوهای طلایی‌رنگ نور خورشیدی است كه در قسمت جلوی شیشه قرار گرفته و آن را با لوگوی آموآژ همراه كرده است.

هرم بویایی سانشاین مردانه

 رایحه اولیه: اسطوخودوس، برندی پرتقال و گل جاوید

 رایحه میانی: ترنج، توت جونیپر و مریم‌گلی

رایحه ماندگار: دانه تونكا، وانیل و چوب سدر


   
خانم های احساساتی


Apparition For Woman


سال معرفی: 2004

فرد سازنده عطر: Francoise Caron and Francis Kurkdjian

گروه بویایی: گلی میوه ای

 اغواگر، سحرآمیز و همچون افسانه!

عاشق هستید یا قهرمان

رایحه گلی، میوه‌ای اپریشن و عطر شیرین تمشك، این عطر را مناسب استفاده در روزهای خنك زمستان كرده است. قطعه‌های مربع‌شكل روی شیشه این عطر، یادآور احساسات یك خانم است.

هرم بویایی اپریشن

رایحه اولیه: فلفل شیرین و تمشك

رایحه میانی: گل رز و گل ساعتی

رایحه ماندگار: وانیل، نعنای هندی، دانه تونكا، عنبر، گل آفتابگردان و وانیل


   
هیجان گرما


Manifesto Le Parfum

سال معرفی:  2015

فرد سازنده عطر: Anne Flipo and Loc Dong

گروه بویایی: گلی شرقی

عاشق هستید یا قهرمان

مجموعه عطرهای پرطرفدار مَنیفِستو از سال 2012 با معرفی و عرضه عطر گلی شرقی مَنیفِستو شروع شد. نسخه بعدی این عطر در سال 2013 به نام مَنیفِستو الکسیر و نسخه بعدی آن در سال 2014 به نام مَنیفِستو اِکلت با رایحه‌ای چوبی شرقی معرفی شد.

سرانجام نوبت به عطری با غلظت بیشتر، گرم‌تر و غنی‌تر رسید؛ نسخه پرفیوم مَنیفِستو! عطری که طرفداران ایوسن لورن را هیجان‌زده خواهد کرد. شیشه این عطر، همچون نسخه‌های پیشین است با این تفاوت که به طور کامل به رنگ طلایی درآمده است. این شیشه الهام گرفته شده از شبح یک زن است.

هرم بویایی مَنیفِستو پرفیوم

رایحه اولیه: ترنج

رایحه میانی: گل یاس و گل زنبق

رایحه ماندگار: دانه تونکا، صمغ بنژوئن و چوب صندل


   
آقایان قدرتمند


 Sauvage

سال معرفی: 2015

فرد سازنده عطر: Francois Demachy

گروه بویایی: آروماتیك

عاشق هستید یا قهرمان

عصیانگر و الهام گرفته شده از فضایی باز، آسمانی آبی با پوشش مناظر صخره‌ای در زیر آفتاب گرم صحرا!

ساواژ مناسب مردانی است قدرتمند، بی‌تردید و فراتر از مد ار زمان. نوع رایحه ساواژ، آروماتیك و خنك بوده و از عناصر طبیعی در آن استفاده شده است كه با احتیاط و وسواس زیاد برای جلوگیری از دوز بیش از حد رایحه‌ها‌ انتخاب شده‌اند. جانی دپ، بازیگر، تهیه‌كننده و كارگردان پرآوازه آمریكایی، چهره تبلیغاتی این عطر است.

هرم بویایی ساواژ

رایحه اولیه: اسطوخودوس و گل شمعدانی

رایحه میانی: ترنج، فلفل سیچوان

رایحه ماندگار: عنبر، نعنای هندی و وِتیور


   
بوی خوش ایرانی


Ombre Orientale

سال معرفی: 2013

فرد سازنده عطر: Thomas Fontaine

گروه بویایی: چوبی چیپر

عاشق هستید یا قهرمان

تلفیق یك عطر با قدرت سحر و جادو، الهام گرفته شده از سفری به جنگل‌های كامبوج از راه تپه‌های بیابانی و خشك سرزمین پارس!

این عطر با رایحه زعفران ایرانی آغاز شده، با فلفل صورتی پیوند خورده و با رایحه‌های ادویه‌ای، عنبر، چوب و عود ماندگار شده است تا رایحه‌ای شیك تولید كند.  شیشه سیاه و مات این عطر همچون جواهری در جعبه‌ای سیاه‌رنگ قرار گرفته است.

هرم بویایی امبر اورینتال

رایحه اولیه: زعفران ایرانی

رایحه میانی: فلفل صورتی

رایحه ماندگار: عنبر، چوب صندل، نعنای هندی و چوب آگار (عود)


   
پر انرژی و جسور

Valentina Pink

سال معرفی:  2015

افراد سازنده عطر: Daphne Bugey and Fabrice Pellegrin

گروه بویایی: گلی میوه‌ای گرمند

عاشق هستید یا قهرمان

ولنتینا پینک، محصول سال 2015 ولنتینو و ششمین نسخه مجموعه ولنتینا است. اولین نسخه این مجموعه در سال 2011 معرفی و عرضه شد. همان‌طور که از نام و رنگ شیشه عطر مشخص است، ولنتینا پینک دارای رایحه‌ای شاد و پرانرژی است. این عطر با الهام از کالکشن فشن فلوپاپ ولنتیور طراحی شده که از طراحی‌های رنگی و غیر متعارف تشکیل شده و درواقع شما را به یک زندگی جسورانه رنگارنگ دعوت می‌کند.

هرم بویایی ولنتینا پینک

رایحه اولیه: توت فرنگی، تمشک و مشک

رایحه میانی: گل رز، گل رز می و گل صد تومانی

رایحه ماندگار: بادام سوخته، عنبر و چوب کشمیر


   
نمادی از عشق شرقی

Loverdose Red Kiss

سال معرفی:  2015

افراد سازنده عطر: Mathilde Bijaoui & Violaine Collas

گروه بویایی: وانیلی شرقی

عاشق هستید یا قهرمان

اغوا گر و الهام گرفته شده از شور و عشق غیر قابل مهار، با رایحه‌ای شیرین، نافذ و تأثیرگذار، نسخه جدید عطر لاوردوز به نام رِد کیس محصول سال 2015 دیزل است. اگر علاقه‌مند به عطرهایی با رایحه شیرین و پخش بوی قوی هستید، لاوردوز رِد کیس، مناسب شماست.

هرم بویایی لاوردوز رِد کیس

رایحه اولیه: شکر، سیب، ترنج و انگور سیاه

رایحه میانی: شکوفه پرتقال، فندق، کاکائو و زردآلو

رایحه ماندگار: نعنای هندی و عنبر


ویدیو مرتبط :
چون شیشه عطری که سرش گم شده باشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در زمستان چه عطری را انتخاب کنیم؟



 

انتخاب عطر زمستانی , خرید عطر در زمستان

 

در دنیای امروز عطرهای مختلف همانند لباس‌هایی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنیم صرف‌نظر از تفاوت‌های زیادی که دارند تابع قوانین فصلی هستند و به عبارت دیگر گرما یا سرمای هوا و همچنین وجود رایحه گل‌های بهاری یا هر عامل دیگری که ناشی از تغییرات فصلی است می‌تواند بر شدت یا نوع رایحه‌ای که در محیط استشمام می‌کنید تاثیرگذار باشد.
از این رو توصیه می‌شود که در انتخاب عطر، شرایط آب و هوایی و به عبارتی تغییرات فصلی را نیز مورد توجه قرار دهید.
از آنجا که در فصل زمستان مولکول‌های ترکیبات الکلی فرار نبوده و تا حدودی ساکن و بی‌حرکت هستند، بنابراین معمولا در فصول سرد سال عطرها از ثبات بیشتری برخوردار خواهند بود. با توجه به آنچه گفته شد بهتر است برای این فصول از رایحه‌های ملایم و خنک که حاوی ترکیباتی چون ادویه‌های شرقی، عسل، وانیل، شکلات و قهوه و همچنین عصاره گل‌ها و گیاهان مختلف هستند، استفاده کنید.
اغلب عطرهایی که حاوی این ترکیبات هستند نوعی احساس آرامش و اطمینان و دلگرمی را در افراد ایجاد خواهند کرد. فصل زمستان اغلب موجب ایجاد نوعی احساس افسردگی در افراد خواهد شد و براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده کمبود ویتامین در افراد مختلف در فصول سرد سال بشدت افزایش می‌یابد، بنابراین با رایحه‌ای که در محیط اطرافتان رایحه گرم و دلپذیر ایجاد کند، می‌توانید به آن تا حدودی بر این احساس ناخوشایندی که در وجود شما بوجود آمده است، غلبه کنید.
اما اگر شما از جمله افرادی هستید که احساس می‌کنید رایحه عطری که می‌زنید را تنها برای مدت زمان کوتاهی می‌توانید استشمام کنید به شما توصیه می‌کنیم پیش از این که به قسمت مشخصی از پوست خود عطر را اسپری کنید، آن قسمت از پوست را کمی کرم بزنید.
استفاه از عطرهای زمستانی در فصول گرم سال اغلب با نتیجه مشابهی همراه نخواهد بود. شدت این نوع رایحه‌ها وقتی با سطح پوست بدن در تماس باشند افزایش خواهد یافت و از این رو می‌توان گفت که این نوع عطرها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای فصول گرم سال باشند، البته براساس نظرسنجی‌های انجام شده عطرهای زمستانی یکی از پرطرفدارترین و خوش بوترین عطرها هستند.
اگر بخواهید این نوع عطرها را در فصول گرم سال مورد استفاده قرار دهید بهتر است از آنها در ترکیب با نوعی رایحه دیگر استفاده کنید تا ثبات بیشتری داشته باشند.
پس اگر به دنبال انتخاب یک عطر خوب زمستانی هستید بهتر است از رایحه‌های گرم ملایم انتخاب کنید که نه‌تنها می‌توانید از احساس گرمی آنها برای ایجاد نوعی احساس آرامش و اطمینان خاطر بهره گیرید، بلکه می‌توانید برای مدت زمانی طولانی از بوی مطبوع و ملایم این رایحه لذت ببرید.

منبع : forum.iranvij.ir