سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (3)


چطور افراد می‌توانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد.





صبح بخیر: چطور افراد می‌توانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد. 

بسیاری از افراد قدرتمند و پرنفوذ در دنیا، در ارتباط برقرار کردن با دیگران هنر زیادی دارند. آنها همیشه این سوال را از خود می پرسند: «اکنون مساله مهم در اینجا چیست؟»

مجله فوربس در نتیجه تحقیق و جمع آوری اطلاعات از 25 فرد موثر و پرنفوذ در دنیا، مقاله ای که در ادامه مطالعه می کنید را ارایه کرده که بیش از 20 خصوصیت و ویژگی اصلی افراد قدرتمند را مطرح کرده است.

17. آنها برای تقویت داشته های خود از فناوری استفاده می کنند

همه افراد پرنفوذ تقریبا همیشه از شبکه های اجتماعی، انواع پلتفورم ها، اپلیکیشن موبایل و دیگر فناوری ها استفاده می کنند. آنها همیشه به‌روز هستند و از جدیدترین نسخه ها استفاده می کنند. Alex Williams در تک‌کرانچ یکی از افراد پر نفوذی است که در دنیای فناوری شهرت و توان بالایی دارد.

مطلب مرتبط:




18. آنها همیشه آماده هستند

بزرگ ترین تفاوت افراد بسیار قدرتمند و با نفوذ در همه حوزه ها، این است که همیشه آمادگی آغاز هر کاری را دارند. آنها از همه امکانات موجود همچون سایت‌ها، داکیومنت، ایمیل و یادداشت ها برای انجام بهتر کارهای خود استفاده می کنند. به طور مثال، Steve Faktor فقط با چند ورق یادداشت در جلسه های کاری حضور پیدا نمی کند، بلکه همه منابع لازم برای متقاعد کردن دیگران را به همراه دارد. او یکی از بهترین مشاوران دنیا شناخته می شود.

19. آنها در حال سفر نیز بسیار خلاق و پویا هستند

افراد بانفوذ عموما در حال سفر هستند و اصول پویایی در سفر را به خوبی می دانند. به طور مثال، کنفرانس های آنلاین برگزار می کنند، به صورت آنلاین روند کارهایشان را چک می کنند و ... . آنها به خوبی مدیریت زمان را می شناسند و به درستی از آن بهره می گیرند. Bryan Kramer یکی از کارشناسانی است که در حوزه فعالیت خود نواندیش و سازنده مانده است.

20. آنها قدرت عمل متقابل را به خوبی درک کرده اند

همه افراد بانفوذ تاثیر عمل متقابل را به خوبی می دانند. آنها همیشه دیگران را برای کارهای نیکو تحسین می کنند و به خوبی می دانند با هر دستی بدهند، با همان دست خواهند گرفت. آنها به اطرافیان لطف و مهربانی می کنند تا در مقابل، مهربانی دریافت کنند. اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدید دارید آن را به Ted Rubin بسپارید. او به خوبی می تواند برای شما مشتری های زیاد جذب کند.

21. آنها بسیار مهربان هستند

آنها مهربانی را با ضعف اشتباه نمی گیرند. به طور مثال، پرنس دایانا یکی از این افراد است. Imelda Marcos نمونه دیگری است. Kikolani از جمله افرادی است که به طور رایگان برای سرویس های تجاری و شخصی محتوا تولید می کند. او بسیار کمک کننده و مهربان است. 

22. آنها بسیار پایبند اخلاق هستند

برای پول کار کردن برای شرکت های بزرگ بسیار وسوسه کننده است. اما افراد با نفوذ و قدرتمند همیشه سعی می کنند از توان و مهارت های خود بهره بگیرند و به فکر موقعیت نیستند. هنگامی که برای کمپانی ویژه ای کار می کنند، آنها رابطه خود را مطرح می کنند زیرا این کار بر اساس اصول و اخلاق است.

23. آنها اعتمادسازی می کنند

بسیاری از ما نمی توانیم بدون اعتراض کارهای خود را انجام دهیم اما افراد موفق و موثر این کار را انجام می دهند. آنها بدون اعتراض در مورد محصولات، شرکت یا برند خود سعی می کنند تا آن را به بهترین و قوی ترین شکل ممکن پیش ببرند. افراد با نفوذ تاثیر پایداری و تلاش برای آنچه به آن اعتقاد دارند را می دانند و به آن ایمان دارند. Ekaterina Walters همچون زاکربرگ به اعتمادسازی اعتقادی ندارد و یکی از منابع قابل اعتماد اطلاعات به شمار می رود. او بسیار گشاده رو و صادق است و نظراتش را بی پرده بیان می کند.



24. آنها کلید خاموش ندارند

 Lori Ruff که با نام «لیندکدلیان دیوا» شهرت دارد همیشه به بهترین شکل ممکن همه کارها را انجام می دهد. پروفایل لینکداین او تقریبا عالی است و  او از این سایت برای به اشتراک گذاری اخبار، ایده های خود و نظراتش با همکاران استفاده می کند. البته او در فیس بوک و توئیتر نیز فعالیت دارد.

25. آنها همیشه مدگرا هستند

این افراد می توانند گرایشات و نیازهای کوتاه مدت بازار را به سرعت تشخیص دهند و بر مبنای آن عمل کنند. این می تواند در حوزه مد، تکنولوژی یا اتومبیل باشد. آنها تاثیر این مسایل بر موفقیت بیشتر خود را به خوبی  می دانند. به طور مثال، Jacob Morgan به خوبی گرایشات کاری تعیین و فالوئرهای خو را متقاعد می کند تا از آنها استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
‫از ویژگی های بارز دخترا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژگی‌های بارز افراد بانفوذ (1)


چطور افراد می‌توانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد.





صبح بخیر: چطور افراد می‌توانند در عصر ارتباطات پرنفوذ، قدرتمند و موثر باشند؟ قدرت و نفوذ به طور ذاتی یا اکتسابی می تواند در طول زمان گسترش بیابد. حتی می توان با برنده شدن در یک انتخابات یا به دست آوردن مقام شغلی جدید، آن را توسعه داد. 

بسیاری از افراد قدرتمند و پرنفوذ در دنیا، در ارتباط برقرار کردن با دیگران هنر زیادی دارند. آنها همیشه این سوال را از خود می پرسند: «اکنون مساله مهم در اینجا چیست؟»

مجله فوربس در نتیجه تحقیق و جمع آوری اطلاعات از 25 فرد موثر و پرنفوذ در دنیا، مقاله ای که در ادامه مطالعه می کنید را ارایه کرده که بیش از 20 خصوصیت و ویژگی اصلی افراد قدرتمند را مطرح کرده است.

1. آنها بسیار عالی در جمع سخن می‌گویند

تاثیر و نفوذ در نتیجه ارتباط درست با افراد ایجاد می شود. افراد قدرتمند دنیا همیشه ترجیح می دهند در جمع های بزرگ صحبت کنند تا حرف های آنها تاثیر بیشتری بر مردم داشته باشد.  Brian Solis یکی از شناخته‌شده‌ترین تحلیل‌گرهای دنیا در حوزه دیجیتال و نویسنده است و یکی از دلایل شهرت بالای او، توانایی منحصربه فرد او در نگه داشتن حواس شنونده های خود به موضوع اصلی و تحریک هیجان و اشتیاق آنها برای بیشتر دانستن است.



کارا اندرسون در این زمینه می گوید: برایان از معدود افرادی است که می تواند به طور هم‌زمان اصل موضوع را با شیوایی و زیبایی کلام تلفیق و به شنونده ارایه دهد.

2. توانایی در جذاب جلوه دادن مسایل عادی

Matt Cutts یکی از کارشناسان ارشد تیم Webspam گوگل و یکی از چهره های غیررسمی گوگل برای مبارزه با اسپم است. او توانسته است با هنر خود به کاربران در مورد وب اسپم ها آموزش دهد و هم‌زمان نیز آنها را درگیر پروسه اسپم کند و به همین دلیل، در حال حاضر حدود 300 هزار فالوئر در توئیتر دارد. او همچنین برای سابقه درخشان و صداقت و عدالت خود شهرت دارد. هنگامی که Cutts متوجه شد گوگل قوانین خود را نقض کرده و زیر پا گذاشته است، رتبه صفحه اصلی گوگل کروم را کاهش داد. این کار شهامت بسیاری می خواهد که کاتز به راحتی آن را انجام داد.  

3. آنها مهارت های میان فردی بسیار عالی دارند

بسیاری از افراد بانفوذ و قدرتمند این توانایی را دارند تا به فردی که در حال صحبت با او هستند،  احساس خاص بودن بدهند. برای این منظور باید توان مکالمه با افراد مختلف در زمینه های مختلف را داشته باشید. افراد قدرتمند در کنفرانس ها، رویدادها، نشست ها و جلسه های اجتماعی  بسیار عالی رفتار می کنند. Mandy Edwards یکی از بهترین نمونه های افرادی است که نه تنها اطلاعات عالی و ارزشمند در توئیتر خود به اشتراک می گذارد، بلکه با افرادی که برای او نظر می نویسند نیز وارد گفت‌وگو می شود.

4. آنها اشتیاق و ولع فراوانی برای علایق خود دارند

همان طور که استیو جابز نیز گفته بود: «مردم با ولع و اشتیاق زیاد خود می توانند دنیا را تغییر دهند». همه افراد قدرتمند برای علایق و خواسته های خود ارزش بسیاری قایل هستند. به طور مثال، با خواندن مقاله Michael Carney در پاندودیلی متوجه می شوید این فرد به شرکت های کوچک فناوری علاقه فراوانی دارد و برای نوشتن مطلب در مورد آنها زمان زیادی به تحقیق و مطالعه می پردازد. سپس اطلاعات به دست آمده را با خواننده های خود در میان می گذراد.

5. همیشه در همه رویدادها دنبال نکات مثبت هستند

هنگامی که فیس‌بوک الگوریتم های خود را تغییر داد بسیاری از کاربران شروع به انتقاد از شرکت کردند. اما Mari Smith درست برخلاف دیگران رفتار کرد و سعی کرد به فالوئرهای خود بیاموزد چگونه از سیستم جدید برای افزایش موقعیت های بهتر بهره بگیرند. این بازاریاب فیس‌بوک، بیش از وظیفه خود در کنفرانس ها، وبینارها، بلاگ نویسی و نوشتن کتاب فعالیت کرد و همیشه و همه جا لبخند به لب داشت. این دوستی و اخلاق خوب باعث شد تا دیگر افراد بانفوذ دنیا متوجه شوند برای نمایش قدرت، به تر‌ش‌رویی نیازی نیست.

6. آنها برای متقاعد کردن افراد  قدرت بالایی دارند

افراد بانفوذ و قدرتمند اگر نتوانند شما را متقاعد کنند که آنها را دوست داشته باشید، کتاب های آنها را خریداری کنید، بلاگ آنها را مطالعه کنید یا با آنها همکاری داشته باشید که دیگر افراد بانفوذی نیستند. به طور مثال، با مطالعه وب سایت Jay Baer  یک چیز را متوجه می شوید: اعتقاد و تغییر عقیده! فلسفه جی برای کمک به شرکت های تجاری، استفاده از شبکه های اجتماعی برای مجاب کردن کاربرانشان است.



7. همه آنها اعتماد به نفس بالا دارند

افراد قدرتمند اعتمادبه نفس بالایی دارند. برای آنها مهم نیست چه کاری انجام دهند، اینقدر معتمد به خود هستند که بدانند به خوبی از عهده آن برخواهند آمد. Benjamin Robbins، مدیر پالادور، یکی از افرادی است که اعتمادبه نفس بسیار بالایی دارد. او یکی از 50 افراد بانفوذ توئیتر و نویسنده 50 بلاگ آی‌تی است که اعتقاد دارد بسیار عالی از فناوری های موبایل می تواند استفاده کند.