سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

چرا از شبکه های ماهواره ای خرید نکنیم؟


هرچند استفاده از گیرنده های ماهواره ممنوع است و نیروی انتظامی هر از چند صباحی در مانوارهای ویژه اقدام به جمع آوری این تجهیزات از محله ها می کند اما برخی افراد همچنان بیننده شبکه های ماهواره ای هستند...

با استفاده از قرص های لاغری...، طی 40 روز 10 تا 15 کیلو از وزن خود را از دست بدهید و به زبان ایده آل برسید، ترک اعتیاد بدون درد و فقط طی سه روز با داروی ترک اعتیاد...، همراه با 15 مکمل ویژه، با استفاده از قرص  های افزایش قد... طی سه ماه به قامت دلخواه خود برسید، با استفاده از کرم موبر دائمی... برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید! اینها جمله های آشنایی هستند که برخی شهروندان در شبکه های ماهواره ای مشاهده می کنند. هرچند استفاده از گیرنده های ماهواره ممنوع است و نیروی انتظامی هر از چند صباحی در مانوارهای ویژه اقدام به جمع آوری این تجهیزات از محله ها می کند اما برخی افراد همچنان بیننده شبکه های ماهواره ای هستند.

این شبکه ها در کنار آسیب های اجتماعی و فرهنگی ای که به خانواده ها می زنند، سلامت افراد را نیز تهدید می کنند اما باید از آنها پرسید آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید چند درصد محصولاتی که با جملات فریبننده و از طریق تبلیغات شبکه های ماهواره ای معرفی می شوند، کارآمد هستند؟ آیا می دانید بسیاری از این محصولات ماهواره ای هیچ تاییدیه ای از مراجع علمی و معتبر ندارند و سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازند؟

همه چیز درباره محصولات ماهواره ای

این روزها درصد بالایی از فروش کالاها بستگی به معرفی آنها از طریق تبلیغات دارد؛به طوری که محصولات مختلف به شیوه های متفاوت تبلیغاتی معرفی می شوند؛ تبلیغ انواع کرم های معجزه آسای حلزون و روغن شترمرغ، قرص های لاغری، افزایش قد، ترک اعتیاد، محلول های پاک کننده تتو، دستگاه برنزه کننده خانگی، انواع شامپو و تقویت کننده مو، مژه و ابرو و در شبکه های ماهواره ای تنها نمونه ای از این تبلیغات کاذب هستند. البته خیلی ها در آرزوی رسیدن به زیبایی بیشتر، هزینه های هنگفتی را برای استفاده از محصولاتی که بدون هیچ نظارت رسمی در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، می پردازند که البته نتیجه ای هم در پی ندارد و فقط پول هایشان را به باد می دهند.


ویدیو مرتبط :
شوخی=ازچه شرکتهای اسرائیلی خرید نکنیم وچرا؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدی: آقای رویانیان! به جای خرید هواپیما و شبکه‌ ماهواره‌ای، حق کشتی‌گیران را بده



اخبارورزشی,تیم کشتی آزاد پرسپولیس

انتقاد تند سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه

محمدی: آقای رویانیان! به جای خرید هواپیما و شبکه‌ ماهواره‌ای، حق کشتی‌گیران را بده

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیرعامل این باشگاه خواستار پرداخت مطالبات کشتی‌گیران به جای خرید هواپیمای‌ خصوصی و شبکه ‌ماهواره‌ای شد.

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد رویانیان، در خصوص عدم پرداخت مطالبات کشتی‌گیران این باشگاه گفت: پول بچه‌های کشتی را بدهید. خرید هواپیما و شبکه‌ ماهواره‌ای، ایرادی ندارد تبریک می‌گوییم و خوشحال می‌شویم.

با بازیکنان میلیاردی قرارداد می‌بندید، باز هم ایرادی ندارد؛ مبارک باشد، اما پس حق بچه‌های مظلوم کشتی چه می‌شود؟

وی ادامه داد: دیگر نمی‌دانیم باید چکار کنیم. قضاوت را به مردم می‌سپاریم. آیا این عدالت و انصاف است؟ این موضوعات تنها تناقض در اعمال و رفتار را نشان می‌دهد.

مگر کشتی‌گیران چه گناهی کرده‌اند؟ کارشان را به نحو احسن انجام داده‌اند و 5 - 6 ماه از پایان لیگ گذشته است.

تیم پرسپولیس به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در فصل جاری دست یافت./فارس