سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مشهورترین بستنی های آمریکا را بشناسید


حال که فصل تابستان است، علاقه ما به خوردن بستنی نیز بیشتر می شود. چه با شکلات و خامه و چه بدون آن، بستنی برای روزهای داغ تابستان گزینه ای فوق العاده است. ما برای شما بهترین و مشهورترین بستنی های آمریکا را در اینجا آورده ایم.

 
 
 
 
  صبح بخیر: حال که فصل تابستان است، علاقه ما به خوردن بستنی نیز بیشتر می شود. چه با شکلات و خامه و چه بدون آن، بستنی برای روزهای داغ تابستان گزینه ای فوق العاده است. ما برای شما بهترین و مشهورترین بستنی های آمریکا را در اینجا آورده ایم.

آلاباما- بستنی «Bruster»

این بستنی حاوی مغز گردو، شربت شکلات، خامه و تکه های کیک است. تنها یک شمع کافی است تا تولد خود را با آن جشن بگیرید.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


آلاسکا- بستنی «Hot Licks»

شاید این اولین مکانی نباشد که برای خرید بستنی در آمریکا به آن مراجعه می کنید اما بهترین بستنی های موجود در فربنکس آلاسکا را دارد. طرفداران این بستنی به طعم کدو تنبل و تفاوت بین بستنی های بدون قند آن با دیگر بستنی ها اشاره می کنند.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


آریزونا- بستنی «Churn»

اگر بخواهیم یک مکان را برای خرید بستنی انتخاب کنیم، جنوب غرب فینیکس اولین انتخاب ما است. این ساندویچ بستنی به همراه خامه و مارشمالویی روی آن سرو می شود.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


آرکانزاس- بستنی «MaggieMoo»

مردم ساکن فایت‌ویل برای خوشگذرانی به پارک و سینما نمی روند، آنها بستنی های «MaggieMoo» را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. اگر این بستنی خوشمزه را در طول هفته از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر سفارش دهید، تخفیفی به شما تعلق می گیرد.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


کالیفرنیا- بستنی « Gunther»

این بستنی فروشی هر ماه یک طعم جدید، از مخلوط زرده تخم مرغ و شیر گرفته تا کرم ایرلندی، ارائه می دهد. این مغازه که در ساکرامنتو کالیفرنیا واقع شده برای مخلوط میوه های یخ زده اش، که در یک فنجان بزرگ سرو می شود، نیز شهرت دارد.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


کلرادو- بستنی «Sweet Action»

بستنی «Sweet Action» چیزهای مختلفی در بستنی اش می ریزد، از شکلات «Nerds» گرفته تا کیک هویج و تخم شربتی. این مغازه برای انواع کرم های گیاهی اش نیز شهرت دارد.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


کنتیکت- بستنی «UConn Dairy Bar»

این بستنی فروشی که متعلق به دانشگاه کنتیکت است، بستنی مخصوص خودش را تولید می کنید که تاریخچه آن به سال 1900 باز می گردد.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


دلاویر- بستنی «Woodside Farm Creamery»

بستنی «Woodside Farm Creamery» در پنسیلوانیا از شیر گاو خود برای ساخت بستنی هایش استفاده می کند که بسیار سالم و خوشمزه است.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


فلوریدا- بستنی «Dreamette»

رویاهای یک بستنی ایده آل در بستنی «Dreamette» به واقعیت تبدیل می شود. شما می توانید آن را در جکسون‌ویل فلوریدا تهیه کنید.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


جورجیا- بستنی «Morelli»

ساکنین آتلانتا در جورجیا از طعم های کاراملی شور و شیرین بستنی «Morelli» تعریف می کنند. از دیگر طعم های مخلوطی خاص آن نارگیل- هالاپینیو (یک نوع فلفل تند) و اسطو خودوس- زنجبیل است.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


هاوایی- بستنی «Bubbies Homemade Ice Cream & Desserts»

بستنی «Bubbies Homemade Ice Cream & Desserts» در هونولولو هاوایی بستنی هایش را با روکش آرد برنج که یک نوع بستنی ژاپنی است، سرو می کند. کیک بستنی های آن نیز شهرت زیادی دارد.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


ایندیانا- بستنی «BRICS»

بستنی «BRICS» برای 40 طعم متفاوت و 12 روکش بستنی هایش شهرت دارد. چقدر هیجان انگیز است! این طور نیست؟

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


لوئیزیانا- بستنی « Creole Creamery»

بستنی « Creole Creamery» در نیواورلئان به دلیل ساندویچ های بستنی با مغز گردو، خامه های زده شده، توت و ویفرهایش که در قالبی جذاب سرو می کند، شهرت دارد.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


میزوری- بستنی «Locust»

بستنی «Locust» با تزییناتی منحصر بفرد در رستورانی در سنت لوئیس سرو می شود. هم کودکان و هم بزرگسالان طرفدار این نوع بستنی هستند.

خوشمزه ترین بستنی های آمریکا


ویدیو مرتبط :
‫5 تا از مشهورترین شاعران افغانی را بشناسید!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیماهای جنگنده آمریکا را بشناسید


Lockheed F-117A Nighthawk